Ga naar inhoud

Het "ik wacht op mijn consult/ operatie" afteltopic!


Gast boobies24

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,6k
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast boobies24

Hey boobies24,

Ja wel goed, was een aardige man, alleen nu begin ik toch een klein beetje te twijfelen. Hij vroeg niet wat ik zou willen, hij pakte uit zichzelf 2 pasprotheses 315 cc en 380 cc, toen zei hij 310 cc rond als advies, ik vond het verschil tussen 315 cc en 380 cc heel klein en had nog liever iets ertussenin gepast. Hij zei je hebt wel heel veel vragen, anders moet je nog maar een keer terugkomen want er zit nog iemand in de wachtkamer die wegloopt als het nog langer duurt.

Hij kon ook geen foto;s laten zien van zijn operaties, wel begrijpelijk want hij moet natuurlijk toestemming hebben van de vrouwen maar had toch graag iets gezien.

Ook vroeg ik welke cupmaat ik dan zou komen maar hij zei dat hij niet met cupmaten werkt. Dat snap ik maar een indicatie is toch wel fijn.

Ben benieuwd hoe het morgen bij velthuis gaat

kusjes

Hmm, het komt bij niet over alsof het een fijn consult was. Dat hij geen tijd heeft om je vragen te beantwoorden omdat er iemand wacht, vind ik echt slecht. Je hebt toch juist een consult om te passen en vragen te stellen?

Ik hoop dat je consult morgen beter bevalt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boobies24

Aftellen consult:


18-03 Melissa1981 - Dr van der Meulen


23-03 Fem - Dr Nio


30-03 Jevana – Dr Nio


16-04 Boobies24 - Dr van Straten


06-05 Its me - Dr de Meyere



Aftellen operatie:


20-03 Beau2 - Dr Karim


30-03 19Mandy88 - Dr Roosenburg


31-03 AnnickAA - Dr Moojen


31-03 VZ89 - Dr Rappard


02-04 Missstars - Dr Verdonck


02-04 Leoniecupcake – Dr Nio


02-04 Kemi - Dr Nio


02-04 verschilletje - Dr Coenen


02-04 Ellie80D - Dr Nio


07-04 Nik!! - Dr Nio


09-04 Cmgiess - Dr Nio


09-04 charlotteemma1994 - Dr Nio


13-04 Bloem30 – Dr Stolarczyk


16-04 blueblue – Dr Nio


24-04 Lisa1980 – Dr Nio


24-04 xxxxk - Dr Tan


28-04 Fem - Dr van Straten


30-04 xJojo - Dr Nio


04-05 enibas81 - Dr Stolarczyk


12-06 pooh25 – Dr Schuitema


28-07 Bewbs - Dr Schiettecatte


05-11 Joyce112 - Dr Nio


Link naar reactie
Delen op andere sites

Boobies1992, ik ben heel benieuwd hoe jouw borsten eruit gaan zien!
Wat is nu je maat? En hoeveel cc krijg je? Dual plane?

Ik heb nu 75B en krijg 300CC dual plane. Zit nog wel te twijfelen of dat voldoende is maar hij zei dat 300CC maximaal was bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies

Ik wou dat ik reeds een vaste datum aan jullie kon geven... Maar moet nog even wachten op de centjes van de belastingen (ik weiger van de spaarrekening te nemen...)
Spijtig genoeg worden die naar het schijnt pas eind april gestort, want had graag 7/4 een operatie gehad, moest ik maar 2 dagen verlof op werk nemen om een hele week thuis te zijn..
Nu zal het waarschijnlijk 11 mei worden. Maar ik heb vernomen dat je minstens 14 dagen op voorhand een afspraak moet maken.. Iets wettelijk over bedenken en zo... Maar als ik wacht tot mijn centjes er zijn, tja dan is het maar krap die 14 dagen...

Zouden jullie het risico durven nemen om toch die afspraak al te maken voor 11 mei? Ookal zijn de centjes er in weze nog niet?

Pffff weet niet wat te doen....

O ja, ik zou bij Verdonck in de Welness Kliniek willen gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wij komen ook ni graag aan de spaarcentjes eind mei krijgen we ons vakantiegeld ( doen op vakantie ni veel geld op omdat we in vakantiehuis van mijn ouders zijn dus ) maar toch nemen we het van de rek en dan terug erop zodra de centen er zijn

Zo doen wij dat met alles eigenlijk

Hoop dak u hiermee wat heb kunnen helpen

Bij Verdonck kan je ook next day surgey hoe da zit weet ik niet juist

Ale dacht dak da hier toch gezien had iemand da bij Verdonck next surgery had

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boobies24

Hey ladies

Ik wou dat ik reeds een vaste datum aan jullie kon geven... Maar moet nog even wachten op de centjes van de belastingen (ik weiger van de spaarrekening te nemen...)

Spijtig genoeg worden die naar het schijnt pas eind april gestort, want had graag 7/4 een operatie gehad, moest ik maar 2 dagen verlof op werk nemen om een hele week thuis te zijn..

Nu zal het waarschijnlijk 11 mei worden. Maar ik heb vernomen dat je minstens 14 dagen op voorhand een afspraak moet maken.. Iets wettelijk over bedenken en zo... Maar als ik wacht tot mijn centjes er zijn, tja dan is het maar krap die 14 dagen...

Zouden jullie het risico durven nemen om toch die afspraak al te maken voor 11 mei? Ookal zijn de centjes er in weze nog niet?

Pffff weet niet wat te doen....

O ja, ik zou bij Verdonck in de Welness Kliniek willen gaan.

Ik zou het risico wel durven nemen want je hebt het geld al op de spaarrekening staan. In het ergste geval heb je het geld van de Belastingdienst nog niet maar kun je het daarna toch je spaarrekening aanvullen?

Ik weet in mei pas zeker of ik in augustus geopereerd kan worden, zoals het er naar uit ziet gaat het lukken hoor maar als ik op die datum geopereerd wil worden dan moet ik binnenkort wel op consult komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kiekske21,

ik zou ook gewoon voor nu je spaarrekening even lief aankijken en dan de centjes van de belastingdienst straks gelijk richting je spaarrekening terug... Dan zit je in ieder geval veilig met het plannen en betalen van je boobies en dan heb je een maandje later je spaarrekening gewoon weer aangevuld toch? :-)

Komt onder aan de streep op hetzelfde neer. Is alleen even schuiven met getalletjes ;-)

@ Melissa1981, succes morgen meid! Ik hoop voor je dat je consult morgen beter bevalt... Dat je al je vragen kan stellen en dat je meer kan passen en vergelijken! Spannend :-)

@Boobies24, hoe was je weekje weg met je gezinnetje? Lekker gehad?

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha meiden ,

nemen jullie 2 maten mee qua sportbh?
Ik heb het voorgevoel dat mijn cup groter uitpakt dan dat nu aangegeven is.
rekensommetjes geven tussen 2 cupmaten in aan.
Ik vind nu 2 bhs in de maten 75E & 75F , maar moet ze binnen 14 dagen retour zenden..... lastig lastig ( en als het niet past zo zonde van het geld)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha meiden ,

nemen jullie 2 maten mee qua sportbh?

Ik heb het voorgevoel dat mijn cup groter uitpakt dan dat nu aangegeven is.

rekensommetjes geven tussen 2 cupmaten in aan.

Ik vind nu 2 bhs in de maten 75E & 75F , maar moet ze binnen 14 dagen retour zenden..... lastig lastig ( en als het niet past zo zonde van het geld)

Ik heb er zelf al een in huis. ik ga de dag voor de operatie zorgen dat ik er nog 2 verschillende maten bij heb zodat ik nog genoeg tijd heb ze terug te brengen/sturen. (zie mijn status)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boobies24

@ Fem; Het was heerlijk! Even ertussenuit... We zijn naar Center Parcs geweest, we hadden echt super weer!

@ Melissa; succes straks! Hoe laat is je consult?

@ Cmgiess; ik heb/ had er niet over nagedacht maar ik vind de optie xJojo wel een goede..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb morgen mijn consult bij Wellness kliniek met Dr Verdonck! Zooooveel zin in. Ik ben nu zo plat als een dubbeltje, een 75A(A). Ik wil graag voor een volle C (kleine D), zit zelf te denken aan 325cc moderate profile maar we zullen morgen zien wat het wordt :33: en wil mijn operatie 2 juni want dan heb ik vakantie!

Telkens als ik nu ga shoppen denk ik "Dit staat zoveeeel mooier zodra ik mijn boobies heb haha!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb morgen mijn consult bij Wellness kliniek met Dr Verdonck! Zooooveel zin in. Ik ben nu zo plat als een dubbeltje, een 75A(A). Ik wil graag voor een volle C (kleine D), zit zelf te denken aan 325cc moderate profile maar we zullen morgen zien wat het wordt :33: en wil mijn operatie 2 juni want dan heb ik vakantie!

Telkens als ik nu ga shoppen denk ik "Dit staat zoveeeel mooier zodra ik mijn boobies heb haha!"

Moderate profile plaatst Verdonck eigenlijk nooit (tenminste, ik heb het nooit gezien van hem hier)

Ga er maar vanuit dat hij tussen de 300 en 380 cc Extra high profile zal voorstellen.

Daarmee ga je dan qua cupmaat naar een D/E wat er dan uit gaat zien als een D ongeveer :)

Succes morgen!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boobies24

@ Melissa1981; hoe is je consult gegaan? Heb je er een beter gevoel bij?

@ DXBoobies; succes morgen! Ik draag momenteel een 75AA en wil ook een volle C/ kleine D. Waarom heeft moderate profile jouw voorkeur als ik vragen mag?

En wat betreft shoppen, herkenbaar hahah... In lingerie voel ik me niet vrolijk, waarom die zakjes (in een te grote bh) verbergen denk ik dan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie: oh echt? Ik ga toch proberen om moderate profile te krijgen (tenzij hij me echt kan overtuigen haha) :) we'll see tomorrow! Zo spannend :67:

@boobies24: Ik heb ontzettend veel onderzoek gedaan en alle foto's die ik prachtig vind is moderate profile, want die hebben iets meer een 'slope' dus loopt natuurlijker af. Ik wil namelijk absoluut geen ballen, dan zou ik echt gaan huilen haha! En moderate profile staat bekend voor meer side boob omdat ie wat platter van voor is en wijder aan de zijkant en dat vind ik prachtig! Dus hopelijk wil hij moderate profile bij mij doen tenzij hetzelfde effect kan creëren met een ander profiel. Hij is de PC, dus hij weet wat goed is voor me :) Ik zal morgen posten wat het uiteindelijk gaat worden!

En ik was gister bij Hunkemoller en zag een prachtig sexy kanten bodysuit en wilde 'm al kopen voor Juni maar dacht oké dat gaat iets te ver hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boobies24

@ DXBoobies; Ahaa, nu snap ik je...Mijn borsten zijn na 2 zwangerschappen leeg dus ik kan niet wachten tot er een bolling zit hahah.. Geen meloenen maar gewoon weer een mooi gevulde bh ;-).. Mijn bh staat nu standaard open aan de zij- en bovenkant en daar ben ik klaar mee. Laatst was ik met een vriendin bij de Hunkemoller, ik sta dan echt :102: in de winkel en kleedkamer, zij heeft van zichzelf een D cup, nou prachtig om dan een bh te zien... Nogmaals succes morgen, ik hoop dat je jouw datum vast kan leggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik ook meedoen :63:

Consult was(!!!!) gisteren :D dr Schiettecatte (400cc moderate plus profile rond, mentor coh1, dual plane)

Kom van een lege B (zwangerschap) naar een D/DD :125:

Operatie: :123: 7 April 2015 :88:

Succes allemaal!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.