Ga naar inhoud

Het "ik wacht op mijn consult/ operatie" afteltopic!


Gast boobies24

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,6k
  • Created
  • Laatste Reactie

Aftellen consult:


20-02 Fem - Dr van Straten


23-02 Joyce112- Dr Nio


23-02 CMgiess - Dr Nio


25-02 Bewbs - Dr Schiettecatte


02-03 blueblue - Dr Nio


12-03 Fem - Dr Schiettecatte


23-03 Fem - Dr Nio


20-04 Boobies24 - Dr van Straten



Aftellen operatie:


02-03 strawberry86 - Dr de Meyere

04-03 Twentysix - Dr Karim

09-03 silenmike - Dr van Straten

10-03 San1013 - Dr van Straten

31-03 AnnickAA - Dr Moojen

02-04 Missstars - Dr Verdonck

02-04 verschilletje - Dr Coenen

02-04 Ellie80D - Dr Nio

07-04 Nik!! - Dr Nio

30-04 xJojo - Dr Nio

01-05 xxxk - Dr Tan

28-07 Bewbs - Dr Schiettecatte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heb ik iedereen weer bijgewerkt op de lijst. Als ik iets verkeerd heb gedaan of iemand ben vergeten dan hoor ik het wel!

Fem; veel succes en plezier vandaag! Ik weet niet of je ze wil delen maar ik ben wel benieuwd naar de foto's van de passessie. Ben benieuwd hoeveel cc het wordt, onze situatie nu is denk ik redelijk gelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet je wat ook leuk zou zijn, als we allemaal na de operatie ook ons operatieverslag erop zetten :D

x sil

Idd een erg leuk idee :D

Is iedereen gelijk weer op de hoogte, ik zeg ik doe mee :D:D :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk!

Ik heb op 2 mrt een intake bij dr. Nio in het SLAZ.

En hoop zo snel mogelijk een datum te prikken voor de operatie

Weet een van jullie hoe lang de wachttijd ongeveer is bij dr. Nio?

Nu ik eenmaal de knoop heb doorgehakt, wil ik ook zo snel mogelijk hihi

Groetjes Kemi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk idee zeg! Ik doe mee hoor :)

Moet eerst nog even wat kwijt; hahaha wat een geweldig plaatje een theezakje

Ik ben zelf 9 april aan de beurt bij dr. Nio van 80B naar 80D? Met 450 cc 85% gevulde eurosilicone voor de spier.

Het duurt nog zo laaaang maar vind dit een heel leuk initiatief kunnen we lekker met zijn alle ongeduldig zijn hihi

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk idee, een aftel-forum :-)

Ik doe mee.

Afgelopen maandag intake gehad bij Mediconsult, E. Stolarczyk.

De datum is geprikt en 4 mei 2015 is de grote dag.

Mentor 400 cc rond High Profile Dual Plane, op de spier kon helaas niet. Het wordt vast niet minder mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet je wat ook leuk zou zijn, als we allemaal na de operatie ook ons operatieverslag erop zetten :D

x sil

Zolang jullie ook nog allemaal je eigen topic aanhouden vind ik het prima haha.. Dadelijk staat alles in 1 topic en zoekt iedereen zich rot naar operatieverslagen ;)

Dus het wel graag overzichtelijk houden :)

Het aftellen samen ziet er leuk uit!! :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang jullie ook nog allemaal je eigen topic aanhouden vind ik het prima haha.. Dadelijk staat alles in 1 topic en zoekt iedereen zich rot naar operatieverslagen ;)

Dus het wel graag overzichtelijk houden :)

Het aftellen samen ziet er leuk uit!! :35:

xx BB

Hoi BB.

Kan boobies24 deze kalender aanleggen http://www.borstenforum.com/calendar/1-borsten-forum-kalender/03-1725

Maar dan voor dit afteltopic van BV of is zij daar niet toe bevoegd. :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB.

Kan boobies24 deze kalender aanleggen http://www.borstenforum.com/calendar/1-borsten-forum-kalender/03-1725

Maar dan voor dit afteltopic van BV of is zij daar niet toe bevoegd. :116:

Hey Ank!

Goed idee!! Ik kan echter zelf niet zien of boobies24 daarvoor bevoegd is, maar dat kan boobies24 wel even uitproberen. Ik was die kalender al lang vergeten haha!

Vinden jullie het ook een goed idee dames?

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou gister mijn eerste consult gehad bij Diana. Nog niet eerder hierover een verslagje kunnen doen... Was een heeeeel bewogen en bizarre dag gister!

Ik had pas om 17.45 uur een afspraak. Ik had mijn moeder meegenomen maar we kwamen te laat doordat er een aanrijding had plaatsgevonden op de snelweg. Had gebeld naar de praktijk maar was geen probleem. Heb ook niet lang moeten wachten gelukkig!

Ik kwam binnen bij Diana en zei dat ik een borstvergroting wilde. En toen zei ze gelijk: oke doe maar bloot! Haha dat is wel beetje gek en gelijk goede binnenkomer. Stond ik daar in mijn naakte kleine boobies. Ze zegt ik snap het. Wil je even omdraaien dan kan ik je billen zien? Haha het leek wel Tinder, ff een goede vleeskeuring ;-) ze vond in ieder geval dat ik mooie grote billen had.

Daarna kreeg een bh en zij deed er pasprotheses in. Shirt aan en voor de spiegel.... Ik werd al gelijk helemaal blij! Het stond echt mooi en paste bij mijn lichaam, ook bij mijn billen haha!

Ik werd natuurlijk wel nieuwsgierig hoe iets groter zou staan. Diana zei tegen mij dat dit niet zou gaan omdat ik dan heel veel cupmaten ineens omhoog zou gaan. Dit was al een C / D cup.

Het advies van Diana was dan ook rond 350 cc HP dual plane laten plaatsen, omdat ik van mijzelf bijna niks heb...

Ik heb mijn voorkeur aangegeven voor Frans Straten. Ik mag woensdag 4 maart om 11:30 uur bij Frans op consult. Diana sprak vol lof over hem en zei dat Straten een hele goede chirurg was! Al met al een super goed gevoel aan overgehouden!

Toen we thuis kwamen bij mijn ouders had vaderlief al lekker een soepje klaar voor ons. Na het soepje ging hij ff wat kroketjes bakken. Lekker simpel eten omdat het toch al heel laat was, kwart over 8 ofzo. Maar hij staat bij die pan terwijl ik heel enthousiast mijn verhaal vertel, zegt hij: ik krijg er gewoon pijn van in mijn maag. Dacht eerst dat hij grapje maakte. Totdat hij weer zei dat hij echt pijn had. Vlak daarna ging hij zitten en zei hij dat hij helemaal niet goed werd. Moeders ging verder bakken. Ik hield hem in de gaten want ergens wist ik al dat het niet goed was. Ik zag hem dan ook vlak daarna stilletjes naar de gang weg sluipen. Toch even gaan kijken. Hij zat op de grond tegen de deurpost van de wc. En ik zag hem ineens zo wegzakken en omvallen naast de wc...! Ik naar hem toe en hem wakker geslagen in z'n gezicht. Pas na 10-15 seconden was hij er weer een beetje. Sprak met dubbele tong, was helemaal wit weggetrokken, zweten maar voelde koud aan, kreeg pijn in zijn rug, viel toch nog soms weg. Moeders erbij geroepen. Ik terug om die stomme frituurpan uit te zetten haha. Maar hij was echt niet goed, paarse oren kreeg hij ook. Ambulance gebeld en die kwamen. Zag er op zich oke uit totdat mijn vader zei dat hij pijn kreeg in zijn hartstreek. Toch vervoerd naar ziekenhuis waar hij gelijk nachtje mocht blijven... Net te horen gekregen dat hij gelukkig weer naar huis mag maar van de week op de poli moet terug komen...

Jeetje volgens mij vind mij vader het nog spannender dan ik?!! Ik ga nog een keer op consult! En dan had hij nog niet eens gezien hoe groot ze gaan worden haha!

Nou dat was mijn dag! Begon super leuk en eindigde wel spannend zeg maar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ank!

Goed idee!! Ik kan echter zelf niet zien of boobies24 daarvoor bevoegd is, maar dat kan boobies24 wel even uitproberen. Ik was die kalender al lang vergeten haha!

Vinden jullie het ook een goed idee dames?

Xx BB

BB; ik heb het geprobeerd maar ik heb geen toegang. Kun je mij helpen?

BB; ik heb het geprobeerd maar ik heb geen toegang. Kun je mij helpen?

Edit: zie nu je volgend bericht. Ik zal de lijst updaten, wil je het via pb ontvangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.