Ga naar inhoud

Het "ik wacht op mijn consult/ operatie" afteltopic!


Gast boobies24

Aanbevolen berichten

Gast boobies24

@ Melissa1981; ik heb net je topic gelezen.. Ik vond zoals jij je consult bij Bergman omschreef echt niet kunnen... Goed om te lezen dat je consult gisteren wel goed is verlopen! En wat fijn dat je zo snel terecht kan!! AFTELLEN!!! X

@ Debbieislief; welkom! Ik zal je op de lijst erbij zetten... Jij kan ook al snel terecht, fijn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,6k
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast boobies24

Aftellen consult:


23-03 Fem - Dr Nio


30-03 Jevana – Dr Nio


16-04 Boobies24 - Dr van Straten


06-05 Its me - Dr de Meyere



Aftellen operatie:


20-03 Beau2 - Dr Karim


30-03 19Mandy88 - Dr Roosenburg


31-03 AnnickAA - Dr Moojen


31-03 VZ89 - Dr Rappard


02-04 Missstars - Dr Verdonck


02-04 Leoniecupcake – Dr Nio


02-04 Kemi - Dr Nio


02-04 verschilletje - Dr Coenen


02-04 Ellie80D - Dr Nio


07-04 Debbieislief - Dr Schiettecatte


07-04 Nik!! - Dr Nio


09-04 Cmgiess - Dr Nio


09-04 charlotteemma1994 - Dr Nio


10-04 Melissa1981 - Dr van der Meulen


13-04 Bloem30 – Dr Stolarczyk


16-04 blueblue – Dr Nio


24-04 Lisa1980 – Dr Nio


24-04 xxxxk - Dr Tan


28-04 Fem - Dr van Straten


30-04 xJojo - Dr Nio


04-05 enibas81 - Dr Stolarczyk


12-06 pooh25 – Dr Schuitema


28-07 Bewbs - Dr Schiettecatte


05-11 Joyce112 - Dr Nio


Link naar reactie
Delen op andere sites

@boobies24, hoi hoi, nou ik wist ook niet wat me gisteren overkwam nee. Wat een wereld van verschil. Als ik alleen bij bergman bij die pc was gegeweest had ik waarschijnlijk gedacht dat het zo de gang van zaken was. Wist ik veel, maar nu ik gister bij velthuis ben geweest en het verschil zie wist ik echt niet wat ik meemaakte. Ging ook met een heel ander gevoel weg. De pc bij Bergman had mijn borstbreedte opgemeten, bij velthuis borstbreedte, van tepel tot onder borst, van links naar rechts van boven naar onder en die uitleg, hahaha ongelofelijk. En van der meulen zei dat hij dr. verduijn had opgeleid...

xxkusxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey boobies24,

Jaaa het was super, wat een verschil met bergman kliniek niet te geloven. en ik mag 10 april hoera hahah.

xxxkusxxx

Gefeliciteerddddd xx
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben maandag 23 maart aan de beurt,7uur melden dr nio slaz 700 CC voor de spier

Yeahhhh

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo wat gaan er een hoop naar dr Nio! Die is wel populaire zeg!! Ik zie dat er nog iemand op 7 april gaat!! super spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb op 3-04-15 een consult met dr Lauwers in het sint-trudo ziekenhuis te sint-truiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn operatie datum is veranderd!!!

Ik word de 24e al geopereerd ipv de 7e!!!! Wooooeeeeeehhhhooooeeeee

:D:63::help:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:18: Ik ben de 1st volgende op de lijst :18:

:help:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames,

ik ben hier nieuw maar volg jullie al een tijdje, heb 12 maart een consult gehad bij dr verdonck wat me heel goed was bevallen dus heb ik de operatie vast latten zetten 4 mei is de dag :106: alleen twijfel ik nog over de cc of ik 380 of 425 cc moet nemen verdonck adviseerde 380 dat is heel natuurlijk maar 425 kan je ook nog nemen.

wat zouden jullie doen

groetjes

babbeltje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@happy34

ja in het wk had een hele lijst met vragen mee genomen naar verdonck maar heb hem niet nodig gehad hij legde alles al uit dus had geen vragen meer.

is een hele leuke man zo kwam hij over.

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey welkom!

Dat laatste weet ik niet, zou je even moeten bellen.. Verder hoor ik qua ervaring dat de grootste vaak de beste keus is...Anders denk je straks shit ze konden wel groter, had ik maar.....

Verder is verschil tussen 380 en 425 maar 45cc... kijk eens in je maatbeker hoe weinig dat is :P

Succes met kiezen!! Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.