Ga naar inhoud

De kosten van een BV


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Binnenkort ga ik voor oriënterende gesprekken naar 2 verschillende klinieken. Natuurlijk heb ik hier en daar mijn licht opgestoken en ik zie dat er best wel prijsverschil in borstvergrotingen zitten.

Tien jaar geleden kostte mijn borstvergroting, inclusief protheses fl. 4250,00 (omgerekend ongeveer € 1930,00). Ik zie nu prijzen voorbij komen van rond de € 3000,- en hoger.

Het hangt natuurlijk van de prothese af, maar wat was jij kwijt voor je nieuwe buste? :1big_boobs:

En dan nog een hele onbeschaamde vraag erbij: heb je het zelf kunnen betalen of heb je er een financiering voor afgesloten?

Ik hoop het zelf te kunnen betalen, ik heb wel wat op de spaarrekening staan, maar als ik 't niet helemaal red, wil ik toch een klein stukje financiering eraan vast plakken.

Groetjes,

Nynke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

ik was de eerste keer 4460 kwijt,zonder bh,inq controles en nazorg plus consulten met prothesen Allergan,anatomisch

2de keer was ik 3000 kwijt,met bh en alle nazorg,plus consulten met prothesen allergan, ronde

weet niet of jij ronde of anatomische krijgt,maar dat speelt ook mee in het prijsenkaartje

en zoiezo het merk ook

maar ook of je slaaproes of narcose krijgt,en of het in een privekliniek of ziekenhuis gebeurd,speelt allemaal mee met de prijs

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 3700 euro betaald voor ronde ruwe prothesen met levenslange garantie (Allergan of Nagor), het was 3500 voor prothesen met 10 jaar garantie dus ik dacht oh doe dan maar levenslang... Ik heb ook de (mondelinge) garantie gekregen van de kliniek dat ze gratis correctie doen bij kapsel of zelfs bij niet tevreden en op dat voorstel gold geen vervaldatum. De dokter had zelf al voorgesteld om binnenkort de moedervlek op mijn borst (gratis) te verwijderen omdat hij die lelijk vond, maar daar moet ik nog eens over denken of ik dat wel wil... De operatie was onder volledige narcose in een privé-kliniek met anesthesist erbij.

Ik heb nog twee andere consulten gedaan, bij de ene was het 4000 euro voor dezelfde prothesen (met narcose en een overnachting - in het Universitair Ziekenhuis van Gent) en bij de andere 3000, maar dat was zonder narcose en in een privé-praktijk (met slaapverdoving oftewel roesje, maar zonder anesthesist, wel met speciaal opgeleide verpleegkundige maar ik wou persé anesthesist erbij) .

Ik heb in de Atlas Kliniek meteen mijn operatiedatum vastgelegd bij het eerste consult, en heb die consult dan ook niet meer hoeven te betalen (ik weet niet of ze het terugbetalen als je later je datum regelt). Sportbeha was ook gratis, maar die kost niet zo veel, 17 euro in de Hema.

Prijs van de consulten: eerste consult was 40 euro, bij de tweede arts moest ik 25 euro betalen en bij de AtlasKliniek is het normaal 30 euro dacht ik. Maar dat krijgen we in België voor een groot deel terug van de zorgverzekering (de rest dus niet).

Over financiering heb ik het niet gehad tijdens de consulten dus daar kan ik niets over zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi Famke!

Ik (eigenlijk mijn ouders) heb in totaal € 4.250,00 betaald. Bij het Boerhaave mc. Dit is het all-in tarief. Ik heb wel een anatomische prothese, dit is iets prijziger. We hebben verder ook geen financiering aangevraagd. Ik vind het zelf wel prettig om mijn borsten zonder rente te hebben.

Succes met je orientatie!

:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, hetzlefde als Moon haar 2 e keer

€3000,00 all incl. eerste consult,operatie,pleisters,bh,6 weken controle en nacontrole..... ronde Allergan (mcGhan) protheses.

en ik heb ze gekregen van mijn lieve oma :D en anders had ik gespaard of een (persoonlijke) lening aangegaan bij ouders/oma voor resterende bedrag haha..

ik weet dat bij Bruno anatomische €4500,00 kosten ook all incl.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Hier is al een topic over:

Ik heb er 3.250,- betaald. Ik woon nog thuis en werk fulltime, ik betaal gelukkig maar 100 euro kostgeld, dus de rest spaar ik. Mijn boobjob had ik gelukkig binnen no time bij elkaar gespaard en ook weer aan mijzelf afbetaald.

Ik wist dat als ik het nu niet zou doen, het nooit meer zou gebeuren, als ik een huis heb en rekeningen etc, had ik dit nooit kunnen betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik betaal voor de borstlift + prothese 4200 euro (zelf bh meenemen..). Ik moet zowiezo een nacht of 3 in het ziekenhuis blijven omdat ik ook gelijk een buikwandcorrectie krijg.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1e keer 4500 gulden

2e keer 1900 gulden

3e keer 3100 euro

4e keer 1200 euro :122:

Ennee ik had ( helaas) het geld er geen van alle keren zomaar voor liggen,dus ook echt moeten sparen en rekening is nu leeg... :74:

Maar stond en sta er voor de volle 100% achter dat ik het aan bv"s heb uitgegeven.Mocht ik nogeens een keer een loterij winnen dan ga ik weer...( en dan naar Bruno!)

Tuurlijk probeer ik weer te sparen,maar heb nu al zoveel geld aan mezelf uitgegeven dat ik het niet vind kunnen tegenover mn vriend het dan weer aan een wissel uit te geven.

En we gaan ook verbouwen,dus voorlopig houden we echt niks over..tja...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patries,

yeps...sta ik maar niet te lang bij stil...Maar zoals ik al zei,het is het me waard geweest,het leven bestaat nu eenmaal uit keuzes maken he..

Ben blij dat ik nu met mn laatste centen die motor heb gekocht ( kost minder dan 1 implantaatn bij Bruno,kun je nagaan)

Maar toch,mocht ik onverwachts een smakje geld krijgen sta ik wel bij Bruno op de stoep...heb nu al zoveel mooi "werk"van hem gezien!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals Patries al zei, bij Bruno € 4500 betaald voor m'n anatomische prothesen, alles in! Zelf betaald, goed gespaard zeg maar, en ook nu weer verder sparen voor een wissel binnen 10 à 15 jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik betaal 5000 euro voor tepel goed te zetten, lift, huid wegname en rond implantaat en buikwandcorrectie

Krijg wel beetje terug van de verzekering + korting regelmatige borstklant

Moet wel zelf voor bh, en correctieondergoed zorgen, verder zitten de afspraken en nazorg er wel in

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was in totaal 3350 kwijt bij het Vlietlandziekenhuis, operatie gedaan door Dr de Blécourt (van de Bergmankliniek). Scheelt dus wel als je het in het ziekenhuis laat doen ivp de kliniek, maar ben supertevreden!

Heb ze gekregen van vriendjelief en nee niet omdat hij zonodig wilde dat ik grotere borsten kreeg. Hij wist dat ik het al heel lang wilde en vond het gewoon leuk om het me cadeau te geven. Superlief!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht ik nogeens een keer een loterij winnen dan ga ik weer...( en dan naar Bruno!)

ha itsme,

ik vroeg me af of je ook de daad bij het woord voegt? maw, doe je mee met loterijen?

ik zeg dit nl ook altijd en toch kan ik er (nog) geen geld aan uitgeven. wel een potentiele kans om uit de middelmaat te komen!

ik was ben 4900 euro kwijt, bh niet inbegrepen

gedeeltelijk gespaard en gedeeltelijk nog aan t terugbetalen aan familie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaat,

Het is idd bij wijze van spreken,..

Koop alleen af en toe een staatslot en ben jarenlang lid geweest vd postcodeloterij,verder geen loterijen/gokken...ook omdat dat me al te duur is haha,kan t geld wel beter gebruiken..

haha, jij dus ook! toevallig had ik er net een gesprek over gehad, hoeveel mensen bijvoorbeeld met de postcodeloterij meedoen, en hoeveel geld wij al misgelopen zijn omdat we niet meedoen

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.