Ga naar inhoud

De kosten van een BV


Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ik word volgende week donderdag geopereerd en alles bij elkaar: ronde prothesen, consult en 2 sportbh's van de Bergman Kliniek zelf, kost het 3950 euro. Het is flink wat geld, maar wel de door de consumentenbond best geteste kliniek in de Benelux! Is toch een geruststellend idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast lizverdinha

2500,- euro zonder BH en consultkosten volgens mij.. was een actie bij de Arenborghoeve in Venlo..

Heb ze gehad van mijn lieve mama en papa :152:

Ze wisten hoe belangrijk het voor me was dus vind het echt supertof dat ik het uiteindelijk van hun heb gehad!

Dat wordt dus al wel sparen voor de wissel over 10 jaar haha! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

patries en eefje,ik kon volgens bruno ook geen anatomische ,omdat dit een heel verkeerd resultaat bij me geeft,maar als ik erop stond,deed hij hij het wel hoor,niet dat ik het wou,maar het kan wel,als je het zelf echt wilt

Ik kon juist geen ronde moon, dus zou ik er toch niet op gestaan hebben dat ie die gaf, zou er dan vast niet uitgezien hebben bij mij, dus vind toch dat je maar beter z'n advies opvolgt ipv zelf te kiezen. Hij weet het toch het beste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2500,- euro zonder BH en consultkosten volgens mij.. was een actie bij de Arenborghoeve in Venlo..

Heb ze gehad van mijn lieve mama en papa :152:

Ze wisten hoe belangrijk het voor me was dus vind het echt supertof dat ik het uiteindelijk van hun heb gehad!

Dat wordt dus al wel sparen voor de wissel over 10 jaar haha! ;)

Ik betaalde iets meer dan 2600,- inclusief consult, bh en homepatische zooi.

heb ook gebruik gemaakt van die actie.

wel een stuk goedkoper dan veel andere als je het zo eens leest.

maar het is dan ook een aanbieding. loopt tot 1 oktober als ik het goed heb.

groetjess -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn rekening wordt

3400 euro met bh erbij

vind die dingen wel duur bij zo kliniek moet ik zeggen ze reken bij mij voor de bh 150 euro

betaal het ook zelf zou eigenlijk 16 julie in het huwelijks boodje stappen maar we willen alletwee nog zo veel

dat we maar hebben besloten omdat even wat uit te stellen

maar gebruik nu het geld wat ik voor onze trouwkleren zou uigeven voor mijn borsten vind ik een beter idee:P

Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik betaal 3950,00 incl bh. Heb zelf geen mogelijkheden gehad om te kunnen sparen (net een huis gekocht) dus heb ik een lening afgesloten bij de bank wat ik binnen een jaar aflos waardoor ik niet veel rente hoef te betalen.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik betaal 4150,- inclusief bh en nazorg

overnachting zit er niet bij dat kost 500,- maar ik woon er 20 min vandaan

dus ik ga geen 500,- uitgeven aan een nachtje,tenzij het natuurlijk noodzakelijk is .

ik heb 2500 zelf gespaard met me vriend en 1650 leen ik van mijn moeder .... doet zoooo pijn he :102:

als ik nu al dat geld voorbij zie vliegen hahahaha naja ik krijg er wel wat moois voor terug!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zeg maar tegen je moeder dat ze het een schenking moet maken ipv een lening, omdat ze je niet compleet heeft opgeleverd, hihi.

Hahahaha, hele goeie!

Mijn vader was mee naar Bocholt en die zei tegen dr. Van Onselen: "Dus u heeft mijn productiefoutje hersteld?" Zegt hij: "Nee, dat heeft de vorige arts geprobeerd, ik heb restauratiewerkzaamheden verricht!" (heb prothesewissel gehad afgelopen maandag)

Hahaha, gewoon waar ik bij stond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK HEB 4000EURO BETAALD ALLES INBEGREPEN. MIJN VENTJE IS IS BEGINNEN GOKKEN OMDAT HIJ MIJN GEZAAG NIE MEER AANKON EN HEEFT HET BEDRAG GEWONNEN,...EN BEETJE MEER. INTUSSEN OOK WEER BEETJE KWIJT.

'T LEVEN IS EEN GOK SOMS.

IK LEES DAT ER SOMMIGE WEL 3 A 4 OPERATIES ONDERGAAN...

AIAI IK ZOU ZE MOEST HET NODIG ZIJ LATEN VERWISSELEN MOESTEN MAAR DIT HOOP EN DENK IK NIET.

ANDERS ZIE IK GEEN ANDERE REDENS DIT NOG TE DOEN.

IK VIND EEN BORSTVERGROTING ZEKER HET SPAREN WAARD MAAR ZOU ER NIET VOOR LENEN.

ALVAST SUCCES NOG

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.