Ga naar inhoud

De kosten van een BV


Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Dan zeg maar tegen je moeder dat ze het een schenking moet maken ipv een lening, omdat ze je niet compleet heeft opgeleverd, hihi.

hihi tamaartje ze heeft me sowieso niet geleverd ben geadopteerd vanaf 4 maandjes oud .

en mijn biologische moeder hoef ik zeker geen reet van te verwachten haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het zo allemaal lees heb ik me de eerste keer echt scheel betaald in vergelijking met jullie. Ik heb welgeteld fl 9998,00 (gulden) betaald de eerste keer. En dat was voor de Mcghan 410 anatomisch. Dit keer moet ik ongeveer hetzelfde betalen want ben nu €4300 kwijt voor prothesewissel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Officieel kostte het voor mij 3800 euro, maar omdat 1 van de 5 voorkeursklinieken is van mijn zorgverzekeraar (VGZ), kreeg ik 600 euro korting. 3207 nog maar dus!

JEEUUUJJJ!!!!

Heb ik maar even van de spaarrekening afgeplukt dus. Nu heb ik dus wat minder voor later, maar nu heb ik er ook profijt van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi tamaartje ze heeft me sowieso niet geleverd ben geadopteerd vanaf 4 maandjes oud .

en mijn biologische moeder hoef ik zeker geen reet van te verwachten haha

Hahaha, da's toevallig!

Nee, ik denk ook niet dat je iets van je biologische moeder hoeft te verwachten. Eerst staat ze je af en dan komt er later nog uit dat je niet compleet geleverd bent. Tsja... de garantie periode was toen al afgelopen zeker? :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

wow, zo te horen heeft mijn vrouw niets teveel betaald, hier lig ik nog wakker van na 4 jaar, DE PRIJS, begrijp me niet verkeerd, ik stond er volledig achter dat ze terug volle borsten kreeg hoewel het haar eigen initiatief was maar ik zou niet nee gezegd hebben...

Ze had per consultatie 50 euro uitgegeven, wat in belgie gedeeltelijk kan terug getrokken worden, BH was niet inbegrepen en het werd in een prive kliniek gedaan onder volledige verdoving met een nachtje verblijf, dit omdat ze bij haar BV ook een tummy tuck en lipo kreeg.

Samen een 7000€ maar na 4 jaar is er niet veel meer te zien van haar liposuctie en haar borsten beginnen ook een beetje te hangen :-( daarom terugdenkend aan de prijs doet het toch wat zeer. Mijn vrouw en ik hebben het gedeeltelijk betaald, zij 5000 en ik 2000 bijgelegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Wat een boel euro's komen hier langs zeg. Schrik er een beetje van. Ik heb €1999,00 betaald bij de wellness kliniek in Genk. En voor het consult €35,00. Bh is niet inbegrepen maar weet van een vriendin van mij dat hij daar €50,00 kost. Dit is wel een aanbieding die ze regelmatig hebben in Genk vawege afspraken met de fabrikant van de protheses. Ben daar naar tevredenheid behandeld en heb he he hoe kan het ook anders geweldige boobs eraan over gehouden. 300cc achter de spier. Over een jaartje of twee ga ik voor een wissel. Hopelijk als dr. Damen daar nog werkt bij hem en anders bij L. Vissers.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm, tsja.. tuurlijk, het kost wel wat geld :rolleyes:

& je kan het natuurlijk goedkoper of duurder laten doen, denk dat dat net van jezelf afhangt bij welke kliniek je je het prettigst voelt..

Althans, ik ben dáár op af gegaan en heb toen mijn keuze gemaakt, ongeacht dat ik het wel goedkoper kon doen :) maar denk dat dat voor iedereen anders is.. en dat mag natuurlijk ook :P

Maar goed, ik ben 3810,- kwijt all in, inclusief sport-bh..

xDee :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cinta, over 2 jaar al een wissel? waarom??

Hey mii18,

Ja waarom over een jaartje of twee een wissel. Ik vind ze net iets te klein. Op de foto's in de galerij lijkt het groter dan in het echt zeg maar. Mijn wens is daarom ook een 100 cc ongeveer meer te willen. Moet ook kunnen natuurlijk omdat ik maar klein ben en vrij smal. Wil uiteraard geen Amerikaanse look hebben. Het moet wel mooi zijn en blijven. Het alleen spijt dat ik voor de operatie niet wat meer cc's gevraagt had. Dat kon namelijk wel dr. Damen vroeg of ik wat meer wilden. Maar ik was bang dat het dan net weer teveel zou zijn. Achteraf heb ik er toch wel spijt van. Vandaag heb ik eindelijk dan bh's gekocht en had de maat 70 e en een 70 f. Dat ligt ook veel aan het merk he of ze goed zitten of niet. En iets groter vind ik zelf toch mooier. Vandaar.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden!

Ik heb 4000 euro betaald incl. consult. Bh moest ik zelf kopen maar die was niet duur. Gewoon 1 van de hema was goed genoeg.

Ben ook super tevreden met het resultaat! En hele goede kliniek. Ik heb de kosten gedeeld met mijn partner. (Hij heeft er ook een beetje plezier van haha)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.