Ga naar inhoud

Amy Whinehouse met mogelijk borstimplantaten laten verwijderen


B-Cupje

Aanbevolen berichten

Een doodsbange Amy Winehouse is donderdag met spoed afgevoerd naar het ziekenhuis. De Britse zangeres (26) belandde deze keer niet met drugsproblemen in een kliniek, maar door problemen aan haar befaamde borstimplantaten. Mogelijk moet ze die weer laten verwijderen.

"Er is waarschijnlijk iets mis met haar implantaten", vertelt een vriendin van Amy aan de Britse krant The Sun. "Ze heeft nog nooit zoveel pijn gehad."

38.000 euro

Amy hoopt dat ze vandaag te horen krijgt of ze weer onder het mes moet. De kans is groot dat haar borstimplantaten verwijderd moeten worden. De Back to Black-ster liet haar borsten vorig jaar vergroten en was heel fier op haar nieuwe voorgevel die haar zo'n 38.000 euro kostte. Na de operatie durfde ze weer met haar boezem uitpakken en droeg ze regelmatig laag uitgesneden shirts en jurkjes. Eerder had ze al problemen met haar lekkende implantaten, nu liep het helemaal mis.

BRON HLN

>>> Zoveel geld geven aan een bv en dan nog met blijkbaar 'ouderwetse' protheses ?! De meesten hier zullen beamen dat de protheses die tegenwoordig gebruikt worden van goede kwaliteit zijn en oa niet kunnen lekken . Toch raar dat zo'n rijke sterren zich niet beter kunnen laten informeren . Niet voor nix dat die chirurgen daar steenrijk worden , die steken verdekke gemiddeld een €30.000 per bv in hun zak ! En wij maar 'klagen' dat esthetische chirurgie zo 'duur' is :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

m2 ik vind het nogal een raar verhaal whaaa zoveel nee kan mij niet voorstellen dat iemand zo dom zou zijn om dat er voor te betalen. Enne nieuws moet ie idd soms echt met een korrel zout nemen. Ik kan het weten ik heb eens een artikel in de krant laten plaatsen toen ik het las dacht ik dit klopt niet dat klopt niet dus jah >(

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.