Ga naar inhoud

Twijfel over aantal cc's


Aanbevolen berichten

Ik had het al in een ander topic geschreven, maar ik denk dat ik zo heel wat meer reactie's krijg ;).

Nog heel even en ik zal mijn BV krijgen. Ik zit alleen nog te twijfelen over de CC's. In eerste instantie wilde ik 'gewoon' een Ccup, zeker geen D! Op het eerste consult zei dr. Roddi dat een D bij mij veel mooier en natuurlijker is, en ook m'n man zag dat natuurlijk wel zitten :123::blush: . Hij stelde voor 375 cc of 400 cc, zijn voorkeur ging zeker uit naar 400 cc. Omdat ik hier op het forum de tip kreeg 'neem altijd het meeste cc's bij twijfel' dacht ik direct aan de 400. Maar.... ik ben zó bang dat ik uiteindelijk op een E uitkom! Ik hou zelf meer van iets kleinere borsten :1boobs: . Is ook véél makkelijker met BH's en bikini's kopen!!!

Wat denken jullie: toch maar voor de 375 cc gaan?

@ de meiden die door dr. Roddi geholpen zijn: welke cup hadden jullie als 'wens' opgegeven, en waar kwam je op uit bij dr. Roddi?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm... tsja. Je moet je iig niet laten overhalen door de arts of je man voor grotere, het zijn wel jouw borsten.

Als je ze niet te groot wil, dan zou ik niet voor de 400 gaan maar idd voor de 375. Ik heb geen idee hoe je er uit ziet, maar als je ze minder groot wil, dan zou ik ook minder cc's nemen.

Jij moet zelf beslissen :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vond het bij het passen wel erg mooi staan. :wub:

Ik ben trouwens 1.72 cm, 67 kilo, draag maat 36/38, en heb nu een lege B cup (omtrek 75).

Voordeel bij íets kleinere (in mijn geval C of kleine D) borsten is denk ik ook dat blousjes enzo beter zitten. Met een flinke D of E cup moet je denk ik een maat grotere bovenkleding kopen..? Met een flinke D of zelfs een E cup heb ik echt een uitdaging als ik BH's of (erger nog) leuke bikini's wil shoppen... En daar wil ik nou juist van af!!! De keuze in D/E is vele malen kleiner dan wanneer je een C hebt. En ik krijg natuurlijk ook nog die bwc... dus mijn buik wordt platter (en dan lijken mijn boebies weer groter) :lol:

Voordeel van de 400cc is denk ik dat ik minder snel spijt zal krijgen; zoals jullie zeggen wen je er snel aan.

Grrr... twijfel, twijfel, twijfel.... Ik ook altijd weer :26:

Weet iemand wat het verschil in vorm gaat worden bij een kleinere of juist grotere prothese? Kan me indenken dat als ik de 375cc neem er bijvoorbeeld iets meer hang in mijn borsten zal zijn dan met 400 cc. En een natuurlijke hang vind ik wel erg mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

400cc nemen hoor , 25cc verschil is eigelijk zo goed als niks dus een 'mega-verschil' qua cup gaat dat niet maken . Een gewone of volle D zou ik zo denken ...

Neem dat advies aan van iemand die haar borsten het eerste half jaar 'te groot' vond en ze nu helemaal gewend is en niks wil 'teruggeven' :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast littleboobs

Ik had het al in een ander topic geschreven, maar ik denk dat ik zo heel wat meer reactie's krijg ;).

Nog heel even en ik zal mijn BV krijgen. Ik zit alleen nog te twijfelen over de CC's. In eerste instantie wilde ik 'gewoon' een Ccup, zeker geen D! Op het eerste consult zei dr. Roddi dat een D bij mij veel mooier en natuurlijker is, en ook m'n man zag dat natuurlijk wel zitten :123::blush: . Hij stelde voor 375 cc of 400 cc, zijn voorkeur ging zeker uit naar 400 cc. Omdat ik hier op het forum de tip kreeg 'neem altijd het meeste cc's bij twijfel' dacht ik direct aan de 400. Maar.... ik ben zó bang dat ik uiteindelijk op een E uitkom! Ik hou zelf meer van iets kleinere borsten :1boobs: . Is ook véél makkelijker met BH's en bikini's kopen!!!

Wat denken jullie: toch maar voor de 375 cc gaan?

@ de meiden die door dr. Roddi geholpen zijn: welke cup hadden jullie als 'wens' opgegeven, en waar kwam je op uit bij dr. Roddi?

hey,

ik zat ook te twijfelen tss 350cc of 400cc, heb dan toch 350cc genomen, en wat ben ik blij dat ik geen 400cc heb genomen.

Ik ben van een 75a naar een 75d gegaan, achter de spier. ik vind ze nu perfect en zou echt niet groter gewild hebben.

ik ben 1m64 en weeg 53 kg.

veel liefs littleboobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

ik zat ook te twijfelen tss 350cc of 400cc, heb dan toch 350cc genomen, en wat ben ik blij dat ik geen 400cc heb genomen.

Ik ben van een 75a naar een 75d gegaan, achter de spier. ik vind ze nu perfect en zou echt niet groter gewild hebben.

ik ben 1m64 en weeg 53 kg.

veel liefs littleboobs

*zucht*... ik weet het niet meer...

Ik ga gewoon voor de operatie dr. Roddi op het hart drukken dat ik liever op een C dan op een E uitkom! Een D is het beste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

voor jouw beeldvorming. Ik heb onlangs een vergroting gehad met 380 cc. Ik heb dezelfde bouw als jou, maar een omvang van 80. Ik kom van een kleine a en denk nu een mooie volle c-cup te hebben. Ik mag nog geen bh aan laten meten, omdat ik de sportbh van de kliniek nog draag. Dat moet zes weken, vandaar. Maar als ik er zo naar kijk, dan is het een mooie volle c. Heb je daar iets aan?

groet en succes met het nemen van de beslissing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je bang bent dat ze te groot worden, lijkt me het een makkelijke keuze toch? Gewoon de kleinste nemen. Ik ben juist bang dat ze bij mij te klein worden, dus wil ik het grootst mogelijke, maar als ik jou zo lees, dan klinkt het al alsof je van binnen de keuze al hebt gemaakt. (voor de kleinste)

Link naar reactie
Delen op andere sites

doen wat je hart zegt,en vaak vallen ze kleiner dan groter,in algemeen genomen dan he

en net wat een ander al zegt,je hebt voor jezelf al de keus gemaakt een beetje,dus het komt echt wel goed,als je je arts maar duidelijk verteld wat je wilt en wenst....

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

ik zit precies in het zelfde schuitje grote twijfels over 375cc of 400cc... ik had ze allebei gepast en vond 375cc net iets te klein en 40cc net weer ietsie te groot.... dus nu DILLEMMA... daaromj zaterdag weer terug op consult bij diana... want dat twijfelenn word ik helemaal zenuwachtig van.. ik hoop dat jij er snel uitkomt na jou verhaal dat ik las zou ik als ik jou was tog 400cc nemen... het zou je mooi staan ook met jou lengte ... liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.