Ga naar inhoud

Rominaa : 27 maart 2015 : Dr. Schuringa : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 127
  • Created
  • Laatste Reactie

Dankje fem!!

Poeh het is me heel erg tegengevallen allemaal helaas :(

Ben er nu nog steeds lang verhaal!

Gelukkig niet echt pijn nu en als ik door de tape kijk van boven ziet het er super uit :D

Ga me best doen vanavond me verhaal te doen :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei dat klinkt al te best... Het is inderdaad ook wel laat op de dag dat je daar nog bent... :22:

Gelukkig dat de pijn meevalt en jij helemaal happy bent! :D

Doe maar rustig aan en neem je tijd! Ik zie je verslagje wel verschijnen morgen of een andere dag!

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had een wissel van rond 260 cc naar rond achter de spier 300cc. Ik ben geopereerd door van der Weij. Ik lees dat het jou is tegengevallen de operatie. Ik weet dat ik trillend wakker werd, maar na een half uurtje ging het snel beter en 3 uur later naar huis in de auto alweer wat aan het eten. Dat ging allemaal heel vlot... bij mij begon het na een aantal dagen pas tegen te vallen, slecht slapen en stijf en wat erg aanwezige gevoelige borsten. Maar nu gaat het hel goed.

Hoop dat je nu onderweg naar huis bent, je hebt het achter de rug ! Ik zag er ook erg tegenop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames hier mijn verhaal!

9 uur moest ik melden, was netjes op tijd even wat formulieren invullen en kwart over werd ik gehaald door een hele lieve verpleger! Kreeg me bedje toegewezen en een papieren jurkje waar je kontje uitsteekt :P

Omgekleed en geplast, en 2 paracetamol genomen. Toen kwam schuringa mij aftekenen, wat was ik zenuwachtig... hij stelde me helemaal gerust en zei dat alles goed kwam. Toen kwam de assistente een onwijs leuke homo ach wat heb ik gelachen met hem !!

Toen werd ik gehaald en mocht ik mee naar de operatiekamer.

Hup de tafel op armpjes opzij infuus erin en klaar was ik! Was ondertussen wat gekalmeerd en was lekker aan het kletsen, wat een super leuke mensen werken daar zeg!

En toen... net klaar om te beginnen... stroom uit, heel nh zat zonder stroom, dit was rond kwart voor 10. Niemand wist wat er was en bleef nog ffies liggen en kleppen met de assistentes :P halfuur later tog maar naar bedje en afwachtte... half 1 weer stroom :( pff had honger en was moe.. rond 10 voor 1 werd ik weer gehaald en mocht ik nu echt beginnen! Hup de tafel weer op en kreeg een heeerlijk middeltje waar je suf van word, toen de narcose rn hups weg was ik, werd rond half 3 wakker helemaal shakend en wat een pijn :( verpleger zat naast me en vroeg meteen of ik pijnstilling mocht, dat kreeg ik en 10 min later zakte de pijn aan me borsten af, alleen begon nu me maag.. ach wat was ik misselijk en wat een steekpijn shakede er helemaal van :( kreeg een beschuitje maar kreeg geen hap door me keel door de pijn..

Toen kreeg ik daar een middeltje voor en knapte snel op!

Nou proberen om aan te kleden, ging allemaal goed! Tot ik omhoog kwam.. heeft 3 sec geduurt en was knockout.. was lijkbleek en kreeg te horen dat ik er slecht uitzag en voorlopig nog niet weg mocht.

Toen moest ik eten, okal lukte het niet. Met moeite 2 crackers en boullion naar binnen gewerkt. Daar knapte ik gelukkig snel van op!

Had eigelijk helemaal geen pijn meer en mocht weer proberen rustig te gaan zitten en even rondje lopen, fing prima ! Even geplast en weer op bed. Ondertussen was het al 6 uur.. me vriend was ondereweg en kwam me halen, terugweg: file :(

Nou hehe eindelijk thuis en lig heerlijk in bed! Ik kan zeggen dat ik nergens meer last van heb en geen pijn, alleen een drukgevoel op me ribben. Maar ach wat ben ik blij!

Ben getaped dus kan niet echt wat zien, maar wat ik zie maakt me blij :D

Morgen tape eraf en sportbh aan, kan niet wachtte :D

Sorry voor het onwijs lange verhaal hihi :P

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ja dat is waar ook... Die stroomstoring vandaag! Ik denk dat je blij mag zijn dat het gebeurde voor je in operatie was :14: hihi

Wel heel vervelend dat je zo naar wakker werd. Maar wel fijn dat nu alles weer oke is! Je hebt ze gewoon! :43:

Leuk verslagje om te lezen. Gefeliciteerd met je boobs meid! Morgen kan je ze goed bewonderen :126:

Succes met je herstel! Hopelijk gaat dat net zo goed als je je nu voelt :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja misstars dat dacht ik ook:p maar dan hadde ze verder gegaan op noodstroom!

Ja echt hoor dat is zo leuk als je zo fijn word geholpen!

Jaa echt vervelend fem, maar indd ik mag nu echt niet klagen! Voel me helemaal pijnloos nu :D hopen dat het zo blijft

Inderdaad ik heb boobies :D :D kan niet wachtte tot morgen, ga dan zeker even een foto plaatsen!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo zeg, wat een verhaal. Jij was er dus een van, die last gehad heeft van de stroomstoring.. apart zeg..

maar gelukkig heb je je boobs!!!

Neem wel paracetamol op gezette tijden, niet dat je straks pijn gaat krijgen. ook ff je wekker zetten om elke 6 uur 1000 mg paracetamol te nemen, anders wordt je morgen helemaal stijf wakker :)

Zou er gewoon om 23.00 uur mee beginnen, en dan doornemen elke 6 uur :)

Gefeliciteerd met je boobies he!!

en een goed herstel!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja lang verhaal :P hun zeide ook al, ah heb jij weer wat een pech! Maargoed ik heb ze :D en nog steeds geen pijn

Had daar om 3 uur de laatste pijnstilling gehad en heb net om 9 uur 1000mg paracetamol genomen en dan om 3 vannacht dus weer etc etc, zolang ik geen pijn heb hou ik het lekker elke 6 uur bij paracetamol :D

Bedankt bestboobie !!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 dag po en voel me nog steeds top! Heb redelijk geslapen maar vraag me wel af of ik dat 6 weken zo volhou :P enige gevoel wat ik heb is alsof er een olifant op me zit, en me ribben en zeikanten voelen heel beurs aan. Met opstaan gek gevoel maar geen pijn :D hopen dat het zo blijft!

Vandaag mag de tape ook eraf :D spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er zelf ook blij om hoor! Voel me natuurlijk wel suffig en nergens zin in maar mag zeker niet klagen! Tape is eraf :D

En jeetje wat ben ik blij zeg hoe ze eruit zien :D vind ze er nu al natuurlijk uitzien, zal even een foto plaatsen :D

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden!

Weer even een update hoe alles gaat :D

Ben vandaag 4 dagen po en mag eigelijk helemaal niet klagen... durf het bijna niet te zeggen maar ik heb gewoon geen pijn :P

Wel flinke spierpijn aan me rug en bovenarmen, en met opstaan heb ik het gevoel dat die littekens openspringen, die er trouwens heel netjes uitzien!

Afgelopen dagen me gewassen met een washandje want durfde nog niet te douchen.. ik mocht na 1 dag wel al douchen en wil het vandaag toch proberen! Hoe deden jullie dat ? Ben zo bang dat die littekens nat worden en ik ze niet droog krijg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja jeetje mag echt in me handjes knijpen volgens mij, het is bij iedereen ook weer anders..

Ja normaal zie ik meiden met die grote pleisters erop, ik heb gewoon hechting plakkertjes weetjewelke ik bedoel :P

Anders gewoon een stoeltje en me vriend met de douchekop gewoon alleen de achterkant nat laten maken.

Van de pc mocht ik gewoon douche en zachtjes droogdeppe erna en niks aan de hand maar vind her toch wel eng!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.