Ga naar inhoud

Rominaa : 27 maart 2015 : Dr. Schuringa : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 127
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...

Volgende week alweer mijn 2e consult, toch wel weer zenuwachtig haha.. ook nog zoveel dingen die ik wil vragen. Twijfel nu ook tussen high profile en uhp, ook veel meer gelezen over coh2 in mijn ogen heeft dat wel weer voordelen.. alles dit keer opgeschreven zodat ik alles kan vragen ! Ben benieuwd :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gister 2e consult gehad. Lijstje met vragen meegenomen zodat ik deze x niks kon vergeten te vragen. Ook nog een keer gepast, het gaat 50cc meer worden! Het word nu 350cc high profile voor de spier, meer zou niet mooi worden na een aantal jaar ivm zakken. Hij zei dat hij niet alleen naar nu kijkt maar ook over 10 jaar, als ik meer zou nemen zou en me huid het niet aan kunnen en na een aantal jaar zouden ze teveel zakken. Ook meteen een afspraak gemaakt, 17 april is het zover :D:D!! Kan echt niet wachtte !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat denk ik ook wel hihi, die van jou zien er trouwens ook echt mooi uit al! Staan mooi bij elkaar, heb je nog erg last ? X

nja mijn wondjes willen niet dicht gaan omdat er doordat er steeds geen lucht bij komt geen korstjes kunnen vormen op 3 plekjes.. en heb nog wel random pijn steekjes/branderig gevoel en soms jeuk. mja ze moeten als het goed is nog flink veranderen dus vooral geduld hebben is moeilijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastig.. Twijfel heel erg nog tussen coh1 en 2, volgens de pc is het niet nodig, maar het zit me toch niet lekker ofzo... heb niet zo hele dikke huid en ben toch wel bang voor rimpels kan iemand mij misschien wat meer vertellen erover ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ik wist er eerst ook niks van... maar toch wel gelezen dus het de kans kleiner maakt door coh2 te nemen omdat die net ff wat steviger zijn. Me huid ook niet super super dun maar wel striae en neem liever geen risico..

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hoi dames !

Heb maar even een nieuw topic hier geopend aangezien ik al bijna geopereerd word :D dan kan ik hier iedereen op de hoogte houden,

ik zou eerst 17 april mijn bv krijgen, maar vond het zo lang duren dat ik vandaag gebeld heb of er eerder plek was ! 27 maart was de enige plek nog die vrij was, volgende week al dus :D

ik krijg 350cc high profile coh2 voor de spier en zal geopereerd worden in de boerhave kliniek door M.C Schuringa.

ben 2x bij hem op consult geweest en voelde me meteen super op me gemak en hij begreep prescies wat mijn wensen zijn, vandaar dat ik geen verdere consultaties gepland heb omdat ik mezelf dan alleen maar in de war maak..

mijn huidige situatie is een slappe C cup ( vriendinnen kunnen de voor foto in mijn galerij zien ) op mijn eerste consult heb ik de 300cc gepast en zou dat hem worden coh1, maar ging toch twijfelen of ik niet ietsje groter wou na alle verhalen die ik hier heb gelezen. toch een 2e consult gepland en de 350cc gepast meer zou ook niet mooi worden aangezien ik heel smal ben, omvang 70 1.66 en 55kilo. heb veel verhalen gelezen over rimpels waardoor ik ging twijfelen over de cohesiv, ik heb genoeg weefsel maar niet een superdikke huid en voel mezelf prettiger bij coh2.

Zo spannend, volgende week al !!! deze week dus alles in huis halen wat ik nog nodig heb en ik ben er klaar voor :D

ik krijg van de kliniek 1 sport bh mee maar zou toch graag nog 1 extra hebben, dames die een fijne sport bh weten? en hoe ze ongeveer vallen ? mijn oog is nu gevallen op de anna sport bh met ritssluiting voor, hoe vallen deze?

Kan niet wachtten tot volgende week !! :63::1bouncingboobs:

Liefs Romina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.