Ga naar inhoud

Rominaa : 27 maart 2015 : Dr. Schuringa : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 127
  • Created
  • Laatste Reactie

Vandaag komt mijn matrastilter binnen ( zodat ik wat hoger lig ), vrijdag ga ik nog wat hemdjes en vestjes halen.

dan verder neem ik al 1 maand vitamine c en dit is wat ik nog bij haal : supradyn forte, arnica druppels, groene/brandnetel/kamille thee, balsem voor me spieren (rug)

sport bh haalt een vriendin voor me als ik geopereerd ben, weet nu natuurlijk niet welke maat ik nodig zal hebben, en krijg er wel 1 mee van de kliniek.

morgenmiddag heb ik een gesprek bij de ha over een goed schema kwa medicijn gebruik en vraag ik om paracetemol 1000mg.

volgende week grote boodschappe doen en cola en dextro en dan heb ik alles denk ik !

vergeet ik nog iets ?! :56:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even me medicatie schema maken, heb paracetemol 1000mg en paracetemol met codeine, mag 4g per dag!

Je mag dus niet van elk 4 g per dag he ;) Even voor de duidelijkheid... :P

Dus in principe neem je elke 6 uur 1 g paracetamol. Je moet even zelf kijken of je liever die met codeine gebruikt of liever die zonder codeine.. Je kunt het ook afwisselen.

Zet wel ook 's nachts je wekker voor de medicatie, anders wordt je 's ochtends zo stijf wakker :)

Goed schema is meestal: 11.00 uur, 17.00 uur, 23.00 uur en 5.00 uur

Stel dat je dan nog andere medicatie krijgt, die je twee maal daags mag nemen, dan kun je die nemen om 8.00 uur en om 20.00 uur. Dan heb je een goede verdeling :)

Mocht je van die tijden afwijken, kijk dan ff dat je maar 1 keer de wekker hoeft te zetten in de nacht.. Bijvoorbeeld: paracetamol 8.00 uur, 14.00 uur, 20.00 uur en 2.00 uur.. Dan evt. andere medicatie om 11.00 uur en om 23.00 uur..

Dit zijn in principe de handigste twee schema's omdat je qua tijden het beste uikomt.

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Domme vragen bestaan niet happy!!

Haha ja dat wist ik best_boobie, het is natuurlijk allebij paracetamol :P dankjewel! Moet goed komen dan, mocht ik tog nog pijn hebben kon ik me huisarts altijd bellen en schrijft ze iets zwaarders voor, maar probeer het eerst hiermee ben niet zo van de zware medicatie !

Jaa poee ik ben zo zenuwachtig fem hihi !

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

succes morgen!!!!!!, ik was er vandaag precies een week geleden :) Viel reuze mee

Voor 30 euro kan je morgen een extra bh daar kopen, zwarte Triumph Tri action, heb je meteen de goede maat


ik bedoelde .... ik was er precies 4 weken geleden.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.