Ga naar inhoud

Zwevende prothese opnieuw operatie & tepelverkleining


Aanbevolen berichten

Lekker dan wel moet ik me nu weer zorgen ga maken.Mijn eerste BV was in 1989 ik ben toen voor de zekerheid in 2003 op controle geweest.

Er werd toen geadviseerd om voor een wissel te gaan(het werd toen nog vergoed)

In 2004 ben ik geholpen door Dr.Nio hij constateerde toen een lekkage(waar ik nooit enige klachten van heb ondervonden)

Ik heb toen de Mcghan 510 gekregen.

Nu na 11 jaar nog steeds geen klachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste Reactie

Kim maar het gaat niet om draaien, maar scheurtjes in prothese wat voorkomt in dit merk!

Heb jij hier dan bewijs van dat bij Natrelle voorheen McGhan scheurtjes in deze prothese zouden voorkomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Relatief gezien, vertelde hij, dat er meer scheurtjes voorkwamen dan normaal en dat dit alles te maken had, dat t bedrijf v Ierland naar Costa Rica is gegaan. Wil niet zeggen bij iedereen. Het is toch apart, dat hij me dit meldde. Het zal misschien toch net te vaak voorkomen. En eerlijk is eerlijk, hij kwam hier gewoon oprecht eerlijk over

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm en wat ik kan vinden over de "verhuizing":

Inamed maintains manufacturing facilities in the United States, Costa Rica, and Ireland

Oftewel, ze fabriceren in Amerika, Costa Rica en Ierland.

Ik weet dat het vreemd klinkt, maar helaas zal een pc in veel gevallen zijn/haar fout niet willen toegeven.

Dat kost hem/haar geld en als het te vaak voorkomt kan het zelfs hun baan kosten.

Dat soort klinieken zijn geld machines, lopende band werk.

Uiteraard wordt je van te voren erg vriendelijk behandeld en voel je je welkom en gerust en voelt het goed.

Tot na de operatie, centjes zijn binnen en ze laten je in de steek.

Helaas gebeurd dat maar al te vaak.

Ik heb het zelf ook gehad, ik had een gedraaide prothese, met als gevolg pijn en een misvorming.

Diverse malen weg gestuurd door de kliniek, "niks aan de hand, overgevoelige huid, kapselvorming" zijn de dingen die ik daar te horen kreeg.

Later werd er gezegd dat dat nooit gezegd was.

Volgens de website van mijn pc was een gedraaide prothese in haar ogen een fout van de chirurg, na mijn confrontatie met die woorden werd de site per direct aangepast.

Helaas nog steeds geen uitkomst..

Het is makkelijker voor een pc om de fout "af te schuiven" op de prothese dan zelf zijn fout erkennen.

Maar goed, eerst een so om te bepalen wat er fout is.

Verder zou ik naar je ha gaan om de situatie uit te leggen en via je ha een echo of een scan aan te vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Jullie gaan t niet geloven, maar er zit 1 klein dingetje onder de prothese, maar arts i Alkmaar zegt ik zou t zo laten. En volgend jaar nieuwe foto's ...zien er goed uit

Ik denk dat De Hondt gewoon vreselijk aan me wilde verdienen....ik ga m nog wel even mailen....heb gvd mn vakantie opgeofferd om alles uit te zoeken en puncties e al laten uitvoeren voor helemaal niets.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso worden nieuwe prothesen niet vergoed. Misschien inderdaad een vergoeding vanuit de firma, maar dat staat los van de verzekering/ziekenhuis of kliniek.

Ik werk zelf in een ziekenhuis op de plastische chirurgie, en na een cosmetische borstvergroting worden prothesen nooit vergoed. ookal heb je zoveel kapselcontractuur etc. Heel naar maar het is niet anders.

Wel kun je bij afwijzing van de verzekering een bezwaar indienen (altijd doen!) Soms krijgen mensen toch nog vergoeding merk ik :)

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso worden nieuwe prothesen niet vergoed. Misschien inderdaad een vergoeding vanuit de firma, maar dat staat los van de verzekering/ziekenhuis of kliniek.

Ik werk zelf in een ziekenhuis op de plastische chirurgie, en na een cosmetische borstvergroting worden prothesen nooit vergoed. ookal heb je zoveel kapselcontractuur etc. Heel naar maar het is niet anders.

Wel kun je bij afwijzing van de verzekering een bezwaar indienen (altijd doen!) Soms krijgen mensen toch nog vergoeding merk ik :)

Succes !

de protheses betaal je in dat geval zelf (tenzij het garantie werk van het merk is).

Maar bij ernstige kaspelvroming wordt vanuit de zorgverzekeraar de operatie zelf wel betaald?

Of heb ik het nou helemaal mis?

Jullie gaan t niet geloven, maar er zit 1 klein dingetje onder de prothese, maar arts i Alkmaar zegt ik zou t zo laten. En volgend jaar nieuwe foto's ...zien er goed uit

Ik denk dat De Hondt gewoon vreselijk aan me wilde verdienen....ik ga m nog wel even mailen....heb gvd mn vakantie opgeofferd om alles uit te zoeken en puncties e al laten uitvoeren voor helemaal niets.......

Serieus!!!

Dat is echt heel erg!!! Ik zou lig wel van me laten horen!

Maar ben blij voor je dat het uiteindelijk meevalt!

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie gaan t niet geloven, maar er zit 1 klein dingetje onder de prothese, maar arts i Alkmaar zegt ik zou t zo laten. En volgend jaar nieuwe foto's ...zien er goed uit

Ik denk dat De Hondt gewoon vreselijk aan me wilde verdienen....ik ga m nog wel even mailen....heb gvd mn vakantie opgeofferd om alles uit te zoeken en puncties e al laten uitvoeren voor helemaal niets.......

Oh wauw ook fijn dan, aan de andere kant natuurlijk wel even een opluchting denk ik?

Als ik ooit problemen ga en ik ga voor een consult op controle denk ik dat ik mn telefoon t gesprek gewoon laat opnemen stiekem hahaha, echt als ik soms die dingen lees :')

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.