Ga naar inhoud

Zwevende prothese opnieuw operatie & tepelverkleining


Aanbevolen berichten

Nou ik heb niet die dure verzekering van delta loyd, maar gewoon cz! Ik ga nu gewoon weer sparen. Mocht er ooit een wissel moeten plaats vinden om wat voor reden dan ook, heb ik het geld weer!.

Ik snap dat het moeilijk is want plastische chirurgie is niet echt een wetenschap.

Ik las laatst wel op de website van de nvepc dat draaien niet valt onder het werk van de chirurg!

Maar ik zou wel een SE aanvragen elders! Ik vind het zo naar dat sommige pc's zo trots zijn op hun werk, maar als er wat fout gaat laten ze hij patiënt in de kou staan.

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste Reactie

Kijk en er werd gezegd dat er maar 1 borst werd gedaan... Trouwens raar want dan heb je neem ik aan 2 verschillende borsten ... En misschien vraag ik teveel maar ik heb nu achter de borstspier anatomisch 295cc hebben jullie ook achter de borstspier bevalt mij in principe goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb niet die dure verzekering van delta loyd, maar gewoon cz! Ik ga nu gewoon weer sparen. Mocht er ooit een wissel moeten plaats vinden om wat voor reden dan ook, heb ik het geld weer!.

Ik snap dat het moeilijk is want plastische chirurgie is niet echt een wetenschap.

Ik las laatst wel op de website van de nvepc dat draaien niet valt onder het werk van de chirurg!

Maar ik zou wel een SE aanvragen elders! Ik vind het zo naar dat sommige pc's zo trots zijn op hun werk, maar als er wat fout gaat laten ze hij patiënt in de kou staan.

Kus

Kim maar het gaat niet om draaien, maar scheurtjes in prothese wat voorkomt in dit merk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-1-2015 om 20:22 zei Desert-Rose:

snap dat je hem niet afzeikt, maar dit is allemaal een beetje afschuiven, ik zou zeggen, niet meer terug naar hem, en voor een so

en margriet, dat was mij verteld, dat protheses niet opnieuw gebruikt worden, maar kan ook zijn omdat er bij natuurlijk een infectie zat

Ja dat dacht ik al Desert-Rose maar ik heb het daar uitvoerig met mijn PC over gehad, als er geen bacterie, of infectie is, kyunnen ze gewoon herbruikt worden in je eigen lichaam

Link naar reactie
Delen op andere sites

het kan best als er maar 1 kant niet goed zit , of dat nou een scheur is of niet, dat alleen die kant word vervangen, omdat je ook aangeeft dat je niet groter wilt, dus dat is geen gekke optie,

ik heb zelf geen ervaring met geheel achter de spier, maar weet wel dat de Hondt meestal zo plaatst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt Margriet éénmaal €1500 maar ook ik ga sparen voor e volgende x dit gaat me niet nog een keer overkomen. En dom als ik ben dacht serieus dat je er 20 jaar of langer mee kon doen, dat was mij iig verteld en lekken nee, dat kon niet ...maar ik denk dat ie gedraaid is, maar heb wel kapselvorming heb ik t idee...iig zit ie een soort v los

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt Margriet éénmaal €1500 maar ook ik ga sparen voor e volgende x dit gaat me niet nog een keer overkomen. En dom als ik ben dacht serieus dat je er 20 jaar of langer mee kon doen, dat was mij iig verteld en lekken nee, dat kon niet ...maar ik denk dat ie gedraaid is, maar heb wel kapselvorming heb ik t idee...iig zit ie een soort v los

Heb je rond of anatomisch?

Kan ook zo zijn, dat is wat ik had, de prothese te smal zijn, of de pocket te groot is gemaakt.

Ja klopt Margriet éénmaal €1500 maar ook ik ga sparen voor e volgende x dit gaat me niet nog een keer overkomen. En dom als ik ben dacht serieus dat je er 20 jaar of langer mee kon doen, dat was mij iig verteld en lekken nee, dat kon niet ...maar ik denk dat ie gedraaid is, maar heb wel kapselvorming heb ik t idee...iig zit ie een soort v los

waarom denk je dat je kapselvorming hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natrelle is Allergan, en net zoals alle fabrikanten krijg je alleen op de gescheurde implantaat vergoeding.

http://www.natrelle.nl/breast-reconstruction/Pages/warranty.aspx

De pagina mbt garantie.

Goed om te weten, vanuit Allergan krijg je €750 vergoeding op de kosten die NIET vergoed worden door de verzekering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natrelle is Allergan, en net zoals alle fabrikanten krijg je alleen op de gescheurde implantaat vergoeding.

http://www.natrelle.nl/breast-reconstruction/Pages/warranty.aspx

De pagina mbt garantie.

Goed om te weten, vanuit Allergan krijg je €750 vergoeding op de kosten die NIET vergoed worden door de verzekering.

En de implantaten worden ook vergoed! bovenop de 750€

Natrelle is Allergan, en net zoals alle fabrikanten krijg je alleen op de gescheurde implantaat vergoeding.

http://www.natrelle.nl/breast-reconstruction/Pages/warranty.aspx

De pagina mbt garantie.

Goed om te weten, vanuit Allergan krijg je €750 vergoeding op de kosten die NIET vergoed worden door de verzekering.

En de implantaten worden ook vergoed! bovenop de 750€

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee Margriet, slechts 1 implantaat, alleen de gescheurde:

Levenslange productvervanging indien een implantaat scheurt en er een chirurgische interventie vereist is, mits het implantaat door een gekwalificeerd chirurg gebruikt is zoals bedoeld conform de huidige en geaccepteerde medische technieken en overeenkomstig de huidige bijsluiter bij het Natrelle™ borstimplantaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, je leest weer niet goed..

Alleen vergoeding op gescheurd implantaat.

Die 750 vergoeding is alleen voor de NIET betaalde kosten door de verzekering, dat gaat NIET over de 2e implantaat.

10 jaar gegarandeerde financiële ondersteuning. Ontvang een contante vergoeding van max. 750 voor honorariumkosten van de chirurg, operatiekosten en anesthesiekosten die niet door een verzekering worden gedekt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk ik zit in een grijs gebied....moet ik contact opnemen met de fabrikant of gaat t sowieso via de Hondt... Ze schijnen dan niet ve goede lichting maar t staat nergens vermeld dus de fabrikant houd t stil.... Zij hopen dat ze zeker 10 jaar meegaan zodat ze er niet voor opdraaien. Maar ik ben van tevoren ingelicht door mijn PC en misschien had hij dit niet mogen zeggen, maar hij is de grootste afnemer v dit product, maar er kwamen relatief te veel scheurtjes in voor

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat via de pc die jou gaat opereren, die dient de aanvraag in bij natrelle als de prothese gescheurd is, en de protheses moet ook opgestuurd worden, zodat de fabrikant zelf kan beoordelen wat er fout is, het kan bijv de prothese zelf zijn, maar kan bijv ook een fout van de pc zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, je leest weer niet goed..

Alleen vergoeding op gescheurd implantaat.

Die 750 vergoeding is alleen voor de NIET betaalde kosten door de verzekering, dat gaat NIET over de 2e implantaat.

Wat bedoel je met WEER.

Zij heeft een verzekering van Delta Loyd, deze vergoed altijd om welke cosmetische ingreep dan ook 1500 €. Dat is buiten Natrella om.

Natrella, geeft ook 750€ honorarium kosten, plus 1 of eventueel 2 implantaten.

Deze verzekering dekt ook als ze nu een BV wil, zonder complicaties!

Wat lees ik dan weer niet goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.