Ga naar inhoud

jessica 24 : 25 juni 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

Ik wilde me even voorstellen. Ik ben 24 jaar oud en al sinds lange tijd aan het twijfelen over een borstvergroting. Heb eerst altijd een kleine B gehad, maar sinds ik 9 kilo ben afgevallen is het een kleine A geworden.

Ik heb me vorige week aangemeld voor dit forum en kan er zo veel info uithalen!!!

HELEMAAL GEWELDIG!!!

Ik heb maandag 29 maart een afspraak gehad bij Beaucare in Utrecht. Had me al voorbereid op een kort gesprek.

Maar zodra ik mijn vragen begon te stellen, nam Dr. Vrambout alle tijd om ze goed en uitgebreid te beantwoorden.

De volgende dag heb ik meteen gebeld voor een afspraak en hij staat vast op 25 juni. Heb er nu al zo'n zin in, maar aan de andere kant vind ik het ook heel spannend. Omdat je zoveel verschillende verhalen leest.

Ik heb nog een aantal dingen waar ik nog wat advies van jullie nodig heb :6:

Ik ga namelijk 5 weken na de operatie op vakantie, maar lees van de ene dat je 6 weken de bh aan moet en dan weer 4. Maar Dhr. Vrambout zei dat dit geen probleem zou zijn. Wat denken jullie?

Ook paardrij ik veel en wil dit na de vakantie weer oppakken dus dat zou na 7 weken zijn. Zou dit kunnen?

Ik weet ook niet wat voor cupmaat het mooiste bij mijn prostuur zou zijn. Ben namelijk 163 en weeg 60 kilo. Maar dhr. Vrambout zei dat ik dit pas op de dag van de operatie zou moeten beslissen. Heel moeilijk.

En mijn laatste vraag is, ik lees dat de silicone na een tijd vervangen moeten worden. Waarom is dit en na hoeveel tijd moet dit?

Alvast bedankt :69: meiden!!!

Liefs Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hey jessica,

ten eerste welkom! je hebt al veel info hier vandaan gehaald begrijp ik? fijn he?!! top-site :D

Ja op zich kun je best op vakantie,zolang je maar gaan zware koffers gaat tillen. die mag je sowieso de eerst 6 niet tillen (zwaar +10 kg) en toch zeker nog uitkijken tot de 3 maanden daarmee.

en ik heb me netjes aan de 6 weken (dag en nacht) gehouden,ook al hoefde ik maar 2 weken dag en nacht en 4 weken overdag aan te houden. heb hem zelfs 15 weken dag en nacht aan gehad met in het weekend een beugelbh overdag.. en dan eigenlijk alleen nog als ik ergens heen moest. thuis gewoon lekker sportbh aan. en ben hem nog nix beu hoor maar goed,de meeste lady's zijn hem spuugzat na 6 weken haha..

paardrijden is heftig! dat zul je ws niet na 7 weken weer kunnen ben ik bang. maar na die 6 weken mag je gewoon weer rustig aan gaan sporten.

tja,wat wil jij?! wat vind je mooi? naar aanleiding daarvan zal je pc een beslissing nemen qua grootte prothese. zoek wat plaatjes op wat je mooi vind en graag wilt en dat kun je dan laten zien en dan weet hij genoeg.

vaak wordt na 10 jaar tot 15 jaar een wissel aangeraden ivm te veel hang erin. dat is ook vaak met een prothese voor de spier. denk aan gewichtsschommelingen en de leeftijd (heb jij nog geen last van voorlopig haha)

je krijgt bij de meeste pc's levenslange garantie op de protheses. en ze zeggen bij een dual plane plaatsing dat je eigenlijk nooit meer hoeft te wisselen. hoe het met een achter de spierplaatsing zit weet ik ff niet.

maar dat weet een ander wel (B-Cupje misschien?)

nog veel lees en post plezier!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Jessica!

Leuk dat je een datum hebt zeg! Nu maar hopen dat de tijd snel gaat :)

Met paardrijden zou ik nog wel even iets langer wachten. Ik heb ook een paard en heb geregeld dat iemand anders hem tijdelijk gaat rijden want het is echt zwaar voor je arm en borstspieren en ik ben bang dat ik iets forceer ofzo. En dat moeten we natuurlijk niet hebben! Dat wordt trouwens wel ff wennen straks met paardrijden... het gestuiter van borsten ben ik niet gewend :1bouncingboobs: (wat een gedrochtelijke smiley haha) Ik reed ook vaak zonder bh, maar dat doen we ook maar niet meer ;)

Liefs Jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meiden,

Dank jullie wel zover!!!

Patries:

Mag ik ook gaan zwemmen denk je? Ik ga namelijk naar spanje en als ik niet een keer kan dompelen, zal ik het niet uithouden denk ik! Ik denk dat zwemmen niet verstandig is, omdat de prothesen eerst aan het lichaam moeten wennen en inkapselen, toch?

Ik heb al wat foto´s gevonden die ik mooi vindt. Maar kan de PC zorgen dat het er bij mij dan ook zo uit komt te zien?

Hoe kan ik eigenlijk jou foto´s zien? Of heb je die niet? Ben er nog niet helemaal uit hoe de site werkt.

Is het bij jou allemaal meegevallen of dacht je er te licht over? Ben namelijk bang dat ik helemaal niet zoveel dingen kan als ik denk. Ben je tevreden over de maat? En heeft jou PC het ook van een foto´s nagemaakt, zeg maar!

Jennifer:

Daar heb ik nog helemaal niet aan gedacht joh, haha!!! Dat zal echt wennen zijn!

Ik ben een bijrijdster. Het baasje van het paard kan er niet meer op rijden, dus doe ik dat voor haar zo´n 3x in de week. Daarom vindt ik het zo moeilijk om tegen haar te zeggen dat ik 2 maanden niet kan komen rijden. Ze moet dan iemand anders zoeken voor die periode. Dus weet niet of ik tegen haar moet zeggen dat ik een BV krijg. Durf het eigenlijk niet!

Mijn smiley´s werken niet :-(

Liefs Jes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Jessica,

Je kan foto's meenemen van welke maat je mooi vindt, maarja ze kunnen je natuurlijk niet dezelfde borsten geven als op de foto. t zijn nog steeds jouw borsten zeg maar, alleen een stuk groter :) maar voor de richtlijn voor de grootte is het wel handig!

En ja het is moeilijk om het te vertellen tegen anderen... ik vertel het alleen tegen de mensen die dicht bij me staan, de rest ziet het vanzelf wel. Alhoewel ik bij sommige mensen (zoals mn opa en oma ofzo) maar gewoon standaard mn sportbeha aanhoud zodat het niet opvalt :S chicken ik weet het :P

Succes ermee!

Liefs, Jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hey meiden,

Nog maar 13 daagjes tot mijn BV.

Is echt zo spannend nu!!! Ben al aan het aftellen.

Nu het zo dichtbij komt begin ik wel heel erg te twijfelen over het aantal cc enz.

Eerst dacht ik aan 250 tot 300, aangezien ik nu aa heb en graag naar een volle c zou willen, maar ik begin nu te denken dat dit te weinig is en eerder aan 350 tot 400 moet denken. Wat is jullie ervaring met het aantal cc?

Ook weet ik niet wat nu de voor- en nadelen zijn van voor of achter de borstspier. Als ik foto's bekijk vind ik voor de borstspier natuurlijker ogen. En ze bewegen mee! Is dit achter de spier ook, of blijven deze altijd strak en op de plaats?

Oh wat erg is dit toch :154: Wou dat het al zover was.

Liefs Jes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Nog maar 13 daagjes tot mijn BV.

Is echt zo spannend nu!!! Ben al aan het aftellen.

Nu het zo dichtbij komt begin ik wel heel erg te twijfelen over het aantal cc enz.

Eerst dacht ik aan 250 tot 300, aangezien ik nu aa heb en graag naar een volle c zou willen, maar ik begin nu te denken dat dit te weinig is en eerder aan 350 tot 400 moet denken. Wat is jullie ervaring met het aantal cc?

Ook weet ik niet wat nu de voor- en nadelen zijn van voor of achter de borstspier. Als ik foto's bekijk vind ik voor de borstspier natuurlijker ogen. En ze bewegen mee! Is dit achter de spier ook, of blijven deze altijd strak en op de plaats?

Oh wat erg is dit toch :154: Wou dat het al zover was.

Liefs Jes

Hey Jes,

Een vriendin van mij heeft achter de spier en ze bewegen niet mee als ze aan het sporten is. Als ze niet voor de spier kunnen, kan je misschien vragen of het dual plane kan? Weet niet of ze dan wel meebewegen. Mijn pc zei ook dat je ongeveer moet tellen op 150cc per cup, maar mij lijkt dat dit ook weer niet voor iedereen op gaat, daarom vind ik het aantal cc bepalen ook moeilijk.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, ik ben 2 weken geleden door dr. plovier geopereerd.

hem spreek je voor de operatie, hij kan goed inschatten wat mooi bij je staat maar hij is ook een voorstander van grote borsten. ik wou een grote C kleine D en dacht aan 310cc, hij maakte al gelijk duidelijk dat dit niet mooi is voor mijn lichaam, een kleine D zou bij mij ogen als een kleine C, ik staarde me blind op cupmaten maar hoe het oogt bij je lichaam kan natuurlijk heel anders zijn.

Hij rade me iets groter aan, hij wist zeker dat als ik kleiner zou nemen ik er spijt van zou krijgen (waar hij gelijk in heeft gehad) tevens keek hij ook tijdens de operatie hoeveel cc het mooiste bij me zou staan en dat is uiteindelijk 450cc geworden, klinkt erg veel, is het ook maar ik vind het goed bij me staan (laat me maar weten als je fotos wilt zien) ik ben van een lege 75B naar een 75DD/E gegaan.

Tevens is frank plovier ook een voorstander van achter de spier plaatsing, tijdens het gesprek heb ik uitgelegd dat ik een voorstander van voor de spier ben voor een aantal redenen, wou opvulling van mn iets hangende borsten, wou dat ze natuurlijk meebewogen + een mooi spleetje tussen mn borsten en wou ze voor omdat ik nog een kindje wil en bang ben voor het ´dubbel bubbel´ effect. hij was het hier mee eens en ik heb ze voor de spier gekegen.

bij beaucare zeggen ze idd om 4 weken de bh aan te houden ipv 6 weken. ikzelf ga 4 weken deze bh aanhouden en dan nog 2 weken een normale sport-bh. Na 4 weken mag je een bikini aan en kan je gewoon zwemmen.

Met paardrijden zou ik wel nog iets langer wachten maar misschien voel je dat tegen die tijd zelf wel aan of je het kan of niet.

verder je protheses gaan levenlang mee, dit betkend dat ze niet kapot zullen gaan of lekken, enige is dat jou huid niet levenslang mooi en strak blijft. Over het algemeen zou dit betekenen dat je over een jaar of 10 een prothese wissel doet (kan ook eerder of veel later zijn) op een duur zien ze er vaak gewoon niet meer mooi uit. maar daar hoef je nu geen zorgen om te maken :rolleyes:

Nou lang verhaal, als je verder nog vragen hebt dan hoor ik die graag.

oh en fotos kan je hier plaatsen in de galerij (boven aan onder de zoekfunctie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, ik ben 2 weken geleden door dr. plovier geopereerd.

hem spreek je voor de operatie, hij kan goed inschatten wat mooi bij je staat maar hij is ook een voorstander van grote borsten. ik wou een grote C kleine D en dacht aan 310cc, hij maakte al gelijk duidelijk dat dit niet mooi is voor mijn lichaam, een kleine D zou bij mij ogen als een kleine C, ik staarde me blind op cupmaten maar hoe het oogt bij je lichaam kan natuurlijk heel anders zijn.

Hij rade me iets groter aan, hij wist zeker dat als ik kleiner zou nemen ik er spijt van zou krijgen (waar hij gelijk in heeft gehad) tevens keek hij ook tijdens de operatie hoeveel cc het mooiste bij me zou staan en dat is uiteindelijk 450cc geworden, klinkt erg veel, is het ook maar ik vind het goed bij me staan (laat me maar weten als je fotos wilt zien) ik ben van een lege 75B naar een 75DD/E gegaan.

Tevens is frank plovier ook een voorstander van achter de spier plaatsing, tijdens het gesprek heb ik uitgelegd dat ik een voorstander van voor de spier ben voor een aantal redenen, wou opvulling van mn iets hangende borsten, wou dat ze natuurlijk meebewogen + een mooi spleetje tussen mn borsten en wou ze voor omdat ik nog een kindje wil en bang ben voor het ´dubbel bubbel´ effect. hij was het hier mee eens en ik heb ze voor de spier gekegen.

bij beaucare zeggen ze idd om 4 weken de bh aan te houden ipv 6 weken. ikzelf ga 4 weken deze bh aanhouden en dan nog 2 weken een normale sport-bh. Na 4 weken mag je een bikini aan en kan je gewoon zwemmen.

Met paardrijden zou ik wel nog iets langer wachten maar misschien voel je dat tegen die tijd zelf wel aan of je het kan of niet.

verder je protheses gaan levenlang mee, dit betkend dat ze niet kapot zullen gaan of lekken, enige is dat jou huid niet levenslang mooi en strak blijft. Over het algemeen zou dit betekenen dat je over een jaar of 10 een prothese wissel doet (kan ook eerder of veel later zijn) op een duur zien ze er vaak gewoon niet meer mooi uit. maar daar hoef je nu geen zorgen om te maken :rolleyes:

Nou lang verhaal, als je verder nog vragen hebt dan hoor ik die graag.

oh en fotos kan je hier plaatsen in de galerij (boven aan onder de zoekfunctie)

Evelien, wat bedoel je met het bubbel bubbel effect.

Ik wordt 17 september geopereerd door dr plovier en kreeg ook al een beetje de indruk dat ze al gauw achter de spier aan raden. Ik ben nu de trotse moeder van een dochtertje en hoop ( over niet al te lange tijd) dit nog eens te mogen worden....

@ jessica

Jee het gaat nu echt opschieten he?

Ben erg benieuwd naar je ervaringen straks!!!!!

liefs a70

Link naar reactie
Delen op andere sites

de dubble bubble effect KAN iemand krijgen wanneer bv een prothese achter de spier hebt en je eigen borst gaat hangen maar je prosthese niet dus kan je een verschil zien ´dubbele borsten´ zeg maar.

moet zeggen dat mijn 1ste pc mij daar wat bang voor heeft gemaakt aangezien ik jong ben en nog graag 1 of 2 kindjes erbij zou willen in de toekomst. Natuurlijk weet ik dat na een zwangschap mn borsten kunnen veranderen en hangen maar ik heb dan liever 2 hangende borsten dan dat je straks 4 borsten ziet haha.

Dr. plovier was het hier mee eens en ik kon het gewoon voor de spier, ookal had ik boven niet veel borstweefsel, het was blijkbaar genoeg want ik zie en voel geen randen.

Maar ja praat er gewoon met hem over die dag en dan kijken wat zijn mening is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meiden,

Dank jullie wel zover!!!

Patries:

Mag ik ook gaan zwemmen denk je? Ik ga namelijk naar spanje en als ik niet een keer kan dompelen, zal ik het niet uithouden denk ik! Ik denk dat zwemmen niet verstandig is, omdat de prothesen eerst aan het lichaam moeten wennen en inkapselen, toch?

Liefs Jes

Sorry,sorry sorry Jes,

dat ik geen antwoord gegeven heb maar ben lange tijd niet aanwezig geweest op het forum. privé wat drukker met zoonlief..

maar natuurlijk mag je zwemmen. als je wondjes maar goed dicht zijn! en ik weet niet hoelang jij je sportbh aan moet houden van je pc maar als dat minder dan 6 weken is zou ik wel die laatste week wel snachts met je bh aan slapen. hoewel je dan al wel ver bent is het wel raadzaam met sportbh te slapen. een bikini geeft nl helemaal geen steun. en ik zou ook nog geen bikini aan doen met beugels hoor!

verder kun je echt niet kijken naar het aantal cc's. de een heeft met 300 een volle C en de ander een E. gewoon je pc vertrouwen daarin. die weet heus wel wat hij erin moet doen.

succes met de laatste loodjes :38:

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meiden,

Zooooo klaar met werken. Nu kan het aftellen dus echt gaan beginnen!!!

ik kom vanavond niet meer hier, dus jullie horen zo snel mogelijk van me hoe het me morgen afgegaan is!!!

vind het zo spannend nu!!! Ben benieuwd of ik kan slapen vannacht :lol:

Liefs Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast miss-lopes

Hoi meiden,

Enorm gaaf om zo veel achter te komen aan de hand van julie ervaring en om antwoord te krijgen op vragen die ook bij mij aanwezig waren.

Ik heb maandag de 28 juni een afspraak ( 1st consult). Begrijp van julie dat ik daar niet veel van moet verwachten.... (beetje raar vind ik wel dat het acceptbabel moet zijn van een medicus) gezien hij een plicht heeft dacht ik dan....

Maaaar eerlijk gezegd (denk) ik al te weten wat ik wil wat cc en vorm van mijn gewenst BV...:D

Maar hoopte dat julie mischien nog wel met 1 vraag konden helpen over die Dr. Plovier,...aangezien ik mogelijk met hem te maken zou hebben.

Veel meiden zeggen dat hij op de operatie kamer (dus als je op de operatie tafel ligt onder nacose?) bepaalt hoeveel cc bij je past?? dus het bijvullen van de prothese? gaat toch niet als je ronde silicone kiest ... dacht namelijk dat ze ruw en sterile verpakt zijn of plaatst hij standaart gladde zoutoplossingen? ik raak zo in de war,,,

plss kunnen jullie me helpen... met mijn ( tot nu ) onbeantwoorde vraag :D

groetjes Miss-lopes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miss-lopes,

Succes met je consult maandag, denk dat Dr. Vrambout het consult doet en dat je Dr. Plovier ziet op de dag van de operatie om alles nog eens te bespreken (corrigeer me meiden als ik het mis heb). En dat hij op de operatietafel beslist hoeveel cc's, dat gebeurt met pasprothesen, pas daarna komen je eigenlijke prothesen in je borst als dus bepaalt is hoeveel cc, dus niet zoutwaterprothesen maar siliconenprothesen.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jessica,

Net even je topic doorgelezen, wil je veel succes wensen voor morgen! Hoop dat alles goed mag verlopen en dat je een voorspoedig herstel mag hebben!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jessica, Nog goed thuisgekomen?! Ik schrok wel ff joh :16: . Doe het rustig aan de aankomende dagen & heel veel succes met je herstel!

x- Maa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast miss-lopes

@ eefje

super thanks voor je reactie!'

Klinkt idd wat gerustellender :D...

ik ben zooo benieuwd naar al ...ik kan eerlijk gezegd ook niet wachten. Ik kan me ogen ook niet van andere vrouwen boezem's af houden hahah,.. jaja ik weet klinkt een beetje pervert maar is meer ter vergelijking van wat ik wil plaatsen en hoe het ongeveer wens te hebben ...namelijk 75-d 400cc als ik het goed zeg.

nogmaals bedank voor je reactie.

xx

Ps dames, weten julie mischien hoe snel na de 1ste consult, je de ingreep kan laten verrichten? hebben zij een wachtlijst?

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.