Ga naar inhoud

jessica 24 : 25 juni 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hey Jessica,

Heb je dubbele postje verwijderd! :38:

Meid, probeer je niet blind te staren op lettertjes, je boobs zijn nog steeds even mooi en heb je laatste picjes eens bekeken, in mijn ogen zijn ze er zeker niet kleiner op geworden hoor, volgens mij is dit toch eerder een C dan een B, maar dan nog, het gaat erom hoe ze eruit zien! En je hebt zeker nog niet het eindresultaat nu, ze moeten nog flink indalen, duurt nog wel even hoor! Wacht het nou maar gewoon nog even af en goede kans dat je er straks toch wel heel blij mee bent. Heb je echt alle reden toe, ze zijn mooi, staan dicht bij elkaar, je pijn is zo goed als weg, je hebt dus een heel goed herstel al. Probeer te genieten!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi jessica, vandaag is het eindelijk jou dag!! :1bouncingboobs:

Succes en alvast heel veel beterschap..

Laat snel weer wat van je horen, ben erg benieuwd hoe het is gegaan :116:

Liefs xx Elcke

hoi meiden, ik zag dat jullie allebei bij beau care zijn geweest,ikzelf ben afgekopen vrijdag geholpen door plovier , ik heb 400 cc achter de spier gekregen.

succes hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Alweer bijna 5 weken po!!!

Het gaat steeds beter hier. Eindelijk verlost van mijn bh en weinig last van mijn borsten.

Het enige probleem is eigenlijk alleen nog maar dat ze niet meegeven en nog erg hard zijn.

Ik heb wat nieuwe foto's geplaatst en in mijn bh zien ze er toch niet zo klein uit, haha wat ben ik hier nog steeds onzeker over.

Morgen lekker voor 2 weekjes naar Spanje, dus kan ik eindelijk eens lekker in mijn bikini rondlopen!!!

Oh wat heb ik zin in.

Voor degene die ook op vakantie gaan een hele fijne vakantie!!!

Liefs Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jessica,

Wat fijn te lezen dat het zo goed gaat! Duurt soms wel effe voor ze eindelijk soepeler worden en beginnen meegeven, bij mij begon het te beteren zo rond de 7e week po. Dan voel je ze echt zachter worden en begonnen ze mee te bewegen als ik zonder bh rondliep.

Heb je nieuwe picjes gezien, :49: meid wat zien ze er geweldig uit!!! :123: Ze ogen zeker niet klein! Heel mooi in verhouding tot je lichaam en heel mooi in je zwarte bh (welke maat is die nou?). Die onzekerheid zal wel beteren, gewoon veel naar kijken! :125: Je mag er echt trots op zijn!!! :116:

Fijne vakantie en geniet van je nieuwe bikinilook!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jessica,

Wat fijn te lezen dat het zo goed gaat! Duurt soms wel effe voor ze eindelijk soepeler worden en beginnen meegeven, bij mij begon het te beteren zo rond de 7e week po. Dan voel je ze echt zachter worden en begonnen ze mee te bewegen als ik zonder bh rondliep.

Heb je nieuwe picjes gezien, :49: meid wat zien ze er geweldig uit!!! :123: Ze ogen zeker niet klein! Heel mooi in verhouding tot je lichaam en heel mooi in je zwarte bh (welke maat is die nou?). Die onzekerheid zal wel beteren, gewoon veel naar kijken! :125: Je mag er echt trots op zijn!!! :116:

Fijne vakantie en geniet van je nieuwe bikinilook!

Liefs, :53:

Dank je wel Eefje!!! Altijd leuk om te horen :rolleyes:

Het is een 75c. Dus ben weer helemaal blij!!!

Het is een strapless bh, dus lijkt zelfs een beetje te klein, haha!!!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Eefje!!! Altijd leuk om te horen :rolleyes:

Het is een 75c. Dus ben weer helemaal blij!!!

Het is een strapless bh, dus lijkt zelfs een beetje te klein, haha!!!

XXX

[/quote\

hoihoi,

ik heb je topic even gelezen,maar kan idd bevestigen dat je borsten met de week groter worden bij een achter de spier plaatsing!

kijk maar in mijn album,de spier word met de week soepeler,waardoor ik steeds meer volume krijg :rolleyes:

liefs wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Jessica,

Hoe gaat ie nu?

Heb je niet meer gezien op het werk. Maandag ben je altijd vrij toch? Daar zal het wel aan liggen :141:

Klaar om met je nieuwe :1bouncingboobs: en zonder sportbeha naar Decibel te gaan?

Misschien dat ik daar dan wel zie

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi..

Hoe is het nu met je boobies?

Al helemaal gewend??

Tevreden??

Heb je laatst nog nieuwe foto's gemaakt?

Ik ben 24 augustus aan de beurt bij dr.plovier..

En wil een paar foto's meenemen en zat er aan te denken om die van jou mee nemen..:)

Daarom zou ik graag een foto willen zien van hoe ze nu zijn..

Liefs!! :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jessica,

Hoe gaat ie nu?

Heb je niet meer gezien op het werk. Maandag ben je altijd vrij toch? Daar zal het wel aan liggen :141:

Klaar om met je nieuwe :1bouncingboobs: en zonder sportbeha naar Decibel te gaan?

Misschien dat ik daar dan wel zie

:48:

Hey Hey,

Ja ik ben op vakantie geweest!!! Gisteren thuis gekomen en volgende week pas weer werken!!!

Eerst nog een heel weekend op de Beekse bergen doorbrengen, haha!!! DECIBEL here we come!

Op vakantie zijn ze helemaal tot rust gekomen lijkt het wel. Heb er helemaal geen last meer van. Heb alleen nog steeds dat ik m'n tepel nie kan aanraken. Net alsof hij in brand staat. Zo raar dus ga morgen maar ff bellen.

Hoe ist met jou??? Nog maar 2 weekjes woooooooh :1bouncingboobs:

Groetjes Jes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi..

Hoe is het nu met je boobies?

Al helemaal gewend??

Tevreden??

Heb je laatst nog nieuwe foto's gemaakt?

Ik ben 24 augustus aan de beurt bij dr.plovier..

En wil een paar foto's meenemen en zat er aan te denken om die van jou mee nemen..:)

Daarom zou ik graag een foto willen zien van hoe ze nu zijn..

Liefs!! :58:

Hey Elcke,

Nou dat is nog eens een compliment! Dank je.

Ik zet er deze week nog nieuwe op, maar die zijn van mijn vakantie. Dus je ziet mijn bikini wel helemaal staan.

Het gaat wel super goed met me. Op vakantie geweest met mijn boobies, haha.

Heb nergens last van gelukkig.

Bij jou is het nu ook echt aftellen. Nog maar een paar daagjes en dan is het al zover!!!

Liefs Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaloers jaloers!!! :1bouncingboobs:

Ik ga ook naar decibel, helaas nog steeds met mijn kleine B cupje! :mad: hahah

Heb wel super veel zin in decibel!! Jullie ook vast veel plezier! :43:

Liefs xx Elcke

Ik kan ook niet meer wachten!!! Hoop alleen dat het weer een beetje meezit.

Anders wordt het geen succes met mijn truitje dat ik gisteren gekocht heb :121:

Heel veel plezier!!!

Liefs Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hey,

Ja ik ben op vakantie geweest!!! Gisteren thuis gekomen en volgende week pas weer werken!!!

Eerst nog een heel weekend op de Beekse bergen doorbrengen, haha!!! DECIBEL here we come!

Op vakantie zijn ze helemaal tot rust gekomen lijkt het wel. Heb er helemaal geen last meer van. Heb alleen nog steeds dat ik m'n tepel nie kan aanraken. Net alsof hij in brand staat. Zo raar dus ga morgen maar ff bellen.

Hoe ist met jou??? Nog maar 2 weekjes woooooooh :1bouncingboobs:

Groetjes Jes

Inderdaad nog maar 2 weken..... komt nu eindelijk wat dichter bij. Begin het ook een beetje eng te vinden en dan vooral die narcose. Ik heb graag alle controle in mijn eigen handen en dat gaat dan niet. Maar goed we doen het voor een goed doel :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi..

Ooh lekker op vakantie gweest... heerlijk!

Hoe was het..;)?

Laat je het even weten als je nieuwe foto's hebt..??

ben wel erg benieuwt.. ben over 1 week en 2 dagen aan de beurt..

dus ben nieuwsgierig hoe ze nu zijn..

Liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Heey Jess,

Jij had toch ook gevoelloze tepels en een gevoelloze onderkant van je borsten?

Hoelang duurde dit bij jou voordat dit terug kwam?

Of heb je er nog steeds last van?

Liefs :116:

Hey Mii,

Jep dat had ik de eerste 2 weken. Nu na 10 weken heb ik aan de rechtse kant nergens meer last van en is het gevoel helemaal terug. De linkse kant is nu juist overgevoelig en kan ik mijn tepel nog steeds niet aanraken.

Maar dat is volgens Dr. Plovier heel normaal. De zenuwen moeten zich herstellen en dat kan wel een half jaar tot een jaar duren.

Hoe is het verder met je?

Liefs Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.