Ga naar inhoud

jessica 24 : 25 juni 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hey meiden,

Even een update:

Vandaag is de eerste dag dat ik geen pijnstiller genomen heb, dus gaat al erg goed!!!

Van de rechterkant heb ik helemaal geen last meer. Echter is de linkerkant nog steeds veel gevoeliger.

Heb het idee dat deze ook veel hoger zit en zodra ik mijn arm optil lijkt het net of mijn prothese gaat verplaatsen. Hebben meer mensen dit gehad?

Ik heb mijn band nu al hoger gezet, zodat hij op de bovenkant van mijn linkerborst drukt.

Heb gisteren bezoek gehad van mijn vriendinnen. En had een lingeriebon gekregen van een winkel waar ik anders nooit zou komen. Allemaal Marlies Dekkertjes verkopen ze er, dus vanmiddag meteen gaan kijken. Geweldig wat mooi!!!

Dat wordt over een paar weekjes flink wat inkopen doen daar!!!

Nou ga weer lekker in het zwembadje zitten en jullie horen snel weer van me!!!

Liefs Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Jes,

Ik heb dat gevoel ook als ik 1 kant optil, begreep dat meerdere dit gevoel herkennen.....

Mag ik vragen waarom jij een band erbij heb gekregen?

Ik draag namelijk alleen een sportbh

liefs liz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jes,

Ik heb dat gevoel ook als ik 1 kant optil, begreep dat meerdere dit gevoel herkennen.....

Mag ik vragen waarom jij een band erbij heb gekregen?

Ik draag namelijk alleen een sportbh

liefs liz

Hey Liz,

Gelukkig ben ik niet de enige :-) Zat net te denken dat dit misschien ook wel kan komen doordat ik recht ben en ook alles met rechts doe. Links is misschien nog stijf ofzo :107:

Ik heb de band erbij gekregen zodat de prothesen naar beneden worden gedrukt (volgens mij).

Deze geeft namelijk grote druk aan de bovenkant van mijn borsten.

Liefs Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Liz, bij boven de spier wordt zelden of nooit een band gegeven, is enkel bij dual plane of soms bij achter de spier. Voor de spier zeeer uitzonderlijk (bij mij dus weer :rolleyes: ) maar anders eigenlijk nooit! Die band dient inderdaad om de prothesen naar beneden te drukken zodat ze niet van tussen die spier uitkunnen schieten (toch bij dual plane).

@Jessica, wat fijn dat het al zo goed gaat met je! En leuk van je vriendinnen, wat kun je beter krijgen nu dan een lingeriebon :43: dat wordt fijn shoppen straks!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Liz,

Ja het gaat nog steeds heel goed! Heb alleen nog spierpijn in mijn linkseborst. Dus dat vindt ik wel heel raar. Het lijkt net alsof deze niet wil indalen ofzo. De pijn zit namelijk aan de bovenkant.

Gisteren ben ik al voetbal gaan kijken bij ons in de stad. Daarna hadden we nog feest dus ik denk dat het vandaag verstandig is om niets te doen. Ik kan de pijn goed verdragen, maar denk wel dat ik teveel doe op een dag!!!

Hoe is het met jou herstel?

Liefs Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat gevoel(een drukkend gevoel) aan mijn re borst maar dan aan de onderkant.....dus mischien dat het bij mij met de hechting te maken heeft??

Voor de rest gaat het eigelijk wel super, merk wel(ben niet goed in stil zitten en niks doen) als ik dingen gedaan heb dat ik toch ff wat moet rusten...

Het is waar wat iedereen zegt! je moet zo naar je lichaam luisteren!

Eergister geprobeerd weer auto te rijden, was alleen niet zn succes,met al die hobbels...dus laat mij og maar even rijden dan heb ik vreemd maar waar minder last.

Vocht tussen mn borsten is weg, athans dat voel ik niet meer,begint een aardig spleetje te ontstaan :1big_boobs:

En ben ook blij dat mn vocht uit mn buik weg is!

Wanneer moet jij weer op controle?

Mijn afspraak stond op a.s donderdag, maar heb hem laten verzetten naar vrijdag de 9e

Begin ook a.s woensdag weer met werken, ben benieuwd

fijn weekend!

liefs liz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Liz,

Misschien dat het te maken heeft met voor de spier plaatsing? Waardoor ze eerder zakken?

Vandaag lekker rustig aan gedaan en ik moet zeggen dat ik niet zoveel last meer van de linkerkant heb.

Dus denk dat het inderdaad met veel rust het beste herstelt.

Oh, autorijden daar moet ik ook nog helemaal niet aan denken, maar ik moet dinsdag ook weer aan het werk dus het zal wel moeten dan. Ben benieuwd hoe dat zal gaan.

Het is kantoorwerk dus ga ervan uit dat het wel gaat meevallen.

Echt zo grappig, want ik heb nu ook een spleetje!!! Ben er al zoooooo super blij mee.

Ik ga vrijdag mijn hechtingen laten verwijderen bij m'n huisarts. Over 6 weken heb ik pas controle bij de pc. Dit heb ik zo gedaan omdat het voor mij 2,5 uur rijden is.

Liefs Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Weer even een up-date:

Ik zit nog steeds met hetzelfde probleem en begin me toch wel een beetje zorgen te maken.

Heb namelijk met alles wat ik doe pijn aan mijn linkerborst. Dit gaat van bovenaan door tot onder mijn oksel. Hebben jullie enig idee wat dit kan zijn? Ook lijkt het alsof er elk moment kramp in kan schieten als ik hem beweeg. Ben zo bang dat de prothese niet goed geplaatst is ofzo, omdat ik rechts helemaal nergens last van heb.

Aanstaande dinsdag ga ik weer proberen te gaan werken, dus hoop dat het links dan ook wat beter gaat!!!

Ben tot nu toe heel erg tevreden met het resultaat. Ik lees hier namelijk vaak dat de borsten nog slinken, maar bij mij komen ze juist steeds meer naar voren en worden steeds voller. Heeft dit te maken met het plaatsen onder de spier?

Ik hoop dat jullie mij antwoord kunnen geven.

Liefs Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jesicca,je borstspier loopt van boven tot onder je oksel,dus het is echt je borstspier,vergeet niet dat die nu beetje bij beetje oprekt,door de prothese die zich aan settelen is,hoort er dus bij,en gewoon rustig aan doen,na tal weekjes is het stukken minder tot weg mischien zelfs.

sucses

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jessica,

Niet wanhopen meid, je hebt ze achter de spier, dus in het begin worden je prothesen serieus door je spier tegengedrukt, die spier moet nog oprekken en dan zullen je borsten meer naar voor gaan komen! Komt helemaal goed hoor meid, reken maar dat je binnen enkele weekjes grotere borsten zult hebben dan nu, je zult heus wel verschil zien met ervoor! Geduld maar weer haha :145:

Liefs, :54:

Zie, je Jessica, ik zei het al vorige maandag, dat ze meer naar voor zouden komen als je spier oprekt! Je ziet dat ik gelijk heb hé!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Nou de meeste pijn aan de linkerkant is weg, dus ben super blij. Bedankt voor het geruststellen :-)

Vandaag mijn sportbh met band van de kliniek in de was gedaan en de sportbh van de hema aangedaan. Had voorheen altijd 75a, nu een 75c gekocht, maar hij is te klein in omtrek. Weten jullie of deze bh klein uitgevalt? Of moet ik een grotere cup-maat pakken.

Ben in iedergeval KEI blij met het resultaat. Ze gaan zich steeds meer vormen WAUW kan er niet vaak genoeg naar kijken :154: Dacht echt dat ze klein waren, maar dat ik nu van AA/A naar een volle C ben gegaan is meer dan genoeg!!!

Gisteren weer aan het werk gegaan, maar een hele dag heb ik niet volgehouden dus ga het nu langzaam opbouwen.

Gisteren 4 uurtjes, vandaag 4,5 en morgen wil ik 6 uurtjes proberen.

Dus het gaat hartstikke goed hier. Had het veel erger verwacht met plaatsing achter de spier, maar zou het zo weer doen :-)

Liefs Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jessica,

Wat fijn te lezen dat je zo blij bent met het resultaat! Maak je nog nieuwe fotootjes, vind het altijd leuk de evolutie te volgen, ze veranderen zo veel de eerste weken! Kan me heel goed voorstellen dat je superblij bent met je volle C!!! Kijk nu ook nog regelmatig in de spiegel dus dat blijft vast wel! hihi Geniet er maar van meid!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Eefje,

Ze staan erop :38: Ik zie ze elke dag, dus vind ze niet zo heel veranderen, maar is altijd fijn als andere mensen er wel iets aan zien (en hoor het natuurlijk graag, haha).

Ik heb ook foto's met de bh erop staan dus zou je even willen kijken wat jij denkt. Dit is namelijk een 75c maar zit nogal strak.

Liefs Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jessica,

Mooi hoor, ze staan ook mooi dicht bij elkaar hé! Staan nog wel heel strak nu, nog veel zwelling heb ik de indruk, dus ze zullen nog mooier gaan worden als die weg is en ze zakken. Ze zijn inderdaad al wat meer naar voren gekomen, je spier begint dus op te rekken!

Vind het moeilijk te oordelen over de bh, ziet er op foto wel goed uit, zit wel heel goed gevult, maar is het de band die te strak aanvoelt? of zijn de cups te strak? Als de band te strak zit zou ik een 80 halen maar dan zul je misschien een B moeten nemen, en als het de cups zijn dan misschien een 75 D nemen.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Caroke C

Ik vind wel dat die omtrekken van de hema spannen. Ik heb normaal een 75D en bij die sportbhs neem ik zelfs een 85D. Ik krijg het zo benauwd anders! en zeker die druk op die littekens, dat hielt ik echt niet uit!

Heb je die heavy sports gekozen? die zitten aangenamer dan die gewone, vind ik toch.

succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

Alweer 17 dagen po en heb nu helemaal geen last meer van spierpijn gelukkig!!!

Afgelopen vrijdag zijn mijn hechtingen verwijderd. Ziet er al goed uit volgens mijn dokter.

Wel zat de pleister vast aan mijn hechting, dus was wel pijnlijk om deze te verwijderen. Na 5 minuutjes waren ze er gelukkig helemaal uit.

Nu heb ik wel weer last van mijn litteken. Als ik mijn arm uitstrek naar voren lijkt het net alsof mijn litteken scheurt. Ook is zit de bh nu vervelend. De onderste band zit namelijk precies hierop.

Hebben jullie dit ook gehad? En wat hebben jullie hiermee gedaan?

Morgen ga ik weer proberen full-time aan de slag te gaan. Heb er zin in, want baal toch wel van het lange thuiszitten. Het lukt me namelijk nog steeds niet om auto te gaan rijden. En afgelopen zaterdag m'n fiets gejat dus dat gaat ook niet meer.

Zal deze week weer wat nieuwe foto's erop zetten.

Liefs Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Caroke C

Hey Jessica,

Ik heb net je foto's gezien en vind ze heel mooi, echt naturel!

Ja die littekens en die bh, ik heb dat ook erg hoor. Ik steek er soms zakdoeken onder, dat vermindert de druk. Of een uurtje uit en lucht aan laten, dat deed ook deugd!

Ik heb het minste last met die bh vd hema heavy sport, die band is breder. Wel heel onsexy! ze hebben id hema ook zwangerschaps t-shirtjes en die zijn een beetje gevormd ad borststreek, als die spannend genoeg zijn dan geven die ook steun maar heb je geen naad op je litteken, daar wissel ik ook mee af. Als ik iets rustig doe natuurlijk.

Ik had een kleine B en heb 300cc en 350cc boven de spier gekregen en heb nu een 75D. 1 kant is een beetje gelift omdat die niet gelijk waren een heb daar nu een litteken van 20cm. Dus daar heb ik echt wel last van met die bh-rand, maar boven de spier is echt minder pijnlijk want spierpijn heb ik nooit gehad!

Kheb geen foto's.

succes nog!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Caroke C

over die omtrekken, bij hema heb ik 85D en dat spant dus echt. Nu ben ik me laten opmeten in een lingerie winkel en heb daar een 75D. Ksnap er niks van. Die winkeldame zei dat hema-maten, geen lingeriematen zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey jes,

Hoe is het met je?

Hoe is je 1ste werkweek bevallen?

we zitten alweer op de helft, nog een kleine 2en halve week en dan op naar de mooie lingerie!!

nog klachtjes verder, of helemaal geen last meer?

liefs liz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi jessica,

Heb jij bij Beaucare ook een BH met zo'n band erboven gekregen? Ik ben gisteren daar geopereerd en ben benieuwd of ik ook mag afwisselen met de sport BH van de hema. (Die heeft dus geen band)

Die BH van de hema vallen geloof ik ook klein. Ik heb normaal 70 in de omtrek en had een 75 c gekocht en die even gepast maar die zat in de omtrek behoorlijk strak.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Alweer 3,5 week po en zit echt te balen hier!!!

Gisteren in de lingeriewinkel geweest waar ze me opgemeten hadden en uitkwamen op een C. Vandaag bij een ander geweest en hier was het een volle B. Oh, wat baal ik hiervan want heb zoveel geld betaald en je ziet het wel, maar het is gewoon niet wat ik ervan verwacht had.

Weten jullie of het na 3,5 week nog veranderd? Of zal dit zijn waar ik het mee moet doen?

Baal er echt super erg van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De spierpijn is gelukkig helemaal weg. Het enige wat ik nog steeds niet kan is mijn tepel aanraken. Lijkt net alsof hij in brand staat! En ook is mijn litteken heel gevoelig. Nog steeds een vervelend gevoel waar mijn bh op rust.

Liefs Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh balen zeg...:(

Ik zou niet weten of het nog veranderd. maar hoop het wel voor je.. anders ben je straks nog ontevreden..

Ik ga mezelf ook laten opereren in Beaucare, wss ook achter de spier..

en ik denk toch dat ik meer cc ga doen omdat ik ook bang ben dat ik ze te klein vind..

Hoop dat het goed komt

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.