Ga naar inhoud

jessica 24 : 25 juni 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

@Miss-lopes,

graag gedaan! :D Nou maandag is het al zover en kom je meer te weten over jouw situatie tijdens je consult! Spannend! En komt heel bekent voor hoor, overal naar boezems kijken, hebben we allemaal wel gehad haha!

Je kunt ook altijd zelf een eigen topic openen bij de voorsteltopics, gewoon als je daar bent bovenaan rechts op 'start nieuwe topic' klikken, kun je jezelf een beetje voorstellen en al je vragen daar ook stellen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey meiden,

Vandaag was dan eindelijk mijn grote dag!!! We zijn vanmorgen om 6 uur vertrokken richting Machelen. Om kwart over 8 waren we daar en al snel werd ik vriendelijk ontvangen door de verpleegster. Ze vertelde mij wat de operatie allemaal in ging houden en ik kon al mijn vragen rustig aan haar stellen. Daarna met de anesthesist gesproken. Hij stelde mij gerust door te vertellen hoe de narcose precies in zijn werk ging en dat er echt niets fout kon gaan.

Kort daarna werd ik geroepen door dokter Plovier. Hij is een hele rustige aardige man enje kunt echt merken dat hij weet waarover hij prat. Hij vroeg naar wat ik precies wilde en of ik foto's bij me had. Hij tekende mijn borsten af waarna ik weer in de wachtkamer plaats kon nemen. Dit duurde een kwartiertje en dus werd ik om half 10 al opgehaald in plaats van 10 uur. Ik heb nog even snel mijn vriend een kus gegeven en ben toen super zenuwachtig naar binnen gegaan. Toen ging het allemaal heel snel!! Ik ging op een verwarmd bedje liggen. Ik werd zo zenuwachtig toen ze het infuus in wilde gaan brengen dat de anesthasist zij; Dit is een typisch gevalletje voor een kalmeringsmiddel, wat ik liever toch niet wilde. Dit was achteraf gezien ook helemaal niet nodig want het stelde echt niets voor. De anesthasist vertelde dat het ongeveer 30 seconden ging duren voordat ik slaap zou vallen. Ik zij nog even snel oke en bedankt alvast. Ik weet niet hoe ik daar nog op kwam maar blijkbaar was ik al meteen vertrokken.

Meteen toen ik wakker werd heeft de verpleegster mijn vriend geroepen. Ik weet hier niet veel meer van maar volgens hem heb ik wel 10x he schatje gezegd. Ook bleef ik maar vragen wat hij in de tussentijd allemaal had gedaan. Ik was er dus nog niet helemaal bij. Ik had het ontzettend koud. De verpleegster heeft uiteindelijk 3 dekens over me heen moeten leggen om weer een beetje warm te worden maar dit schijnt normaal te zijn. Ik voelde me verder wel gewoon goed. Eerst werd er via het infuus wat paracetamol oplossing toegediend en daarna een zak met zoutoplossing. De verpleegster kwam tussendoor steeds even kijken en vertelde me dat er ronde prothesen van 375 cc achter mijn spieren zijn geplaatst. Ik lag maar te wachten tot iemand me kwam vertellen dat ik naar huis mocht. Na anderhalf uur verveelde ik me zo erg dat ik maar heb gevraagd wanneer ik mocht gaan. Blijkbaar moet je dit zelf aangeven want het antwoord van de verpleegster was; als je je goed voelt mag je gaan. Toen kwam het enige vervelende wat ik over BeauCare te vertellen heb. Het uithalen van het infuus ging zo lomp dat zelfs mijn vriend er van schrok. Ik kreeg wat Ibuprofen 400 mg mee en wat uitleg en toen ben ik me om gaan kleden. Ik voelde me nog steeds helemaal goed maar toen kwam het. Ik liep naar buiten waar het op dat moment 30 graden was. Toen ik in de auto stapte ging ineens alles draaien en werd ik misselijk. Ik dacht dat ik moest overgeven en ben dus een stukje vande auto vandaan gelopen. Ik kreeg ineens allemaal witte vlekken voor mijn gezicht en riep mijn vriend. Die kwam net op tijd om mij op te vangen. Ik viel namelijk flauw waardoor ik voorover viel (Dat was een ramp geweest al ik op mijn borsten was terecht gekomen). Ik werd rustig op de grond gezet door mijn vriend en na 10 seconden kwam ik weer bij. Ik begreep zelf niet wat er gebeurd was. Ik zag nu dus wel erg op tegen de terugreis maar dat is gelukkig 100% meegevallen. Ik viel namelijk als een blok in slaap in de auto en werd thuis voor de deur wakker gemaakt door mijn vriend.

Alles bij elkaar is het me echt meegevallen (tot nu toe) ik heb wel wat spierpijn maar nog niet echt erg. Misschien komt dat morgen nog?? Ik ben heel erg tevreden over BeauCare en kan het echt iedereen aanraden. Nu nog wachten tot ik het resultaat kan zien (maandag). Natuurlijk laat ik jullie wel even weten hoe ik me over een paar dagen voel.

Liefs Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jessica!

Leuk dat je een datum hebt zeg! Nu maar hopen dat de tijd snel gaat :)

Met paardrijden zou ik nog wel even iets langer wachten. Ik heb ook een paard en heb geregeld dat iemand anders hem tijdelijk gaat rijden want het is echt zwaar voor je arm en borstspieren en ik ben bang dat ik iets forceer ofzo. En dat moeten we natuurlijk niet hebben! Dat wordt trouwens wel ff wennen straks met paardrijden... het gestuiter van borsten ben ik niet gewend :1bouncingboobs: (wat een gedrochtelijke smiley haha) Ik reed ook vaak zonder bh, maar dat doen we ook maar niet meer ;)

Liefs Jen

sorry maar moest effe reageren op :1bouncingboobs: gedrochtelijke smiley hahahahaha,lig helemaal dubbel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jessica,

Proficiat!!! :1bouncingboobs: Fijn dat alles goed is meegevallen op het uithalen van het infuus na, en het flauwvallen achteraf uiteraard! Laat je nu maar lekker verwennen en rust maar goed uit en als je op tijd je pijnstillers neemt zul je vast de pijn ook onder controle kunnen houden. Hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen op je rug! Nog een fijn herstel gewenst!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat alles goed met je gaat! Nu is het weer aftelle :5: n naar maandag, ben je niet super nieuwschierig!?

Jeetje, ik word al misselijk als ik dit lees :98: ik weet nog van mijn vorige narcose dat ik daar ook zo misselijk van werd. Kzie daarom ook echt op tegen de terug reis!

Maargoed dat je je vriend bij je had. Nu goed uit rusten en je lekker laten verwennen door hem ;)

succes met je herstel! :116:

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Dank je voor de lieve en opbeurende berichtjes.

Dag 2 zit er alweer bijna op.

Vannacht heel goed geslapen. Lag er rond 11 uur in, waarna ik om half 1 in slaap viel. Om 6 uur weer wakker, want voelde toch wel wat pijn, maar Ibuprofen erin en ben weer in slaap gevallen tot 11 uur. Dus mag niet klagen al zeg ik het zelf.

Alleen het uit bed komen vond ik verschrikkelijk (kon wel janken) Het deed echt pijn, dus mijn vriend heeft het bed omhoog gezet tot ik zat en daarna het bed uitgestapt.

Deze dag ben ik ook weer doorgekomen, met wel wat meer pijn. Maar heb het er heel graag voor over.

Hebben jullie misschien antwoord op onderstaande vragen:

- Ik heb een kriebelhoest en dat doet zo'n zeer als ik nu hoest, maar is het niet slecht voor de prothese of hechtingen? Maak me zorgen dat het gaat scheuren ofzo.

- Ik heb zo'n band om mijn bh gekregen, maar waarvoor is die nu precies? Moet hij strak zitten. En waar precier?

- Mag de bh nu al uit om te kijken. De chirurg zei namelijk dat het na 72 uur af mocht voor een snelle douche, maar ben zo benieuwd!!!

Liefs Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jessica,

Je hebt je eerste nacht ook alweer overleeft, het rechtkomen is inderdaad het meest pijnlijk, en daar heb je de eerste dagen zeker wat hulp bij nodig, het beste kan je vriend je op je rug (ter hoogte van de schouderbladen) rechtduwen.

Ja, een kriebelhoest is nu wel echt vervelend voor je, maar kwaad voor de prothesen of hechtingen kan het niet hoor, alleen wel pijnlijk natuurlijk. Die band is om je prothesen naar beneden te duwen, hij moet wel strak zitten, maar niet zo strak dat je niet meer kunt ademen, je zult zelf een beetje moeten experimenteren tot hoever je het kunt verdragen en dan zet je misschien best een streep waar hij goed zit, dan moet je niet steeds opnieuw zoeken. Hij moet gewoon onder je oksels door bovenop je borsten zitten.

Effe je bh losdoen om te kijken kan wel geen kwaad, zolang je dan niet te veel gaat rondlopen maar je rustig houd.

Nog een fijn herstel, nog effe doorbijten en volgende week is het vast al stukken beter!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jessica,

Het uit bed komen zal de eerste paar dagen nog wel wat lastig gaan.. ik kon er de eerste 4 dagen zowiezo echt niet zelf uit, mijn moeder stond dan naast het bed en legde haar handen op mn schouderbladen en trok me zo rechtop,daarna ging ze voor me staan en legde ik mijn ellebogen op haar handen en duwde me zo om hoog. ben na een paar dagen toch opzoek gegaan na een manier hoe ik er zelf uit kon komen: benen uit bed slingeren, iets op je zij rollen en met je ellebogen om hoog drukken! haha :rolleyes:

Op het formulier wat je mee terug hebt gekregen staat dat je al na 48 uur een snelle douche mag nemen! Dit heb ik ook gedaan en ging prima!

De Bh kan je wel eventjes snel uit doen om even te spieken hoor!

En over waar die band moet zitten.. ik heb er een foto van! dus kan je eventueel wel even kijken, hij moet niet te strak zitten maar er moet wel wat druk op staan( zo heb ik het begrepen).

x-Maa

Link naar reactie
Delen op andere sites

...namelijk 75-d 400cc als ik het goed zeg.

@ miss-lopes:

hoi miss-lopes,

400cc hoeft altijd geen D te zijn hoor! dat is bij ieder verschillend. sommige hebben met 295cc al een D cup en sommige hebben 450cc nodig voor een D cup. ligt aan je eigen weefsel,bouw enz enz

gewoon je pc vertrouwen.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Heb vanmorgen toch alvast stiekem gekeken, maar ik vond ze best klein :102:

Weet niet of dit nog goed gaat komen of dat het door de zwelling komt, maar er zit 375cc in dus zou toch een HEEL groot verschil moeten maken denk ik zo. Hebben jullie dit ook gehad?

Vanmorgen was het nog erger om mijn bed uit te komen. De rest van de dag is de pijn me weer erg meegevallen en denk dat ik de ergste pijn nu wel gehad heb.

Nu heb ik s'avonds wel heel veel last van een dikke buik. Lijkt wel of ik 3 maanden zwanger ben. En als ik op een bepaalde plek op duw is dit best gevoelig.

Maar als dit het enige is waar ik last van heb kan ik het iedereen aanraden!!!

Morgen eindelijk weer lekker douchen en weer kijken. Dus ik hou jullie nog op de hoogte wat het resultaat dan is.

Liefs Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jessica,

Niet wanhopen meid, je hebt ze achter de spier, dus in het begin worden je prothesen serieus door je spier tegengedrukt, die spier moet nog oprekken en dan zullen je borsten meer naar voor gaan komen! Komt helemaal goed hoor meid, reken maar dat je binnen enkele weekjes grotere borsten zult hebben dan nu, je zult heus wel verschil zien met ervoor! Geduld maar weer haha :145:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen!

Ik had mijn operatie op 21 Juni bij beaucare gehad. Afspraak was eigenlijk om 7 uur

aanwezig zijn, maar werd een week eerder gebeld of ik om 16 uur kon komen. Geen probleem alleen nog iets langer wachten.

We waren goed ontvangen en de nodige info uitgewisseld. Ik was zo nerveus voor de operatie.

Toen een gesprek gehad met Dr Plovier. Ik heb foto's laten zien van hoe

ik het wilde hebben en ook foto's laten zien hoe ik

het niet wilde hebben. Hij vroeg naar mijn cupmaat , lengte en hoeveel ik woog en kwamen

uit op 500cc.

Ben 1.65 en weeg (uhum )70 kg, 75b en duidelijk gemaakt dat

ik toch voor grote borsten ga. :-)

Na de operatie was het 550 cc geworden achter de spier.Ik zie het

nog niet, want het oogt klein. Dus maar afwachten!

De eeste 4 dagen was een hel, maar ben inmiddels een week verder en voel

me wel prima.

Volgende week maandag moet ik weer terug naar Machelen

voor de hechtingen en een week later ga ik weer beginnen met werken!

Ik wil iedereen bedanken en borstenforum voor alle informatie

en ervaringen!

Liefs Emmy

beaucare dr plovier

550cc achter de spier

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Emmy,

gefeliciteerd!

maar zou je een eigen topic willen openen?! kun je doen bij operatieverslagen borstvergroting. nu "vervuil" je Jessica d'r topic :38: haha..

maar wel fijn dat alles goed gegaan is! succes met je verdere herstel

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jesica,

Over die dikke buik, ik lijk ook wel zwanger haha!

hoorde van iemand dat brandnetelthee helpt tegen vocht,dus ga dat ook even proberen

heb jij al foto s gemaakt?

ben wel benieuwd naar je resultaat, we hebben namelijk allebei 375 gekregen!

liefs liz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jessica,

Dat mensen last hebben van de buik na een operatie hoor ik wel vaker.

Zal wel een bijwerking zijn van de narcose.

Op welke cupmaat wil je uiteindelijk uitkomen?

Ga je binnenkort ook wat fotos plaatsen? :)

beterschap! Fijne dag!!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jessica,

ben wel erg benieuwt naar je foto's hoor!

ga ook mezelf laten opereren bij beaucare, dus ben benieuwt naar het resultaat!

veel plezier alvast met je nieuwe borsten!

liefs

Hey Mii18,

Ik ben wel van plan foto's te plaatsen, maar weet nog niet wanneer. Heb er wel al wat gemaakt, maar moet nog even uitvogelen hoe ik zo'n album aanmaak.

Ga zometeen maar eens beginnen!!!

Heb ze vanmorgen gezien en het resultaat is al veel beter als gisteren en bij mij valt de pijn 100% mee. Had het veel erger verwacht :-)

Liefs Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jessica,

Blij dat het met de pijn meevalt, als je erger verwacht kan het alleen maar meevallen hé! :D En je vind het resultaat ook al beter dus das allemaal goed nieuws! Ben ook benieuwd naar je picjes! :118:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.