Ga naar inhoud

natas : 16 april 2010 : Dr. Beekman : Hagaziekenhuis in Den Haag


Gast natas

Aanbevolen berichten

lieve meiden,

bedankt voor jullie sterkte-wensen voor de operatie.

Het is gelukkig al achter de rug. Ik ben eergister geopereerd. ik moest me melden om 6.45. Om 8uur werd ik geopereerd. Ze zijn bijna 3 uur bezig geweest. Toen ik bijkwam op de verkoever kamer voelde ik 2 dingen: 1) de bloeddrukmeter om mijn bovenarm strak worden en losgaan en 2) hevige pijn aan de wonden. Ik zag een zuster voorbij lopen en heb gelijk gezegd dat ik veel pijn had. ze gaf me morfine,.....en weer morfine..... en toen gaf ik aan nogsteeds pijn te hebben, toen ging ze bellen met de arts, hij zei dat ik weer morfine mocht krijgen en iets dat mijn lichaam de morfine sneller laat opnemen. Dat heb ik dus gekregen. Omdat ik zoveel pijn had, heb ik dik 2uur op de verkoever kamer gelegen. Maar ik moet zeggen, eenmaal de verdoving in me lichaam, werd de pijn beduidend minder.

Ik moest denken aan een collega, zij had dezelfde operatie ondergaan en omschreef de pijn als volgt; met vleeshaken vast aan de borsten opgehangen worden aan t plafond!!!!, nou dat was t absoluut niet bij mij. Het deed pijn, maar ook weer niet zoals zij dat omschreven had, een bevalling is trouwens 180 miljard keer erger. hahaahha!!!!

Trouwens dames, voorafgaand aan de operatie, heb ik aangegeven dat ik heel bang ben voor misselijkheid, en dat ik ooit na een narcose wel 24uur misselijk ben geweest. Ik kreeg dus al vooraf aan de operatie via mijn infuus, medicatie tegen misselijkheid, en ik moet zeggen, ik ben helemaal niet misselijk geweest. Misschien is dit wel een tip voor jullie.

Mijn fam. kwam op bezoek, dat was wel gezellig. Ook heb ik ffe lekker met Patries zitten kletsen op msn.

Savonds op de zaal kwam er een co assistent langs om te kijken, en ze vond t er mooi uitzien. snachts heb ik nog pijn gehad, dit heb ik aangegeven en gelijk een morfine prik in me been gehad. Mijn bloeddruk was erg laag, mijn lichaamstemperatuur ook, dus ik werd weer aan t infuus aangesloten.

De volgende ochtend ben ik gaan douchen, de zuster heeft me een beetje geholpen naar de douche toe. Ik draag een strakke brede band om mijn borsten heen, dat met klitteband aan de voorkant vastzit. Dat mocht af bij t douchen. Heb op me wonden, hechtingsplijsters, die moet ik laten zitten. Ik vond t heeeerlijk om ffe te douchen, ik word nl misselijk van bloedgeur.

Na 1 nachtje in t zh te zijn geweest , mocht ik gister gelukkig naar huis. Pijn valt reuze mee nu, neem natuurlijk wel mijn pijnstillers op tijd in.

Vannacht heb ik beroerd geslapen dames.... hoe doen jullie dat? Wat een rugpijn heb ik zeg, vreselijk dat liggen op je rug.

en wat mag je wel en niet doen???? ik verveel me dood, dat stilzitten, nu al, haaahahahah.

ik zit nog te twijfelen of ik vandaag na t douchen mijn sport bh aandoe, of nog die corsetachtige band blijf dragen.

ik heb fotos gemaakt, wie kan mij vertellen hoe ik dat op deze site zet met een ww?

nou meidens, ik hoor van jullie, en wie nog moet.... heeel veel succes, ik zeg nu al, Het was absoluut de moeite waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Natas,

Het was leuk om even wat van je te horen na de operatie via MSN... Ik mis het stukje over de bejaarde dame met diarree haha.

Dat slapen dat is inderdaad wel wat funest voor je rug. Ik kan nu gelukkig een beetje op mijn zij slapen. Wat ik deed was benen en hoofd opzij doen. Voor mij was het dan net alsof ik op mijn zij sliep en ik moet zeggen dat het slapen tot nu toe echt nog super goed gaat. Alleen merk ik nu wel als ik lang zit dat ik het in mijn rug voel.

Ik weet niet of je inmiddels je sportbh om hebt. Maar heeft de arts dat dan niet tegen je gezegd of je dan een sportbh aan moest? Laatst heeft mijn moeder nog naar het mcl gebeld omdat mij iets onduidelijk was. Misschien is dat ook wel een idee voor jou? Gewoon even bellen en dan horen wat hun advies is.

Ik wil je wel helpen met de foto's. Ik heb ze via mijnalbum erop gezet. Je kan dan ook een ww erop zetten. Als je hulp wilt moet je het maar even melden via MSN dan kan ik je wel even helpen.

Nou meid lekker uitrusten he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Hee meid,

lekker dat het erop zit en dat het allemaal goed is gegaan! Weet je al hoeveel gram eraf is gehaald?

Dat rugslapen moet je even aan wennen. De eerste nacht is vreselijk, maar het gaat elke keer beter.. Die sportbh kun je wel al aantrekken, ik heb een paar dagen met dat korset gelopen en daarna voelde de sportbh als een verademing!

Heel veel succes en sterkte met je herstel! Rustig aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Natas

Gelukkig is het allemaal weer achter de rug, nu weer opknappen.

Ik kreeg mijn sportbh aan de dag na de operatie.. Ik draag ze nu nog.. Maar ja eerst maar het wondje dicht daarna ga ik kijken naar leuke bh's

Dat rug slapen is idd vreselijk, maar het went en na een tijdje kan je weer op je zij, (die fase heb ik nu)..

Succes met herstellen en doe vooral rustig aan.

groeten Kaatje K

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh wat fijn dat je 't nu achter de rug hebt!!

Dat van de pijn is natuurlijk wel minder.... :blink:

Maarja, ik begrijp dat je nu geen pijn meer hebt.

Veel succes en ik ben benieuwd naar de foto's

Link naar reactie
Delen op andere sites

hello ladysss,

bij nader overleg hadden de pc en ik besloten geen bvk te doen maar een borstlift. dus er is niks van mijn borsten afgehaald. wel is er borstweefsel uit mijn oksel gehaald want dat had ik daar zitten en t puilde uit, hahahha, ik weet t, t klinkt niet smakelijk.

trouwens de drains verwijderen deed bij mij helemaal geen pijn en ik heb fotos gemaakt, maar pas op, t ziet er bloederig uit, hahaha.

vraag ffe mijn ww via een pb.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi natas,

wat fijn voor je dat alles achter de rug is, neem lekker de tijd voor jezelf en niet te veel doen hoor!!

Ben nu 3 weken verder en het is een wereld verschil!!

zou ik je foto's mogen zien.

Ik zal zelf ook weer even foto's maken en erop zetten nu 3 weken na de operatie.

lijkt al weer heel anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

Ik ben hier net nieuw :D

En nu is mijn vraag wie heeft er een borstvergroting laten doen bij dokter Beekmans?

Ik word 26 april geholpen.

Zenuwachtig ben ik nog niet, komt denk ik als het zover is :D

Nou ik hoor graag reactie's

Groetjes,

Sheila

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sheila,

je moet even terug naar t kopje boven aan''borstenforum'' en dan daaronder zoeken op verslagen borstvergroting. want je zit nu zeg maar onder t kopje verslagen BVK. Ik heb zelf een lift gehad bij Dr Beekmans. Ik kan je wel vertellen dat t een fijne chirurg is.

Ik wens je alvast heel veel succes 26april, komt goed!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Natas,

Ik heb je wachtwoord ontvangen: dankjewel! Maar als ik op de link klik, dan krijg ik niet de site met waar je 't wachtwoord moet invullen.... Ik doe 't waarschijnlijk verkeerd... Weet jij t?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hello lady's,

ben vandaag voor de 1ste controle terug gegaan naar t zh. Pc was erg tevreden, hij vond t ook een heel groot verschil,hahaha. Ik vond t er ook al mooi uitzien.ik had geen camera bij me, anders had ik wel fotos gemaakt. Mijn plijsters zijn verwisseld voor nieuwe plijsters. Ik ben er blij mee, erg blij!!!!!

noortje, ik stuur je mijn ww

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeej Natas

Super dat de PC zijn werk mooi vond hihi en natuurlijk dat jij al helemaal straalt ervan super toch! Geniet ervan, sstraks met de zomer kunnen ze 'los' in de truitjes woehoeeee hahaha

Mag ik je ww ook? Ik ben ook nieuwsgierig dankje!

Groetjes!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

iig tot volgende week, en ik vermoed dat hij ze er dan afhaalt en er weer nieuwe opzet.

wat doen jullie allemaal tegen die irritante jeuk?

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.