Ga naar inhoud

natas : 16 april 2010 : Dr. Beekman : Hagaziekenhuis in Den Haag


Gast natas

Aanbevolen berichten

Haha en ik ga zo naar mijn oma. Gelukkig kan mijn vriend mij brengen en ophalen want het is echt vies rotweer. Ik heb ook zin om heerlijk op de bank te gaan liggen met een deken. Maar dat kan ik nog altijd doen als ik bij hem thuis ben. Maar daar ga ik ook koken dus moet nog zien wanneer het kan. En ik ben ook aangekomen Natas.. maar ik zit er niet mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast jantina

hoi natas,

ik heb ook 2 kinderen, zoek daarom dingen uit waarbij ik zelf niks hoef te doen behalve lezen dan.

bij mij werden de pleisters er na een week afgehaald behalve die om de tepels.

luisteren nar je lichaam is het belangrijkste.

Bij mij gaat nu super echt en heel verschil met 2 weken terug.Mijn borsten zijn ook weer veranderd , meer natuurlijker. Van een afstandje zie je de ;littekens amper, gelukkig

Dus nog even rustig aan en dan merk je weldat je steeds meer kunt, maar bij pijn direct stoppen.

Geniet ze nog maar even van de rust, groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

dames, me nieuwe fotos staan er op!!!! ik voel me net een lapjes opblaaspop!!!!!!! ik denk dat vieze mannetjes me nu heel leuk vinden, hihiihi!!!! ieuwww :98:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Natas!

wow hoor ik vind ze echt mooi! Zien er echt zowat hetzelfde uit als die van mij haha alleen ben ik wat lichter hahaha maar het lijkt ook alsof bij jou de lijnen minder opvallen... Zal straks nog mooier zijn als de littekens vervagen! :1bouncingboobs:

He ben jij al begonnen met smeren van littekenzalf ofzo?

Ik zie op de foto dat je tepels stijf zijn, voel je dat ook al? Ik had vanmiddag stijve tepels maar voelde het nog niet. Wel zijn me boobs heel erg gevoelig nu!

xxx en fijne avond!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi, ik ben er wel erg blij mee J, en ik vond ze ook al op de jouwe lijken, maar dan indd een paar tinten donkerder.

Nee ik ben nog niet begonnen met smeren, omdat mijn pc het voor mij beter vind als ik 6weken met de plijsters blijf lopen, dag en nacht. Ik heb vandaag alleen de plijsters afgedaan voor de foto's maar heb ze er daarna gelijk weer opgeplakt.

Mijn tepels zijn indd stijf,maar dat is al vanaf t begin zo. ze zijn heel erg gevoelig, ben als de dood dat iemand er tegen aan stoot, want dan ga ik echt dood!!!!!! en dat terwijl mijn pc zelf verwacht had dat ik mijn gevoel in me tepels zou kwijtraken, omdat ook mijn tepels zelf,verkleind zijn.

Heey J, ik stuur je nog ffe een pb'tje,

laat me maar ffe weten,

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh ja klopt heb je trouwens ook al eerder gezegt haha :blush:

Mijn vriend gaat zometeen ff inspecteren of alles 'dicht' uitziet en dan gaan we beginnen met smeren! Op de site van Dermatix staat namelijk dat je kan beginnen zodra de hechtingen verwijderd zijn en alles dicht is. Gelukkig zijn de lijnen dun maar bij mij is de watervaste stift nog zichtbaar van het aantekenen en dat moet slijten pff

pb is beantwoord!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi dames,

ik heb nieuwe foto's gemaakt en geplaatst. De genezing gaat goed. Ben de afgelopen dagen niet zo actief geweest op de site maar alles gaat goed hier,

met jullie ook?

groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tadada ook ik ben weer ff op de site hihi

Nu ik meer dingen doe en kan doen, ben ik daar meer mee bezig dan acher de pc te zitten... ;)

Natas! Heb je foto's bekeken! Je boobs gaan echt vooruit he, wauw haha en bij je linkerborst is de verticale litteken bijne niet eens zichtbaar! Super dat t zo geneest!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Meertje

Jeetje Natas, heb net de foto's bekeken....

Belachelijk hoe mooi jouw borsten genezen ^_^ Dat is gewoon niet normaal!!

Geniet ervan, 't lijkt me heeeerlijk :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi Natas,

hier een berichtje van mij!

Is lang geleden maar wou toch even zien hoe het nu met jullie gaat!

Heb je foto's bekeken!! Super!!!!!!!! wat zal jij ook blij zijn.

Ik ben ook super tevreden! heb alleen soms nog last bij 1 van de 3 landenpunt, komt soms nog wat uit,

volgens mij stukje draad.

Jouw littekens zijn perfect geheeld , die van mij iets minder maar de vorm is perfect.

Ik heb er in ieder geval veel plezier van!

Doe jij ook alles al weer?

Liefs jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.