Ga naar inhoud

natas : 16 april 2010 : Dr. Beekman : Hagaziekenhuis in Den Haag


Gast natas

Aanbevolen berichten

hallo dames,

ik ga 16 april 2010 onder t mes voor een borstverkleining. Ik heb nu 75 E. Ben al naar de anestitioloog geweest, bloed laten prikken, met de verzekering zit t helemaal goed. heb 8 april nog een laatste afspraak bij de PC dr Beekman. Ik had hem nogniet gesproken want ik stond in de eerste instantie bij Dr. Braam op de wachtlijst, maar dat zou zo lang duren en ik kon nu bij hem terecht, dus daar heb ik mee ingestemd. Ik ben best wel zenuwachtig en heb een hoop vragen. Ik merk wel dat het helpt, de ervaringen van anderen te lezen.

Nou ik hou jullie up to date,

groetjes Natas

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Natas, we hebben via PM al wat contact met elkaar gehad. Het is wel begrijpelijk dat je veel zenuwen hebt maar ik weet heel erg zeker dat het goed gaat komen. Als je vragen hebt aan je PC stel ze gewoon. Je kan ze voor de tijd ook op papier zetten, dan weet je tenminste wat je nog wilt weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

wat zijn net aan de beurt geweest , ik kan je zeggen het is zeker de moeite waard en het valt allemaal reuze mee.

Het enige is dat je na de operatie niet te snel weer alles wil gaan doen want dat valt echt tegen.

Ik heb ook een heleboel verhalen van mensen gelezen en foto's bekeken.

Ik heb foto's van internet uitgeprint en mee genomen naar de arts om te laten zien wat ik afschuwelijk vond en wat ik mooi vond.Bij mij heeft dat zeker geholpen

Op mijn operatie verslagen staat ook de link naar mijn fotoalbum als je daar behoefte toe hebt.

hel veel sterkte en het aftellen kan beginnen hé

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha grappig dat je fotos mee had genomen naar je chirurg, wel een goeie zeg. moest er wel om lachen.

ik heb al allemaal vragen verzameld voor donderdag als ik mijn PC ga zien en spreken.

ik heb 2 kinderen een van 5 en eentje van 13, dus denk wel dat t moeilijk word helemaal niks te doen in huis.

ik ga zeker ffe naar je fotos kijken jantina , heb ik geen wachtwoord nodig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankje noortje,

ja t schiet al op bij mij, kreeg eerst te horen dat ik zeker 9 maanden zou moeten wachten op de operatie, en binnen 1 maand kreeg ik dus te horen dat ik over 3 weken kan. t gaan opeens heel snel en t komt akelig dichtbij.

ik wens jou morgen ook veel succes bij je eerste consult, laat horen hoe t ging.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dames,

ik ga 16 april 2010 onder t mes voor een borstverkleining. Ik heb nu 75 E. Ben al naar de anestitioloog geweest, bloed laten prikken, met de verzekering zit t helemaal goed. heb 8 april nog een laatste afspraak bij de PC dr Beekman. Ik had hem nogniet gesproken want ik stond in de eerste instantie bij Dr. Braam op de wachtlijst, maar dat zou zo lang duren en ik kon nu bij hem terecht, dus daar heb ik mee ingestemd. Ik ben best wel zenuwachtig en heb een hoop vragen. Ik merk wel dat het helpt, de ervaringen van anderen te lezen.

Nou ik hou jullie up to date,

groetjes Natas

Lekker is het he, om de ervaringen van anderen te lezen. En vooral om de foto's te bekijken!

Ik ben heel erg benieuwd naar jouw idee over 't leyenburg... Aangezien ik daar ook geopereerd ga worden (als de zorgverzekering akkoord gaat dan he ;) )

Maak je foto's van je borsten?

Groetjes Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Merel,

ga jij ook bij dr Beekman ? ja ik zal je laten weten hoe ik t daar ervaren heb. Weet niet zeker of in in t leyenburg geholpen ga worden, of aan de sportlaan. ja ik vind t wel prettig op fotos van anderen te zien, dat geeft je een idee.

Waar ben je verzekerd? Komt vast goed joh, t wordt tegenwoordig veel vergoed, hoor ik zo om me heen.

ben wel van plan om ook fotos erop te zetten, jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Hoi Natas,

fijn dat je al zo snel bij dokter Beekmans terecht kunt. Gelukkig kun je hem voor die tijd nog even zien, dan weet je toch met wie je te maken hebt. Had ik toen ook, toen moest en zou ik hem nog zien, want ik had me ingesteld op een vrouwelijke arts en toen bleek het ineens een man te zijn ;)

Volgensmij opereert dokter Beekmans alleen in het Leyenburg.

Ik heb in iedergeval heel goede ervaringen!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

ik ben vandaag bij dr beekman geweest voor een kennismaking en tevens t laatste gesprek voor de operatie die volgende week gaat plaatsvinden. Ik ben heel enthousiast over t gesprek. De PC is een erg sympathieke man, die mij tot rust bracht, aangezien ik erg zenuwachtig was. ik kreeg antwoord op al mijn vragen en hij gaf mij ook heel goed de gelegenheid om mijn ''voorkeur'' aan tegeven. ik wil nl niet heel veel van mijn borsten af aangezien ik een E cup heb en kleine borsten niet bij mijn postuur vind passen. ik voelde me helemaal goed toen ik naar huis ging.

Nou 16april is de grote dag, nog 8 nachtjes slapen!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Merel,

ga jij ook bij dr Beekman ? ja ik zal je laten weten hoe ik t daar ervaren heb. Weet niet zeker of in in t leyenburg geholpen ga worden, of aan de sportlaan. ja ik vind t wel prettig op fotos van anderen te zien, dat geeft je een idee.

Waar ben je verzekerd? Komt vast goed joh, t wordt tegenwoordig veel vergoed, hoor ik zo om me heen.

ben wel van plan om ook fotos erop te zetten, jij?

Nee, in principe sta ik bij dr Posch ingedeeld, maar 't schijnt dat zij een lange wachtlijst heeft, dus ik ga vragen of ik dan bij dr Beekman kan (die heeft blijkbaar geen lange wachtlijst!).

Ik ben verzekerd bij 't Azivo, maar volgens mij doen ze niet zo moeilijk. Ik ben wel van plan er foto's op te zetten! Ik vind 't zo interessant om foto's te zien van anderen, dat hebben anderen denk ik ook!

Ik ben blij dat je je PC zo'n sympathieke man vind, da's wel fijn om te horen.

ooooo nog maar 3 nachtjes slapen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaaaa, ben opeens erg bang!!!!! maar ik probeer t een beetje van me af te zetten, vandaag werd ik wakker met onwijze rugpijn, ik dacht als dat maar snel overgaat, want ik zal straks nog alleen op me rug kunnen liggen. T zal de stress wel zijn!!!!!

Ik denk ook wel dat ze t zelf gaan voorstellen bij jou om door dr B. geholpen te worden. Hebben ze nl van de week ook bij mijn vriendin gedaan, zij staat op de wachtlijst bij dr Braam, zij opereert in t zelfde ziekenhuis.

ik word trouwens geholpen aan de sportlaan.

heel veel succes de 15de,

groetjes Natas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nog niks ingepakt, ik zou niet weten wat ik mee moet nemen, en ik moet vandaag tussen 1500 en 1600uur bellen dan krijg ik te horen hoelaat ik me moet melden, SPANNENDDDDD!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de tip Noortje,

ik heb vandaag t ziekenhuis gebeld, en ik moet me overmorgen in de ochtend om 6.45uur melden. Dat vond ik erg vroeg, maar dan heb ik t maar gehad. Ik ben als eerste aan de beurt, gaf de telefonist al aan.

heb vandaag al wat sport bh's gekocht bij de hema en ga morgen me tas in pakken,

wordt vervolgt dames,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Natas! Spannend zeg, nu komt het voor jou ook kortbij. Gelukkig word je vroeg geholpen!

Tenminste geen tijd voor de zenuwen hihi

Tip, vanaf 18u de avond ervoor niks meer eten/drinken, ik ben misselijk geweest na de narcose en had alleen nog wat gedronken in de avond.

Ik wens je verder heeel veeeeeel succes!!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Ha meid,

veel succes morgen! Lekker om zo vroeg aan de beurt te zijn, dan ben je er ook als eerste weer vanaf ;-)

Hou je taai en succes met je herstel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoooi Daantje,

nou gelukkig ben ik morgen nog niet aan de beurt, maar overmorgen, whahahahahhaah ik begin m te knijpen, hahahaha!!!

thanx iig, je hoort t wel, hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Natas,

Ik ben net bij dr Posh geweest, heel erg aardig. Alleen en wachtlijst van 7 maanden, dus ik sta op de wachtlijst voor dr Beekman!!!!

Morgen ben jij aan de beurt.... SPannend :1bouncingboobs:

Veel sterkte en succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.