Ga naar inhoud

Marjon_nl : 18 juni 2015 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

hey heb net de schrik van mijn leven gehad.. er kwam allemaal geel vocht uit mn borst gelopen. dat stopte precies niet. is wondvocht blijkbaar. ik mag niet meer zwemmen hier in spanje en moet terug antibiotica en zalfje gaan halen.

pffff ik dacht eerst dat ik een lek had. ik had na 5 dagen al geen last meer. Heb misschien iets te veel gedaan.. Bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste Reactie

hey heb net de schrik van mijn leven gehad.. er kwam allemaal geel vocht uit mn borst gelopen. dat stopte precies niet. is wondvocht blijkbaar. ik mag niet meer zwemmen hier in spanje en moet terug antibiotica en zalfje gaan halen.

pffff ik dacht eerst dat ik een lek had. ik had na 5 dagen al geen last meer. Heb misschien iets te veel gedaan.. Bij jou?

Zwemmen na vier weken???

Lijkt me dat je dan zeker wat te veel gedaan hebt haha.

Nu weet ik niet heel precies wat plovier adviseert, maar dacht ook zes weken niet sporten, zwemmen, zwaarder huishoudelijk werk enz... Correct me if I'm wrong :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen kun je je niet zo goed vasthouden aan die hengsels van mn skippyballen :P

whahha, denk je dat het hier anders is? In het mooie Groningse boerenland! Vanaf nu ontwijk ik elke boerderij, voor je het weet zien ze mij nog aan voor Bertha :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen kun je je niet zo goed vasthouden aan die hengsels van mn skippyballen :P

whahha, denk je dat het hier anders is? In het mooie Groningse boerenland! Vanaf nu ontwijk ik elke boerderij, voor je het weet zien ze mij nog aan voor Bertha :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
  • 6 months later...

Oh wooow zo lang alweer??? Hoe gaat het? Voelen ze echt als van jezelf of nog steeds soms niet? En heb je nieuwe foto's??? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yup, ben er super blij mee :) 

Echter het kan natuurlijk altijd nog beter, haha, met iets lagere tepels.!

Maar daarbij krijg je dan ook een extra paar littekens en dat wil ik niet want m'n lichaam is altijd over ijverig bij herstel en maakt veel littekenweefsel aan, dus ik hou het maar zo ;) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.