Ga naar inhoud

Marjon_nl : 18 juni 2015 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

inmiddels weer een tijdje geleden dat ik een onderwerp heb geplaatst. Maar wel telkens regelmatig in de shout te vinden geweest. J Voor wie mij nog niet kent ik ben Marjon 30 jaar kom uit het noorden en moeder van een zoon. Na de zwangerschap en borstvoeding was het hoog nodig mijn borsten te herzien dus vorig jaar december 440cc medium profile gekregen. In eerste instantie was ik dolgelukkig maar na verloop van tijd is het mij toch gaan tegen vallen. Ze zijn toch in mijn ogen teveel gezakt en ogen heel natuurlijk. Waar iemand anders juist graag een natuurlijke look wil, heb ik ze liever ronder met een mooie bolling bovenop maar niet dat ze “erop geplakt” lijken. Met een bh zag het er prima uit maar wanneer deze uitging was ik toch wel weer teleurgesteld.

Na een tijdje hier lid te zijn geweest tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk te snel en niet goed nagedacht heb over hoe ik mijn borsten het liefst wil. Toen uitgebreid op onderzoek geweest van hoe ik ze nu wil hebben omdat ik mij er ook meer en meer aan begon te ergeren. Plus dat ik het nu wel goed wil hebben en vooral niks overhaast of niet weloverwogen te beslissen want die “domper” die ik heb nu na mn bv wil ik niet nog een keer hebben.

Na een boel kletsen op het forum en vergelijken op consult geweest en bevestigd gekregen dat ik rond de 800cc nodig ben om de look te krijgen die ik graag wil. Ook niet onbelangrijk het gaat nog passen ook :P. Helaas door persoonlijke familie omstandigheden alles iets langer moeten uitstellen maar nu alles vastgelegd. Ik ga voor in Juni voor mn wissel, 800cc van Sebbin Dual plane geplaatst door Plovier. Ben er van overtuigd dat ik door zijn magische handjes de boobs ga krijgen die ik graag wil.

Ik ga verder met wachten tot juni en spreek jullie in de tussentijd hier vast nog wel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste Reactie

Dank jullie wel allemaal!!

Hey Marjon,
800cc van Plovier! Mijn droom..
Dat gaat zeker prachtig worden.
Net als jij ben ik nu helemaal niet meer tevreden met mijn boobs, veel te laag zitten ze nu en totaal geen bolling meer bovenop..

Ik tel met je af meid!
;)

Liefs Linny Xxx ♡ ♡ ♡

Ga je met me mee ? ;)

Maar wat je zegt zo vervelend als je niet happy meer bent en ze te laag zitten zonder bolling. Dat is juist waarom ik nu weer heen ga.

Leuk, hopelijk krijg je nu wel wat je wil

Ben ik van overtuigd Jane :), magic hands

Hey Marjon

Die gaan vast super worden. En inderdaad goede keuze ook Plovier!

Liefs Margriet

Thank you

Jeuj Marjon krijgt haar dikke(re) Tiettuhhhhh haha :P

Jij moet je mond houden gek kind :P :P hahahha

Die gaan vast heel mooi worden!
Loop jij deze zomer met je nieuwe droomboobies!

Yeuuhhh :) :), Hoop dat we een late zomer krijgen zodat ik weer goed hersteld ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Marjon!

Wat een goed idee om een nieuw topic aan te maken! Alleen die woorden he... Ik heb je tekst net even laten tellen door 'word' maar mijn 'word' komt uit op 333 woorden :45:

Ben wel heel benieuwd wat die 800 cc bij jou gaat doen! Maar wordt vast heel mooi! Heb de laatste tijd vaker groter aantallen cc's voorbij zien komen, en die zijn echt allemaal supermooi geworden.

Hopelijk idd een late zomer haha. Al moet ik zeggen.. ik ben toen ook op 11 juni geopereerd en in augustus ging het regenen :45: Niet om je alvast goede moed te geven hoor :P

Weet je wat? Ik ga je titel eens aanpassen..... :P

xxxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Marjon!

Wat een goed idee om een nieuw topic aan te maken! Alleen die woorden he... Ik heb je tekst net even laten tellen door 'word' maar mijn 'word' komt uit op 333 woorden :45:

Ben wel heel benieuwd wat die 800 cc bij jou gaat doen! Maar wordt vast heel mooi! Heb de laatste tijd vaker groter aantallen cc's voorbij zien komen, en die zijn echt allemaal supermooi geworden.

Hopelijk idd een late zomer haha. Al moet ik zeggen.. ik ben toen ook op 11 juni geopereerd en in augustus ging het regenen :45: Niet om je alvast goede moed te geven hoor :P

Weet je wat? Ik ga je titel eens aanpassen..... :P

xxxx BB

Dank je wel BB :P

Heerlijk opbouwend jou reactie op de late zomer.

En ohwja erg jammer dat ik mijn tekst niet kan aanpassen, had zo graag 334 woorden gehad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel BB :P

Heerlijk opbouwend jou reactie op de late zomer.

En ohwja erg jammer dat ik mijn tekst niet kan aanpassen, had zo graag 334 woorden gehad!

:45: Had je 'word' niet moeten laten tellen ;) Maar ZELF moeten tellen :P

Oh ja.. en die zomer :45:

Shit happens ;) Niks aan te doen. Maar hoe vaak komt het nou voor dat er een slechte augustus is? Dus wat dat betreft zit je misschien wel goed ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: Had je 'word' niet moeten laten tellen ;) Maar ZELF moeten tellen :P

Oh ja.. en die zomer :45:

Shit happens ;) Niks aan te doen. Maar hoe vaak komt het nou voor dat er een slechte augustus is? Dus wat dat betreft zit je misschien wel goed ;)

Hahaaha BB, weet je dat dan niet :

http://4.bp.blogspot.com/-epklxDI87Rk/U100y1DWfzI/AAAAAAAAA7A/I5J_4f2jtJw/s1600/uplifting-quotes-sayings-the-sun-shining.png

And i will be showing my boobs :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.