Ga naar inhoud

Marjon_nl : 18 juni 2015 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste Reactie

Hihihihi wel een beetje opletten he Missstars ;):D

Woehoew!!!
Die zijn om voor je het weet...nog eventjes en ik kan jou ook diktiet gaan noemen :45:
:53:

Whahhaha begin je nu al Barb :P hahahaha, xx

Yes, bijna :D

jaaa echt wel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum :)

Ben zelf ook bij Plovier geweest, ook 800cc gehad.

Die 4,5maandjes zijn zo voorbij joh ;)

X

Had helemaal je berichtje gemist Tijgertje!!! Bedankt :), grootste deel van die 4 en halve maand is voorbij

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast Zomaariemand

Lees net je verhaal! Stoer! Maar hier spreek je nog over 800cc, in de shoutbox 1.100 nog wat... Ben erg nieuwsgierig! Mag ik vragen hoe lang je bent en wat je postuur is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees net je verhaal! Stoer! Maar hier spreek je nog over 800cc, in de shoutbox 1.100 nog wat... Ben erg nieuwsgierig! Mag ik vragen hoe lang je bent en wat je postuur is?

Hoi Lautje,

had niet gezien dat je gisteren ook in de shout was. In eerste instantie was het plan om voor 800cc te gaan inderdaad, maar heb er nog een tijdje over nagedacht. (Misschien toch een voordeel als je de operatie verplaatst, extra denk tijd)

Heb daarom alles nog goed overwogen en nagedacht of ik gelukkig ga zijn met 800cc en het antwoord is "nee", je vindt ze toch snel aan de kleine kant en ik wil juist grote borsten :). Toen na contact besloten om voor 1138cc van Sebbin te gaan. Ik ben 1m67.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Awesome dat je voor groter gaat!

Ben heel benieuwd naar het resultaat.. Ik moet nog eventjes wachten.. 4 juni gaat Plovier mijn boobs prachtig maken. Succes met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Wat een joekeloekussen! Even uit praktisch oogpunt... Bestaan daar bh's voor? Ik bedoel met m'n 400 cctjes heb ik al een E!

Super stoer hoor! Ik hou het allemaal in de gaten, want zoals je al raadt, vind ik mijn 400 cc té klein!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hahaha Lautje, ja daar bestaan bh's voor hoor. Gelukkig wel :P

Wat voor maat ga je uitkomen denk je?

Grote boobs is mooooooi!

Ik kom btw met 450cc al op een Fcup. Verrschilt ook wel heel erg per persoon he?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.