Ga naar inhoud

Linapinda : 9 februari 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Dag 5

Afgelopen tijd ben ik volgensmij echt blind want ik zie jullie pb'tjes en de berichten hier. En volgensmij val ik gewoon in slaap met het idee dat ik heb gereageerd. Dankjewel allemaal voor de lieve berichtjes!

Het gaat al heel goed. Behalve dat ik 0 buik spieren heb en verjaarde ballet-dans benen. Het zelf omhoog komen gaat nog niet zo vlot als ik wil. Dus ik slaap heel hoog, half zittend.

De afgelopen week heerlijk geen ene zak gedaan. Vriendinnetje A. was hier helpen met eten brengen enzo. Dus ik kon fijn heel lang uitslapen en hoefde pijnstillers schema niet in de gaten te houden. Wel ben ik schijnbaar echt keilomp en ik was omgevallen op mijn gezicht al. Ik schuifel namelijk heel voorzichtig op mijn knieën over het bed, als het teveel schudt doet het nog hartstikke pijn bij mij! Maar ik kwam met 1 knie in het gat tussen de matrassen en heb uit schrik mijn borsten vastgegrepen. Ik ben toen met mijn volle gewicht op mezelf belandt en A. heeft eerst lopen lachen voordat ze me hielp. Fijn.

De borsten zijn minder vierkant maar heel veel geduld voor dalen heb ik ook nog niet. Wel vallen mijn armen vaker in slaap, of zijn vermoeider. Ooh hoor ik een knisperend/poppend gevoel/geluid als ik over mn boobs streel. Schrik! En doen mijn borsten ontzettend pijn aan de zijkanten en de onderkant als ik ze s'avonds uit mn sportbh laat. Ik ga ervan uit dat het de huid is die aan het gewicht en de rek moet wennen. Maar man, dat brandt!

De trip naar de keuken is al best een tocht, en dag 2 lunchen was wel heel fanatiek. Maar dat heeft meer te maken met hoe Amsterdammers constant door je willen lopen als je niet snel genoeg gaat. We gaan het maandag weer proberen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste Reactie

hihi dat bed-incident, typisch! Ik heb wel vaker dat ik omhoog probeer te komen en dan het net niet haal met mijn buikspieren... dat moet er toch wel zielig uitzien he. Hier ook nog heel vierkant en hard allemaal... het ziet er werkelijk niet uit! Dat dat ooit nog mooi gaat worden :P het zal me benieuwen. Mijn vriend maakt iedere dag drie foto's, recht van voren, schuin van voren en vanaf de zijkant. Ik denk dat als ik die over een paar weken achter elkaar zet, dat je het zakken en zachter worden echt kunt zien. Ik heb eigenlijk vooral last van links (terwijl ik rechtshandig ben) dus waarschijnlijk heeft Nio wat meer kracht moeten gebruiken links, ofzo.

Ach, t komt goed!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 6

Okay, voor het eerst een echte douche gehad. Zo fijn, begon mezelf al echt zo'n gore extra van Les Miserables te voelen. Mocht van Nio al na 3 dagen, maar ik durfte niet haha. De eerste tien minuten heb ik alleen mijn borsten vastgehouden want vond het zo eng. En het deed zo'n pijn om ze te laten hangen. Haar wassen alsnog op de kop, lekker water snuiven. En rug wassen zit er nog even niet in. Fohnen lukt ook niet goed, ik klem de fohn tussen mn knieen en schud dan mn hoofd rustig heen en weer. #AforEffort

Nog steeds geen geduld met de drop-en-plop, 2/3 van het volume zit nog boven mijn tepel.

En als ik tik aan mijn bureau en mn arm laat hangen omdat ze moe worden dan sla ik mezelf voor mn tiet. AU!

De rechterkant doet trouwens ook veel meer zeer dan links, doe ik dan teveel met mijn rechter arm?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis!

Je kunt je haren ook wassen door je hoofd schuin te houden, dan kan je bij je kruin zonder je arm te hoog te doen en er loopt geen water in je neus. De fohn kun je misschien beter tussen twee boeken klemmen op een boekenplank ofzo, dan hoef je niet zo voorover te hangen.

De drop-en-plop hihi... ja... daar wachten we allemaal op. Van mij hoeven ze niet echt meer te ploppen... maar ze mogen wel graag droppen en vooral zachter worden! Bij jou wel ietsje zachter op dag 6? En ja... die nieuwe tieten zitten natuurlijk in de weg he... je brein moet dat even toevoegen aan het mentale plaatje van jouw lijf.

En rechts doet mogelijk meer zeer omdat je rechtshandig bent en die spier dus sterker is. Bij mij doet links meer pijn, ik denk dat Nio daar wat meer heeft moeten rekken tijdens de OK of eerst een pasprothese heeft geprobeerd? Ik weet 't niet.... maar wel gek in ieder geval dat het bij mij andersom is.

Succes vrouw!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ik zie je al helemaal voor me.. Zo boom op je gezicht en ondertussen je borsten vasthouden hihi :45:

Leuk al die tips over wassen en föhnen ga ik ook gebruiken; -)

Sterkte met herstel.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 2 weken PO.

Ik heb een haat-liefde relatie met mijn borsten. Nou ja, haat is wel erg sterk, maar de ene dag vind ik ze prachtig, de andere dag vind ik ze helemaal niet mooi. Nu ben ik er eindelijk achter waarom, het is de hoek waaruit ik kijk. Vanaf voren zijn ze heel mooi nu ze door de borstband meer zakken. Ze beginnen ook steeds ronder te worden in plaats van gek 'vierkant'. Maar het zij aanzicht zijn twee gekke pionnen waar de onderkant plat bijna naar de tepel loopt. Het volume zit nog steeds boven te tepel, die chillt dus ook heel laag op de borst nog. Ik had me hier ook wel op voorbereid, maar ik had stiekem gehoopt dat ik bijna instant een soort van wow-moment had. De band doet pijn, want ik voel mijn huid gewoon rekken. Au, au.

Pijnstillers waren erg zwaar, misschien wel te zwaar als je hobbit-size bent? Op paracetemol overgestapt, en daar kreeg ik allergische reacties op. Dus nu een keer per dag neem ik een ibuprofen. Werkt goed. :)

Gisteravond de pleisters (het is meer schilderstape, haha) van mijn littekens gehaald onder de douche. Eerst een randje losgepeuterd heel langzaam, en toen met mijn vinger heel zachtjes naar het midden gerold om de plak mee te krijgen. Het litteken is toch groter dan ik had verwacht aan de rechterkant. En daar zitten ook ineens meer blauwe plekken, yikes! Links is dat niet.

Maar al met al begin ik weer blijer te worden, vooral als ik voor-na foto's naast elkaar plak. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen 3 weken PO.

De band doet echt wonderen, ze dropen nu veel beter hoewel ik een lichte paniek aanval had dat de enige kant weigert te dalen terwijl de andere kant met de dag er anders uitziet en zachter wordt.

Kan nu ook weer de jetsetter uithangen en lekker gaan patsen dat ik zo snel al heb gevlogen. Wat me meer tegenviel dan de stuwing en de ongemakkelijkheden van een vliegtuig cabin is wel echt onbegrip van mensen. Het begon al in de rij voor controlle bagage en de bodyscan (waar je je armen omhoog moet gooien). Ja gut, dat kan ik niet, mag ik ze langs mijn zij houden, het gaat erom dat dat ding scant of je metalen op je lichaam hebt. Werd eerst gezegd dat ik sneller mijn spullen op de band moest gooien en vervolgens dat het echt wel meevalt om mijn armen omhoog te doen. Ik mocht door de priority rij maar er begon al een beste rij achter mij te vormen, dus ik voelde me ook wel erg opgelaten. Toen maar eurosiliconen kaartje uit mijn passpoort houder gehaald en daarmee lopen zwaaien. Oh, ja, vooruit dan maar, dan die pootjes maar op tot waar het mogelijk is.

De hele vlucht ging eigenlijk heel goed. Bij het opstijgen voelde ik niets, maar toen ik wakker werd 2,5 voor het landen begon ik stuwing te voelen en had ik het gevoel dat ze bijna klopten. Ik heb toen nog een ibuprofen genomen en voor mijn leven vastgehouden aan ze toen we landen, dat laatste stukje was in ene heel erg doorbijten terwijl ik daarvoor nergens last van had!

Na die schaapachtige staren bij het instappen heb ik maar gezegd dat ik aan m'n arm was geopereerd tegen de grondstaff die moest helpen met mijn 30kg hutkoffer van de bagageband naar de auto moest brengen.

Nu weer netjes de band om, ook al had ik laatst een nachtmerrie dat de ene bleef hangen en de andere zo lang was aangeduwd dat ie naast mijn navel hing. :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe is het weer om bij je vriend te zijn? En wat vindt hij ervan???? Daar ben ik ook wel benieuwd naar!

Wat een gedoe daar op zo een vliegveld hihi... Dan loop je opeens tegen allemaal beperkingen aan, waar je niet aan denkt als je een ticket boekt haha...

Balen dat het landen niet zo een lekker gevoel gaf.. Maar gelukkig ben je weer lekker bij vriendlief. Hopelijk verzorgt hij je goed ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgensmij PMSde hij instantly: eerst was hij heel blij, en toen heel verdrietig dat het pijn bij me deed en toen vond ie het eigenlijk heel onnodig omdat ik hiervoor ook al mooi was en vervolgens pakte hij "per ongeluk" mijn borst vast in zijn slaap (met zijn mond). Uhu.

Haha, hij snapt het wel steeds meer want hij ziet mij steeds meer lachen. Maar het vervelende is dat hij niet kan inschatten hoeveel pijn het doet, dus bij elke auch en oef dan vervloekt hij die dingen weer. Het is hier nog best koud en mijn borsten kunnen gewoon heel erg slecht tegen kou. Dan verkrampt de hele boel gelijk. En aanraking is ook nog heel gevoelig, maar stiekem vindt hij ze hartstikke mooi hoor. Volgensmij durft hij het ook gewoon niet zo heel erg toe te geven omdat hij bang is dat ik hem een misogynist ga noemen of zo, haha. Kan nog geen goede houding aannemen wat 'netjes' is. Wat een schatje toch ook. :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: Ja joh, maak er gewoon een werkwoord van :45: Geweldig!!! Hij PMSde!! Die ga ik erin houden, en ik ook.

Wel lief hoor, je vriend. Al moet ik zeggen dat hij idd nogal van switchen houdt :P

Maar een misogynist! :152: OMG dat zou wel heel ver gaan, niet? ;)

Kou is nooit leuk, met of zonder nieuwe borsten hihi.. Maar hoe koud is het daar nu?

(ik zou het ook kunnen googlen natuurlijk haha)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 weken update.

Gisteren met International Women's Day popular lopen doen in Tokyo! Ik blijf hier nog anderhalve week denk ik. Yes, yes, deze dame heeft nog een keer gevlogen in korte tijd! Vlucht was maar 4,5 uur, en deze keer viel het veel meer tegen. Meer pijn, meer ongemakkelijkheden, meer irritatie en jeuk. De zijkanten beginnen ook helemaal te schilferen, ik vervel. Ew. Ik voel sowieso de laatste tijd meer stuwing en jeuk. Ook voelen mijn borsten beurs als ik wakker wordt. Ik word wel steeds vaker wakker half op mijn zij of ietsjes gedraaid. Ik lees vaak dat meisjes na een paar weken toch al pijnvrij zijn, maar soms doet het bij mij nog zo'n pijn dat ik er wakker van wordt. Ik slaap de laatste week heel slecht en mijn hele ritme is kapot, buuuh.

Vreemd genoeg voel ik nu meer van al dit shitty dan de eerste twee weken, ik neem aan dat dat komt omdat ik geen pijnstilling meer gebruik en dat gevoel terug komt. De band geeft ook extra pijn, hij drukt en ik voel soms alsof iemand actief op de zijkanten van mijn implantaten drukt. Op hele erge momenten (meestal s'ochtends en vroeg in de middag) hoor ik bijna mijn huid rekken. Ik ben alleen zo afgeleid door dit allemaal dat mijn productiviteit door de grond is gezakt.

Ik vraag me soms echt af waar de cc's gebleven zijn omdat ik met meten telkens op een C uitkwam. Ik ben helemaal geobsedeerd met de maat en ik heb mezelf nu verboden om elke dag te meten. Ik heb onder mijn band de HEMA Medium bh aan in maat M, en gisteren merkte ik dat de bh veel strakker zat. Wooh, ik groei! En tegelijkertijd neemt het vocht af dus de boobies lijken nog groter! (Waterbaby is er nog wel maar mensen vragen niet meer of ik 3 maanden ver ben - awkward!)

:3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om je evolutie zo te volgen, geeft me een idee wat ik nog kan verwachten :1: .

Over die 'waterbaby' gesproken, dit heb ik ook en vroeg me al af of dit door de operatie kwam.

Enig idee waarom we dit hebben? Is het van de narcose of van het vocht dat je dan blijkbaar toch overal vasthoudt?

Vreemd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgensmij is het sowieso bij wondgenezing. Vocht zat bij mij rond mijn borsten (tussen en zijkanten), buik en benen. Ik had van die drukpanty-dingen aangedaan en rond mijn benen zijn ze helemaal weg, borsten ook bijna helemaal. Veel drinken en tja, het hoort bij helen. ;)

Word er wel helemaal gek van hoor :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooo wat schrijf je leuk en wat een heerlijk leven.!

Al je reizen en prachtige landen..wauw!

Daar kan ik als moeder van 4 kids alleen maar van dromen

(mijn vakanties zijn tegenwoordig kindercampings haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 weken en 1 dag, haha.

Ze beginnen steeds mooier te worden en de vorm is echt prachtig, maar ze zijn nog wel heel hard! Ik ben hier voor mijn eigen werk en voor het werk van mijn vriend, de afgelopen week moesten we een aantal keer naar een gala event en vrijdag hebben we een cocktail event. Voor de avond mag de borstband af, maar ik heb al gemerkt dat als de jurk niet zacht genoeg is (als er bijvoorbeeld een balein inzit) of als de borsten er te losjes in liggen het ontzettend pijn doet bij het lopen. Ze bouncen namelijk nog helemaal niet mee en het 'schudden' doet hartstikke zeer. En het gevoel in de tepels is aan het terugkomen deze weken, ze zijn heel erg gevoelig! Beide keren heb ik zodra we in de auto zaten gelijk de band weer omgedaan over de jurk heen. Ik denk namelijk dat het nog niet wennen is, maar dat ze echt nog niet goed zijn ingedaald. Ik heb niet het gevoel dat ze nog veel lager moeten, maar de tepel links wijst nog ietsjes omlaag en rechts meer vooruit nu.

Aan de zijkant schilfert het nog steeds als ik uit de douche kom, maar met een verkoelend zalfje icm een vettiger zalfje valt het reuze mee daarna. Ik gebruik wel een zachte gezichtscrub en acne creme tussen de borsten, want na de operatie kwamen er heel veel puistjes op. Hiervoor had ik altijd al van die plekjes tussen mijn borsten, grappig genoeg klaart het nu juist op in vergelijking met voor! Misschien ook omdat ik nu veel meer vocht binnen krijg? Ook had ik een oppervlakkig litteken op mijn borst van een keer dat ik langs de gracht van mijn fiets ben gevallen, en zo'n afzet-voor-bouwen hek had geraakt. Die is nu ook aan het vervangen. Weer een lekker meepakkertje. :)

Mijn waterbabietje begint heel langzaam op te lossen, terwijl ik nu een half pak sap drink rond ontbijt alleen al. Waar ik nog wel last van heb ik dat mijn benen en armen sneller in slaap vallen. Iemand een idee of het iets met de BV te maken heeft?

Oh en het andere 'schudden' natuurlijk. We hebben het nu een paar keer gedaan, maar ik moet zeggen dat ik net een matras ben. Ik heb het gevoel dat ik voor alle normale seksactiviteiten teveel borstspier gebruik? Nu klinkt het heel dom, maar ik had in gedachte;

als ik de was niet mag strijken vanwege repeterende bewegingen, hoezo kan ik dan wel een half uur aan hem sjorren? :blink:

En omdat ik mijn spieren aanspan vooral naar het einde toe, voelt het helemaal niet fijn? Soms voel ik van die trekjes in de borstspier als ik alleen al op de bank zit, laat staan dat ik me ook echt in moet zetten.

Hihi, kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: nee dan zou ik die repeterende bewegingen ook niet maken, zeker als het een half uur moet duren :45:

Die slapende armen komt vaker voor idd. Neemt ook langzaam weer af en komt goed :)

Wel cool haha, met sportbh in galajurk :)

Als ze goed gezakt zijn (en zag dat ze idd goed op weg zijn, maar nog niet zijn waar ze moeten eindigen) dan gaan ze ook echt zachter worden.

Nog ff bikkelen ;)

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

8 weken alweer, en o zo blij. Ze zien er geweldig uit ook al zijn ze niet helemaal 'klaar'. De onderkant deukt ook al wat meer uit, maar ai ai ai, ik zie hele lichte stretchmarks. Hopelijk is dat tijdelijk..

En vandaag ga ik beginnen met een littekenspray ScarGel van Spenco. Litteken is compleet dicht en tot nu ingesmeerd geweest met coconut butter. Op de verpakking staat: Medical Grade Silicone (maar dat staat op elk littekengel ding dat ik hier tegenkom). Spenco 2nd skin scar gel helps flatten and fade scas. Ideal for many areas where a pad would not work. (Word ook vaak van die sheets verkocht, maar nog niet geprobeerd zelf).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Net langs voor de eindcontrole. Hij vond ze prachtig! Hopelijk worden ze nog wel zachter in het komende jaar. En hopelijk valt de striae en het litteken dan ook bijna weg. Maar hoe dan ook, ze hangen op de juiste plek en ze zijn gelijk!

:55::55::55::55::55::55::55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.