Ga naar inhoud

Linapinda : 9 februari 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Ik ben wel 1.60 en wel klein maar breed van boven vind ik daarom lijkt niet zo heel groot.. Ik geef me BH s ook gewoon weg hihi

Ik ben echt zo'n popje, haha. Als ik naakt ben ben ik alleen een raar soort peertje vind ik altijd. :blink:

Ja weird is dat he?! Maar jij bent dus ook al lekker snel aan de beurt!

Ik kan je vertellen, tis het allemaal waard, ik ben zo blij met t resultaat!

Succes met je laatste weekje, dat vliegt voorbij!

Ik had sowieso geluk hoor! Want ik wilde veel eerder al een afspraak inplannen maar moest wachten op de verwijsbrief van mijn huisarts. Na twee weken na de afspraak bij haar had ze hem toch maar gemaild, mmm. Dus ik kon pas op 19 januari bij Nio op consult. Toen wist ik al heel erg zeker wat ik allemaal wilde, dus we gingen in volle vaart. Jullie zagen er zo blij uit, nou, ik kan niet wachten. :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik snap wel wat je bedoelt ik voel me net een plank heb echt altijd mega grote ronden billen gehad vond ik zelf ook mooi. De stomme meisjes op school die zeiden x je tieten zijn naar beneden gezakt tjah ik kreeg toch wel aandacht ondanks ik geen tieten had. Als ik voor elke x een euro kreeg als iemand in me kont kneep nou dan had ik me tieten zo bij elkaar gespaard hihi. Tjah en strax lullen de vrouwen op school kijk haar nou zij heeft neptieten kan ik echt niet mee zitten hoor. Ik ga hier lekker zelf van genieten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap wel wat je bedoelt ik voel me net een plank heb echt altijd mega grote ronden billen gehad vond ik zelf ook mooi. De stomme meisjes op school die zeiden x je tieten zijn naar beneden gezakt tjah ik kreeg toch wel aandacht ondanks ik geen tieten had. Als ik voor elke x een euro kreeg als iemand in me kont kneep nou dan had ik me tieten zo bij elkaar gespaard hihi. Tjah en strax lullen de vrouwen op school kijk haar nou zij heeft neptieten kan ik echt niet mee zitten hoor. Ik ga hier lekker zelf van genieten

Naaaah, 2 woorden voor ze; fuck hen.

Ik vind dat zo zwak. Als vrouw weten ze zelf hoe onzeker je kan zijn over je uiterlijk. Maar dat zijn van die mensen die zich schamen als ze terugdenken over wat ze vroeger deden. Wij kunnen lekker trots zijn over hoe we nu zijn. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay, dit nog vergeten te vertellen.

Het was echt super genant haha. Ik voelde na het passen zo aan mijn borst. Je hebt toch wel dat je praat en dan voel je gewoon achterloos aan je huid..

En ik ineens: oh nee! Volgensmij voel ik hier (echt een centimeter boven mijn tepel) een knobbel of iets!

Nio voelen.. hij: "Dat is je borstkas." <_<

Okay, ik weet nu wel dat ik plat ben. :11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay, dit nog vergeten te vertellen.

Het was echt super genant haha. Ik voelde na het passen zo aan mijn borst. Je hebt toch wel dat je praat en dan voel je gewoon achterloos aan je huid..

En ik ineens: oh nee! Volgensmij voel ik hier (echt een centimeter boven mijn tepel) een knobbel of iets!

Nio voelen.. hij: "Dat is je borstkas." <_<

Okay, ik weet nu wel dat ik plat ben. :11:

:45: :45: :45:

Dat is toch geweldig!! Ik vind dat een verhaal voor op een verjaardagsfeestje, voor op het moment dat de grappen op tafel komen :45:

Helemaal super...

Meid het komt eraan... Nog een week en je hebt gewoon tieten!

En ook nog wel Nio-tieten!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel dus jij was die voorkruiper haha.

Wat grappig, 3 van het forum op een rij.

En gezellig? Wij zijm heel erg gezellig :P

Maar sjeeee wat gênant!!

Ooh wat erg.

Dat is straks zoooo verleden tijd!

En die billen herken ik,

ik heb ook altijd flinke bilpartij gehad.

Nu met grotere borsten is dat prachtig in balans!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind op me foto dat de plaatje nu klopt kwam verhouding. Tjah ben net 30 geworden dat van school toen was ik 15 en tjah als ik sommige nu zie en heel veel kilo s zwaarder en dan bedoel ik mega. Nou dan mag ik er zelf nog wel wezen. Niet dat ik wat heb tegen mensen met meer gewicht integendeel . alleen dat lompe gedrag. Maar goed daar zullen we altijd last van hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind nu dat Nio maar moet doneren aan het forum hoor. :45:

Dat mag hij zeker wel eens :6: deze maand al drie dames voor een BV.

Ik wens je voor maandag veel succes

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schiet nu al op he nog een oaar daagjes en dan hebben we boobs (jij een dagje eerder ) maar ik ben ook nog niet zenuwachtig zal ma of di wel komen hihi !!

Ben je er verder helemaal klaar voor ??

Liefs c

Link naar reactie
Delen op andere sites

He lekker voorkruipertje :P

Nog maar 1 dag!!

Ooh spannend!

En over nerveus,

geniet er van,

Toch heerlijk zo relaxed kan ik nog wat van leren,

enige keer dat ik relaxed was was met dormicum in m'n pokkel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aawwwhh wat lief zeg!

Nog 1 dagje! :63:

Maar waarom moet ik net nu ik morgen geen make-up mag dragen een superslechte huid hebben? Onderbewust toch nerveus misschien?

Doei bikinitopjes uitknijpen als ik uit een zwembad stap!

Doei plastic kipfiletjes die je vast moet tapen want anders vallen ze uit mijn bh's!

Doei maximizers van de H&M waar ik altijd twee maten te groot voor koop want t is toch een stuk schuim!

Doei denken dat ik iets raars voel in mn borst en dan blijkt het gewoon mijn borstkas te zijn!

Doei slechtzittende Primark maximizer bh's voor 8 euro die vervolgens compleet kromtrekken omdat de buitenstof al krimpt bij 30 graden was!

Doei twee bh's over elkaar aantrekken!

Doei niet naakt willen zijn in bed en daarom of onesies, of harde bh's te dragen!

Was goed deze trucjes gekend te hebben, maar ik ga je niet missen. Tabee cup "Is er nog een teken dat voor A komt in het alfabet?"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah geniaal hahahaha

Kijk nu al uit naar ja verslag morgen :P

Morgen je mooie Niootjes!

En hij is toch een potje goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aawwwhh wat lief zeg!

Nog 1 dagje! :63:

Maar waarom moet ik net nu ik morgen geen make-up mag dragen een superslechte huid hebben? Onderbewust toch nerveus misschien?

Doei bikinitopjes uitknijpen als ik uit een zwembad stap!

Doei plastic kipfiletjes die je vast moet tapen want anders vallen ze uit mijn bh's!

Doei maximizers van de H&M waar ik altijd twee maten te groot voor koop want t is toch een stuk schuim!

Doei denken dat ik iets raars voel in mn borst en dan blijkt het gewoon mijn borstkas te zijn!

Doei slechtzittende Primark maximizer bh's voor 8 euro die vervolgens compleet kromtrekken omdat de buitenstof al krimpt bij 30 graden was!

Doei twee bh's over elkaar aantrekken!

Doei niet naakt willen zijn in bed en daarom of onesies, of harde bh's te dragen!

Was goed deze trucjes gekend te hebben, maar ik ga je niet missen. Tabee cup "Is er nog een teken dat voor A komt in het alfabet?"

WOWWWW SUPER VEEL SUCCES LIEFFIE!!!

ALLES ZAL GOED GAAN EN ECHT IK DENK AAN JE!!!

(Owwww krijg nu al dat zenuwachtig gevoel! OMG! Hahahaha!!

Kan niet slapen!!!

ALS JE WAKKER WORDT STRAKS, EINDELIJK! Na zo lang wachten!

Ik ga NIET van het forum af, dus ik blijf je lekker volgen!

Dikke kus van mij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes meid !!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.