Ga naar inhoud

Chakibo : 18 mei 2010 : Dr. de Boer : Mediconsult


Gast chakibo

Aanbevolen berichten

Gast chakibo

he tamaar,

fijn dat het bij jou ook super is gegaan.

heb een sport bh aan met een witte band aan de boven kant,en lig nu op bed, moet me rustig houden voor de borst die zo dik is

dus echt gespiekt no niet

chakibo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Zozo 345cc? Ik ben tot nu toe nergens nog tegen gekomen dat de Boer meer dan 310cc heeft gegeven. Lucky you!!!

Ik ging van een a naar een 70D met maar 275cc. Dus bij jou zal het zeker geen C worden hoor. Kan me echt niet voorstellen.

Succes met je herstel meis.

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast chakibo

nou derde dag in, vanochtend toch maar even naar dhr de boer vanwege mijn nogal dikkel inkerborst.

hij zij veel vocht en gaat vanzelf over.

Vraagje aan jullie hadden jullie dit ook en na hoelang gaat dit weg, het vocht zit echt helmaal tot onder mijn oksel en van mijn rechter borst helemaal geen last

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast chakibo

nou hier een klein verslagje hoe het met me is, gaat redelijk goed,van min rechter borst helemaal geen last en van mijn linker iets minder maar gaat wel de betere kant op hij blijft wel iets dikker , hadden meer mensen dit dat de enen groter is dan de andere.

merk dat ik ook steeds meer kan.

lekker dochen , maar dat is raar, ook voel ik steeds luchtbelltjes in mijn borsten en trekken mijn hechingen ook lekker

nou toedell chakibo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chakibo!

Het zijn 2 verschillende wonden die op hun eigen tijd genezen he. Het is dus denk ik logisch dat dat niet gelijk op gaat. No worries ;) ..op het moment dat ik las dat je luchtbelletjes voelde, voelde ik dat ook!!!! Hahaha het kriebelt een beetje.. ook dat trekt vanzelf wel weg. Goed om te lezen dat het beter met je gaat, hoop dat ik ook weer wat zelfstandiger ben over 3 daagjes :)

Liefs, goed herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook zoveel last van vocht, Chakibo. Vooral aan de linkerkant, die is echt opgezet. Langs mijn oksel loopt ook al zo'n vochtbobbel. Lijkt wel of mn omvang met 10cm is toegenomen, zo strak zit de bh ineens. En mijn buik lijkt alsof er een ballon inzit. Mara dat trekt als het goed is na 4 dagen wel weer langzaam weg. Wel genoeg drinken en een beetje in beweging blijven dan voert het allemaal wat sneller af, is me verteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast chakibo

vandaag even gemeten, het is nu een 80 c of een 75 e, schrok ik wel even van, maar alles moet nog zakken natuurlijk en er zit nog vocht dus een 75 c wordt het wel zeker.

super blij :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast chakibo

:24: vandaag mijn hechtingen eruit latebn halen,ook zit mijn linkerborst me nog steeds niet lekker hij is bont en blauw en zit veel hoger dan de rechter,ga me toch zorgen maken.

nou goed we zullen het zien vanmiddag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sucses vanmiddag bij de arts,heerlijk je draadjes eruit,ben je daar vanaf.

en ja benieuwd wat het is,ik had ook enorme blauwe plekken,zaten er welk 3weken,echt tot zwarte plekken aan toe.

ook na me 2de bv had ik ongelijke boobs,de ene bleef hangen tegenover de ander,pas na 5weken trok dat pas bij bij mij.

sucses

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast chakibo

nou klein verslagje, heb 2 uur in de stoel gezeten want mijn borst liep helemaal leeg met oud bloed en stolsels het bleef eruit sijpelen toen de hechting eruit ging

kortom weer plat liggen maar blijft lopen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat heftig.

Is de zwelling nu wel minder geworden?

Had hij geen drains gebruikt dan dat er nog zoveel troep inzat?

Sterkte.

nou klein verslagje, heb 2 uur in de stoel gezeten want mijn borst liep helemaal leeg met oud bloed en stolsels het bleef eruit sijpelen toen de hechting eruit ging

kortom weer plat liggen maar blijft lopen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast chakibo

:102: nee drains waren niet nodig want had tijdens de operatie geen complicaties;s alleen toen ik eenmaal thuis was na de operatie is er toch een bloedvaatje gaan lekken deze is vanzelf dicht gegaan alleen daardoor was mijn linkerborst 2 keer zo groot als de andere .

Nu zijn de hechtingen eruit gehaald en zoekt het oud bloed iets op om naar buiten te kunnen.

Het leek wel een bloedbad, maar ze zeiden ook dat dit erg goed was en je zag mijn borst ook heel eg slinken, ook kan het beter er zo uitgaan dan dat mijn lichaam het zelf moet opruimen en dat kon nog wel even duren.

Baal alleen wat het blijft lopen vanaf vrijdag ,ik hoop dat het nu echt gaat stopen want ik ben er nu wel klaar mee.

nou dit was even mijn verslagje uitgebreid.

morgen wel weer terug op controle kijken of het nou beter is en of alles er nog goed uitziet

groetjes :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat balen zeg, zitten je kleren nu dan steeds onder het bloed?

Gelukkig slinkt je borst wel al dus mischien worden ze gewoon gelijk als dit voorbij is.

Mischien zie ik je morgen wel in de wachtkamer ;)

:102: nee drains waren niet nodig want had tijdens de operatie geen complicaties;s alleen toen ik eenmaal thuis was na de operatie is er toch een bloedvaatje gaan lekken deze is vanzelf dicht gegaan alleen daardoor was mijn linkerborst 2 keer zo groot als de andere .

Nu zijn de hechtingen eruit gehaald en zoekt het oud bloed iets op om naar buiten te kunnen.

Het leek wel een bloedbad, maar ze zeiden ook dat dit erg goed was en je zag mijn borst ook heel eg slinken, ook kan het beter er zo uitgaan dan dat mijn lichaam het zelf moet opruimen en dat kon nog wel even duren.

Baal alleen wat het blijft lopen vanaf vrijdag ,ik hoop dat het nu echt gaat stopen want ik ben er nu wel klaar mee.

nou dit was even mijn verslagje uitgebreid.

morgen wel weer terug op controle kijken of het nou beter is en of alles er nog goed uitziet

groetjes :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast chakibo

ja mijn borsten zien er nu super goed uit en even groot, alleen dat blijven bloeden , maar volgens hun alleen maar goed, en ik heb alle vertrouwen in hun, ik vind het fijne mensen en kan altijd bellen of terecht bij ze

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur, jammer missen we elkaar net.

Ik ben er ook tussen gepropt.

12.00 bij lutlage en 12.30 bij de boer.

Maar hij opereerd tot 12.15 uur dus kan ook uitlopen..

Wel spannend allemaal.

Fijn dat ze wel mooi nu zijn, stelt mij ook weer gerust ;)

Ja dat bloeden is ook goed die troep moet er toch uit.

ja mijn borsten zien er nu super goed uit en even groot, alleen dat blijven bloeden , maar volgens hun alleen maar goed, en ik heb alle vertrouwen in hun, ik vind het fijne mensen en kan altijd bellen of terecht bij ze

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast chakibo

nou ben maandag weer bij de boer geweest voor dat bloeden,maar volgens hem zag er goed uit en niet onstoken dus volgende week maandag terug komen.

moet ook zeggen word steeds minder en nu is het overgegaan naar vocht ipv oud bloed.

Ben alleen bang voor een ontsteking want er zitten nog steeds kleine gaatjes in mijn hechting waar het vocht er nog uit komt.

Moet mezelf maar niet gek maken .

dus een kleine update

peet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast chakibo

he butterfly,

voor ontstekingen heb ik antibo gekregen en moet zeggen ze houden me goed onder controle en hebben meerdere malen telef contact en moet maandag weer komen.

hoop gewoon dat hij snel dicht gaat

mijn maten zijn nu een 80b/c en een 75 d/e zit net op de grens van beide

wilde een c maar ze zijn goed zo niet te groot niet te klein, heeft dhr de boer goed gedaan

hoe is het bij jouw afgelopen je moest maandag er naar toe toch

nou hou me op de hoogte

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.