Ga naar inhoud

Chakibo : 18 mei 2010 : Dr. de Boer : Mediconsult


Gast chakibo

Aanbevolen berichten

haaihaai,

ja dat zal wel ja..ik moet eerlijk zeggen dat ik op t moment heel erg druk ben met mn werk en er dus ff wat minder mee bezig ben...laat ik t zo zeggen ik probeer wat minder op deze site te zitten,want t werkt verslavend en voor ik t weet zit ik er zo uren op te scrollen...haha!!

gestopt met roken...hmmmm...hoop dat je t volhoudt...maar tis voor een goed doel he..keep that in mind!!

ik heb 2 weken geleden een poging gedaan...ten eerste werd mn team helemaal gestoord van me...(kan dan best een pokke.... zijn) en ten 2e had ik zo'n beroerde dag met van alles dat in t 100 liep dat ik van gekkigheid niet wist hoe snel ik naar de pomp moest rijden om een pakkie te gaan halen...haha!

maar een week voordat ik aan de beurt ben ga ik ook weer een poging wagen hoor en dan moet ik ook echt van mezelf!!! ;)

ben wel benieuwd naar je verhalen straks hoor,nieuwe kliniek enzo...spannund!!

nou relax...voor zover dat lukt(zonder peuken...sorry) en ik blijf j volgen hoor..whahaha!!

kus kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast chakibo

hoi kim,

Ja nou ik ben echt zo niet in mijn hum met dat roken, en zo zwaar niet leuk vooral je zo aan stressen ben voor de 18 ook slaap ik zo slecht.

Merk dat ik nu echt zenuwachtig aan het worden ben, en zal blij zijn als het achter de rug is.

ook voor jouw gaat het opschieten he.

nou kim zal jouw natuurlijk ook in de gaten blijven houden.

kus peet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chakibo,

Ben hier ook serieus aan het stressen.

Lig ook verschillende nachten te woelen dat ik niet in slaap geraak.

Droom ook constant over de operatie.

Heb ook constant van die momenten dat ik begin te twijfelen,gaat het wel goed zijn, er gaat toch niks mislopen enz.

Ja sorry hoor je zal wel even zenuwachtig zijn dan ik.

Ik denk steeds ik ben gezond en nu laat ik even "knoeien" aan mijn lichaam.

Nochtans wil ik het wel echt.

Hoop dat de stress bij jou wat meevalt?

moet je nog werken de ma?

En heb je al wat voorbereidingen getroffen?

Moest ik je ni meer horen Veel succes !!!

Veel groetjes

Goldie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast chakibo

he goldie,

wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die met dat slapen zit.

Ik heb echt precies hetzelfde, gaat het wel goed,word ik wel weer wakker,zie ik mijn kindjes nog wel.

Krijg ik geen beroerte op de tafel, worden ze niet te groot/niet te klein

Echt word gek van mezelf :74:

Ja gelukkig moet ik maandag werken

alleen niemand weet het op mijn werk alleen mijn baas.

en ik zal wel erg stressvol zijn die dag, ben benieuwd hoe ik die dag door kom en de nacht.

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wordt er gek van

nou goldie ook voor jouw, we weten waarvoor we het doen

kus peet

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooooooh spannend...nog een paar nachtjes slapen en dan heb je eindelijk je :1big_boobs: waar je al zo lang van droomt!!!!

ik leef met je mee hoor!!

ik moet nog 7 dagen werken en dan begint mijn 2weken vakantie!!

vandaag te horen gekregen dat ik om 7.15 aanwezig moet zijn!!!

sterkte nog even met het stressen...hoe gaat t trouwens met het niet roken...sla je jezelf er een beetje doorheen??

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast chakibo

he die kim,

fijn dat je zo vroeg mag, ik pas 12 uur dus mag ook niets drinken en eten, zit net op de grens.

Roken gaat klote, af en toe stiekem toch een peukie, ben zo gestress't niet normaal.

van het weekend alles goedschoonmaken en zorgen dat alles aan kant is ook voor de kids, schone bedjes dweilen kamers opruimen

dat ik straks zo min mogelijk hoeft te doen, en mijn mannetje moet eraan de komende week

nou doeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

haaihaai,

ik vind t ook een van de moeilijkste dingen die er zijn,stoppen met roken.

maar denk dat minderen(af en toe s een) ook al een hele verbetering is...toch!!?

heel veel plezier met de voorpret...schoonmaken...en ik zal voor je duimen dat je de aankomende nachten een beetje lekker kan doorslapen!!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

haaihaai,

ik vind t ook een van de moeilijkste dingen die er zijn,stoppen met roken.

maar denk dat minderen(af en toe s een) ook al een hele verbetering is...toch!!?

heel veel plezier met de voorpret...schoonmaken...en ik zal voor je duimen dat je de aankomende nachten een beetje lekker kan doorslapen!!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

haaihaai,

ik vind t ook een van de moeilijkste dingen die er zijn,stoppen met roken.

maar denk dat minderen(af en toe s een) ook al een hele verbetering is...toch!!?

heel veel plezier met de voorpret...schoonmaken...en ik zal voor je duimen dat je de aankomende nachten een beetje lekker kan doorslapen!!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

joehoeeee...

trek je het nog een beetje..?

je zal nu wel flink aan de grote schoonmaak zijn en al je broodnodige boodschappen al in huis hebben!

ik zal in ieder geval aan je denken morgen!!

ben erg benieuwd naar je verhaal!!!

veel plezier,sterkte en rust(voor vanacht) toegewenst!!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast chakibo

jajajaja morgen is het zover,

Was vandaag om 15:00 klaar met werken, snel boodschappen doen even stofzuigen dweilen,plee's schoon.

En bedje verschoond nou kom maar op.

Ben echt op van de zenuwen,morgen rond deze tijd hoop ik thuis te zijn met mijn aanwinsten ( hoop ik )

Nou zodra ik kan, schrijf ik een verslagje

peet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast chakibo

morgenochtend moet ik er om 11 uur zijn, en om 12 uur is het zover

helaas voor mij dat ik niets meer mag eten en drinken, eten vind ik niet erg maar een lekker kopje thee in de ochtend zou best lekker zijn, maar helaas, en jij tamaar hoe laat moet jij

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast chakibo

hallo allemaal.

nou even hier een kort verhaaltje,

zijn om 10.00 uur vetrokken, en waren er om 1045, eenmaal binnen werden we opgevangen door een echte stuk, mijn moeder en ik lache joh.

toen kwamen de andere personeel zich voorstellen,mijn moeder had de ochtend van der leven ze zei wat een leuke mannen allemaal.

toen werd ik megenomen door die leuke vent.

moest mij uitjkleden en kreeg een ochtendjas en zo'geweldig blauw kapje.

Nou toen werden er foto's gemaakt door dhr boer en ik zei nog als ik een grote c heb ben ik tevreden.

toen mocht ik gaan liggen onder een heerlijke warme deken.

En weg was ik, vond de narcose super was zo in de stress maar is mij 100 procent meegevallen.

nou toen werd ik wakker en was snel bij, ik kijken en ja hoor daar zaten ze moestr janken joh.

voelde me goed en mocht na 2uur naar huis

het is uiteindelijk voor de borstspier geplaats en wel met 345 cc.

de rit naar huis ging goed alleen eenmaal thuis werd mij linker borst keihard en twee keer zo dik.

ik bellen zeiden vocht en mischien kleinebloedvaatje gesprongen is,rustig houden

vandaag iets minder dik,maar nog steeds veel dikker en keihard als de andere

even in de gateb houden

nou even in het kort

peet

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOi hoi

Fijn dat het goed is verlopen allemaal! Met je wat dikkere borst zal het ook wel goedkomen denk ik. Wel even in de gaten houden natuurlijk.

Ga je ook fotos op de site zetten? Zo ja zou ze erg graag willen zien! Ben benieuwd! IOk krijg namelijk 325 cc op de spier.

Heel veel sterkte en hoop op een snel herstel!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.