Ga naar inhoud

Chakibo : 18 mei 2010 : Dr. de Boer : Mediconsult


Gast chakibo

Aanbevolen berichten

Hoi bij mij is het tijdens de operatie toch dual plane geworden omdat de protheserand zichtbaar was aan de bovenkant. De Boer bespreekt alle mogelijkheden met je van te voren waarbij je kan aangeven wat je wensen zijn en keuzes. Maar als hij tijdens de operatie iets tegenkomt wat uiteindelijk niet mooi gaat worden gaat hij over op plan B om het toch mooi te krijgen. Ik zou 310 cc op de spier of 275cc met mogelijheid op dual plane. Het is dus het laatste geworden. Ik ben er erg blij mee.

liefs Barb

ps. Ik betaalde ook 2 weken van te voren het restbedrag.

Elke kliniek dat dat weer anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hoihoi,

spannend allemaal he!!

ik ga je volgen hoor.

ik heb as dinsdag mn 2e consult bij dr de boer en zit nu al met zakjes water in mn veels te grote bh...haha.

ik mag 1 juni onder t mes.

ik ga ook voor de ronde variant,ik heb namelijk wel volume aan de onderkant maar aan de bovenkant zie je alleen maar ribbenkast.. :(

ben je al op van de zenuwen of valt het mee??

Link naar reactie
Delen op andere sites

he wat spannend, ja ben er steeds mee bezig, hoeveel cc krijg jij dan, en van welke cup wil je naar toe.

ik zit nu steeds hoe groot gaat het nu worden, en gaat er wel genoeg cc in ,ik wil zelf van een hele klein a naar een c.

maar ben nu al vergeten hoe het er uit gaat zien.

maar nog drie weekjes en het is zover.

Zal jouw ook blijven volgen leuk om te horen dat jij het ook laat doen daar, vond het allemaal erg goed gaan daar en erg duidelijke informatie en voelde me erg op mijn gemak daar.

groetjes petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi,

ben ik weer..

was even krijt waar ik nou allemaal reacties had geplaatst :wacko:

ik ben vanmiddag weer voor het 2e gesprek geweest en dr de boer vond 275cc wel een mooie maat,nou moet ik je eerlijk zeggen dat ik dat miss te klein vindt..dus nu ben ik ff in de war... :139:

t wordt in ieder geval rond en voor de spier,maar hij kan t ook tijdens de operatie ineens achter de spier doen..dus ik laat me verrassen :blush:

ik heb nu 75A/70B en wil naar een volle C!

ik ga dat uurtje voor de operatie toch nog wel ff te kennen geven dat ik ietsje pietsje groter toch ook wel mooi zou vinden!

t zal hoe dan ook sowieso een verbetering worden ;)

ik voelde me er ook super bij..wat nog wel grappig was is dat ik daar vanmiddag binnenkom en wordt begroet door een oud klasgenootje van me die daar nu werkt!

konden we ff bijbeppen,was ineens niet meer zenuwachtig..heel apart!!haha

ben je al lekker aan t aftellen??

ik nog 5 weken..t duurt zo lang als je je ergens op verheugd...echt niet leuk..!!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

he die kim,

Ik denk wel dat hij er verstand van heeft zelf krijg ik 310 cc maar heb hetzelfde als jouw, wordt het wel groot genoeg, dus ook ik zal een uur van te voren aangeven dat als er meer in kan en het is nog mooi dat ik daar dan voor kies, het is toch een hoop geld en wil dan ook geen spijt er van krijgen.

Ook voor mij zal het een verassing blijven of het ervoor wordst geplaats of achter de spier,spannend he.

Kon je trouwens niet eerder dan 1 juni geholpen worden, nog drie weekjes en ik heb ze, maar wel fijn dat er meerdere mensen een goed gevoel hebben bij medi consult.

moest wel even wennen an dhr de boer vond hem zo groot en vond hem er helemaal niet uitzien als een plast chirurg.

ik zal jouw topic's ook blijven volgen.

dikke ksu petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh wat grappoig, ga ik je zeker in de gaten houden en inderdaad met de zelfde aantal cc

nou ik hou je op de hoogte jij mij ook, van welke cup naar hoe groot ga je.

groetjes petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi,

precies wat je zegt,het is nogal een smak geld en als het dan toch te klein uitvalt dan is dat echt met recht kut te noemen...doe t daarna nog maar s...weet niet of ik daarop zit te wachten..

maar hij heeft er idd verstand van dus t zal vast goed komen!!

haha

lees bij heel veel meiden hier dat het groter uitpakt als verw8 maar zeker niet tegenvalt...dussss we moeten maar vertrouwen hebben in mister de boer...haha

ja wat een kolenschoppen van handen heeft die man he,je staat er zowat versteld van dat ie je na afloop netjes dicht naait... :152:

nee de 1st volgende plek was op 1 juni,en dat was ook goed,want eerder vrijnemen van mn werk kon niet.

ik had eerder geen vervanging gehad!

ik laat trouwens ook nog 10 moedervlekken weghalen..ik denk dat ik helemaal kreupel thuiskom..haha

maarre...al jij op 18mei mag dan wordt je als een van de 1ste in de nwe kliniek geopereerd!

ben wel benieuwd hoe het eruit ziet hoor,zal wel allemaal strak wit zijn!

waar hoop jij op voor of achter de spier?

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey chacibo,

Ik word ook op dezelfde dag geopereert, en blijkbaar niet de enigen.

Ik in Brugge bij Dr Decoopman.

Alvast veel succes

En hoop dat je daarna tevreden zult zijn met het resultaat.

Spannend alvast.

Veel liefs goldie

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ben de eerste in het neiuwe pand, zal je het allemaal vertellen als het zover is,en ook ik zal de boer moeten vertrouwen en ik weet dat als het niet mooi wordt dat hij dan een andre keus maakt, want ik wil echt geen ballen.

Zelf hoop ik voor de spier want ze zeggen dat het minder pijnlijk is en omdat ik heel veel sport en heb gesport wil ik graag dat hij van mijn spiertjes afblijft, maar goed heb 80 a /75 a en weinig vel dus ik denk dat hij kiest voor duel plane.

Het blijft een verassing

nou ik hou je op de hoogte

kus petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo goldie,

spannend he wat leuk om te lezen dat er meer mensen op de zelfde dag geholpen worden kunnen we lekker met zijn alle stressen voor de grote dag.

hoeveel cc krijg je en van welke cup kom je en wat wil je

Nou ook voor jouw heel veel succes en zal je in de gaten houden

kus petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

HEY CHAKIBO,

Ik heb momenteel een grota A zeer kleine B en mijn ene borst is een beetje kleiner.

Ik zou graag naar een grote B gaan of kleine C.

Bij mij zal het onder de spier worden en langs mijn oksel,hij verzekerde me dat dit het meest natuurlijke resultaat zou zijn bij mij.

Maar dat zal elke chirurg wel zeggen zeker?

Ik wil ook niet dat het opvalt voor anderen en wil het zo natuurlijk mogelijk houden. (geen balloneffect)

Mijn dr ging bij de operatie zelf zien wat het mooiste bij mijn lichaam zou passen en zou dan eerst proefprothesen steken om te zien.

En onmiddellijk erna de juiste prothesen.

Dus hopelijk niet te klein en niet te groot.

Je moet natuurlijk altijd wel iemand vertrouwen,maar het is toch steeds een moeilijke beslissing voor iedereen hier denk ik.

Ik moest bij het vastleggen van een operatiedatum zo snel mogelijk een voorschot storten en het overige bedrag moest gestort zijn voor de operatie.(zag dat je dit ook ergens vroeg)

Tot mails

Veel liefs Goldie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast chakibo

he goldie,

Ja je moet zo iemand inderdaad vertrouwen wat inderdaad moeilijk is want je hebt zo iemand pas 1 a 2 keer gezien en gesproken.

Ook ik wil het zo natuurlijk mogelijk en geen ballen effect, ben het helemaal met je eens.

Ik ga hem nu toch echt knijpen nog twee weken werken iets minder en ben vanf gisteren gestopt met roken, maar dat is moeilijk ben zo niet in mijn hum hierdoor.

maar goed was het roken echt zat en vond dit een mooie gelegenheid.

ben benieuwd of ik het vol hou.

nou hou me op de hoogte

kus petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

haihai!

Dr. de Boer ziet er idd niet uit als een PC. Dat dacht ik eerst ook. Maar hij is echt heel goed! Hij maakt wel overwogen keuzes. Hij wil net zo graag als jij dat het heel mooi gaat worden. Hij wil graag trots zijn op zijn "werk".

Ik wilde liever 310cc maar het pastte niet. Vond ik wel jammer maar ik ben zo blij dat het zo mooi geworden is bij mij!

Het herstel van dual plane ging ook heel vlot! Heel snel mijn bewegingsvrijheid weer terug na 2 dagen geen paracetamollen meer slikken want de pijn was al weg! Na 1,5 week fietste ik alweer en na 2 weken kon ik al op mijn zij slapen.

dussss al met al zo mee gevallen! Ben erg tevreden met de grootte. Maar het is echt zo als je ze hebt zeg je dat het

wel een tikkie groter had gemogen. Je went er zo snel aan! Als je vragen hebt over mediconsult of iets anders, vraag maar raak bij mij.

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast chakibo

he barb,

Weet je ben zo nerveus nu al terwijl ik pas de 18 van mei wordt geopereerd, vooral nerveus omdat ik nu al 15 jaar loop met een gevoel van dat ik iets miste in mijn leven en nu pas die stap durft te zetten.

En fijn dat ik van alles aan je kan vragen en zo ie zo fijn dat jij bij dezelfde kliniek bent geweest.

ik vertrouw dhr de boer zeker en geloof ook echt dat het goed komt.

Vandaag nog gebeld over of ik nog wat mocht eten en drinken maar wordt 12 uur geholpen dus mag niks hebben zit net op het randje

Ook nog gevraagd over de cc en zei zij dat dit al vrij veel was dat de meeste op 240/275 zitten.

Maar ik ben vrij breed boven maat 80 a en lengte 1.74.

Als ik maar op c uitkom dan ben ik tevreden.

Wat fijn trouwens dat het herstel van je mee viel, ik weet pas na de operatie of ik duel plane krijg of voor de borstspier, hij zit het tijdens de operatie.

Maar ik hoop dan ook op een vlotte herstel met weinig pijn

nou

dikke kus peet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast chakibo

je moest eens weten, wat een ellende, steeds er mee bezig.

Ook steeds bezig in mijn slaap want ik woel en kroel de hele nacht volgens mijn vriend en ben ook steeds om het uur wakker, heb ik nog nooit gehad als ik mijn bed zag was ik weg.

maar het is nu echt aftellen en voor je het weet is zo volgende week dinsdag :101:

kus peet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast chakibo

bedankt moon, en inderdaad die sterkte kan ik wel gebruiken

bedankt voor het verschuiven naar operatie verslagen

groetjes peet

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja had dit eerder gedaan als ik het eerder in de gaten had meid,maar zag het vandaag pas

en daar hoorde je niet,hihi je hoort gezellig hier al te zijn met je topic,zoals alle anderen

ja heb je de kriebels al?geloof ik gelijk hoor,is ook allemaal spannend he

ik ga nog even je topic van begin weer eens lezen,ben even de info kwijt

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast chakibo

ja is goed moon.

Ben echt zenuwachtig ben ook gestopt met roken, dus dat maakt het nog erger, makkelijk is het niet om te stoppen, en ben echt mezelf niet daar door. :121:

kus peet

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.