Ga naar inhoud

Jane_Doe: 4 december 2014 : Dr. Nio : SLAZ : 925 cc ehp


Aanbevolen berichten

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Dank je wel.

Wordt nu e het, net ons ukje op bed gelegd en heb het nu even zwaar.

Ik zal het zo missen om haar op bed te leggen en gewoon lekker knuffelen met haar :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve JaneDo

Ja, dat zijn van die dingen die dan even zwaar zijn he... Het realiseren dat bepaalde dingen voorlopig lastig zullen zijn.. Maar het is niet zo dat je 6 weken niet mee naar boven mag gaan en lekker met haar kan knuffelen he :) Je hebt wat hulp nodig bij je handelingen (en misschien is het de eerste twee dagen wat lastig voor je) maar ik denk dat het minder ingrijpent zal zijn, als dat je nu denkt.... Je mag haar niet tillen, maar je mag wel bij haar gaan zitten en lekker knuffelen :)

Helaas kan het nu niet anders, je had het natuurlijk graag anders gezien.. Je krijgt nu echter wel gewoon de mooie borsten die je al had moeten hebben.....

Heeeeeel veel succes morgen!!!

xxxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve JaneDo

Ja, dat zijn van die dingen die dan even zwaar zijn he... Het realiseren dat bepaalde dingen voorlopig lastig zullen zijn.. Maar het is niet zo dat je 6 weken niet mee naar boven mag gaan en lekker met haar kan knuffelen he :) Je hebt wat hulp nodig bij je handelingen (en misschien is het de eerste twee dagen wat lastig voor je) maar ik denk dat het minder ingrijpent zal zijn, als dat je nu denkt.... Je mag haar niet tillen, maar je mag wel bij haar gaan zitten en lekker knuffelen :)

Helaas kan het nu niet anders, je had het natuurlijk graag anders gezien.. Je krijgt nu echter wel gewoon de mooie borsten die je al had moeten hebben.....

Heeeeeel veel succes morgen!!!

xxxx BB

Bb, dank je wel voor je lieve en steunende woorden!

Gelukkig wonen wij in een appartement dus hoef niet naar boven.

Ik zal vanzelf merken wat wel en wat niet kan.

Met hulp van man zal ze vast wel even bij mij kunnen zitten en kunnen wij knuffelen.

Voor alles is een oplossing.

En inderdaad vanaf morgen mijn droom boobs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen dames.

Wekkertje ging vroeg, nu aangekleed Rn nog even rustig zitten met man.

Over een klein half uurtje begint de reis naar mijn nieuwe boobs.

Ik ga met het ov, zien het niet zitten om onze kleine van 15 mnd wakker te maken en nu mee te moeten nemen.

Aankomst is rond 8:30 en zal vergezeld worden door een hele lieve dame van dit forum.

Ik houd jullie op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus nio is al bij je langs geweest , ook op handen en voeten afgetekend net als svp?? Haha

Leuk heb je al een vriendin via het forum , tof zeg!!

Veel succes straks!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.