Ga naar inhoud

Jane_Doe: 4 december 2014 : Dr. Nio : SLAZ : 925 cc ehp


Aanbevolen berichten

Haha dank je wel.. Ik zal er een verzameling van maken :45:

Nou net intake anesthesie gehad, nu nog wachten tot de 4e.

Zit eraan te denken om zo'n lipoelastic bh aan te schaffen, wat is verstandig wachten tot na de operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Het imo echt schofterig, maar zoals ik al zei, ze zijn nog niet van mij af.

Nanno, wat is jouw verhaal mbt dr Zaal?

Mijn verhaal is behoorlijk wat JaneDo,

Ik ben 31 jan '14 geopereerd door Moojen. Er was afgesproken om een mooie gelijke E cup te creëren... De eerste 10 weken heb ik antibiotica geslikt.. Ik bleef koorts en pijn houden... Ze wisten niet wat het was.. En werd van t kasje naar de muur gestuurd en wou ik een echo moest ik maar ff 1500 euro dokken. Nou dat deed ik al gelijk niet!

Naarmate de tijd werden m'n borsten steeds ongelijker. Ik had links ongeveer een kleine B en rechts een C. Klopt al helemaal niet!!! Het waren platgedrukte brede aan de zijkant hangende borsten en plat van boven. Ook was de linkse prothese te hoog geplaatst. Dus heb 1jr met verminkte borsten gelopen + koorts en pijn. En heb ook SO in kliniek gehad. Daar zijn ook dingen bevestigd. Maar Moojen d'r antwoord was: kijk naar je voorsituatie wees blij wat je nu hebt! Ja tuurlijk voor 4200 + alle kosten die er ondertussen bij kwamen moet ik blij zijn met zoveel ellende?! Ik had tenslotte getekend hiervoor zij ze ?!! En daarmee was het af. Ik werd keer op keer naar huis gestuurd...

Het is tenslotte haar werk, en zij kan geen fouten maken. Dus het is mooi! Daar zit je dan weer..

Ze kan echt zo gemeen zijn als er iets niet in orde is... Ik ben er echt versteld van gaan staan.. Dat ze daar zo met de mensen omgaan. Maar tenslotte hebben hun de centjes al binnen heh. En zo werkt het daar!

Maar zij is nog niet klaar met mij. Ik heb er een advocaat opgezet en dan maar eens kijken wie d'r aan het kortste eind trekt! Iemand een jaar lang ellendig laten lopen en er nog om lachen ook. Bah onmenselijk en stijlloos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jemig wat een verhaal meis.

Ik ben er ook absoluut nog niet klaar mee, mocht het nodig zijn stuur mij dan berichtje mbt de advocaat.

Jij een jaar, ik 5 jaar en niks aan de hand volgens haar.

As donderdag dus de operatie door Nio.

Ik ga vragen of hij zijn bevindingen (hoe hij de prothese aantreft in mijn borst) op papier kan zetten.

Dus wie weet kan je advocaat mijn verhaal meenemen in een eventuele rechtszaak zodat jij sterker staat daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja jij 5 jaar helemaal ernstig! Hoe moet je je wel niet gevoeld hebben zeg...

Bahh ik krijg echt bijna moordneigingen van haar! Heb echt nog nooit z'n persoon meegemaakt!

Tuurlijk, als je wat info wilt over m'n advocaat stuur maar pb'tje hoor!

Ja moet je echt doen hoor als Nio dat wilt doen! Is voor je eigen ook een stukje zekerheid voor als je er ooit wat mee wilt doen.

Het is iniedergeval mooi k*t ... Want je zit er tenslotte wel mee... Ik ben in een jaar tijd echt enorm veranderd, zo bomvol van de stress, verdriet.. Echt ik was een tikkende tijdbom...

Ben blij dat ik opnieuw geopereerd ben ! En dat ga jij ook zijn!!! En dan kunnen we eindelijk trots zijn !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha zo zat ik vorige week ook, aant aftellen en grote schoonmaak aan het houden..

En nu zitten ze er al gewoon in!!

Succes donderdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja met vlagen, kijk er naar uit en zie er tegenop.

Maar dan wel verlost van mijn misvormde borst :D

Kan me voorstellen dat je graag wil dat het goedzit en dat dat het alllerbelangrijkste is, wel fijn dat je zo snel na je consult al aan de beurt kan zijn, scheelt een hoop gewacht en gestress!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha zo zat ik vorige week ook, aant aftellen en grote schoonmaak aan het houden..

En nu zitten ze er al gewoon in!!

Succes donderdag!

Dank je wel, ja ik heb je gevolgd, wat fijn dat je herstel ook zo goed gaat!

Ik heb gelukkig nog wat afleiding de komende dagen, vandaag hechtingen verwijderen, morgen werken en woensdag cursus dus geen tijd om zenuwen te krijgen haha.

Kan me voorstellen dat je graag wil dat het goedzit en dat dat het alllerbelangrijkste is, wel fijn dat je zo snel na je consult al aan de beurt kan zijn, scheelt een hoop gewacht en gestress!

Ja daar ben ik ook heel blij mee, had het eerlijk gezegd ook niet zo snel verwacht, maar wel een opluchting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hechtingen verwijderen ? Heb je al een OK gehad? Ff iets gemist denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, niks bijzonders, was een medisch noodzakelijke ingreep aan mijn pols.

Das nu 2 weken geleden en vandaag hechtingen eruit.

Ik had een beschadigde ader en een gestold bloedvat in mijn pols en dat is verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend werd er gebeld door het Slaz.

Op de 4e verdieping is er geen plek dus melden op de 3e etage, moet volgens degene die belde er om 9 uur zijn en de operatie staat gepland om 11:30!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.