Ga naar inhoud

Jane_Doe: 4 december 2014 : Dr. Nio : SLAZ : 925 cc ehp


Aanbevolen berichten

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Waar je natuurlijk nu wel kans op hebt, is dat ze zich gaan verschuilen achter het feit dat je door een andere pc het probleem hebt laten verhelpen en er daardoor niks meer mee kunnen..dat ze gaan zeggen, wij hadden dit wel kunnen hestellen, maar is al gebeurd dus jammer dan...zoiets zou je ook kunnen verwachten denk ik... Lijkt me niet dat ze hier nog met een oplossing komen voor je...maar ik zou me niet zomaar als verliezer overgeven meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar je natuurlijk nu wel kans op hebt, is dat ze zich gaan verschuilen achter het feit dat je door een andere pc het probleem hebt laten verhelpen en er daardoor niks meer mee kunnen..dat ze gaan zeggen, wij hadden dit wel kunnen hestellen, maar is al gebeurd dus jammer dan...zoiets zou je ook kunnen verwachten denk ik... Lijkt me niet dat ze hier nog met een oplossing komen voor je...maar ik zou me niet zomaar als verliezer overgeven meid!

Zij wisten, dat heb ik direct gezegd, dat ik niet de financiën had voor de operatie die zaal wilde doen, een lift met anatomische protheses a €6600. Dat was geen optie.

Maar ik ga straks terug mailen met de vraag wat ik kaan gaan verwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben ze dat voorstel van die lift gedaan voor of nadat je bij Nio op consult bent geweest? En heb je de oplossing die Nio bood nog aan Velthuis voorgelegd om te kijken wat zij daar van vonden?

Ben heel benieuwd of ze met een oplossing gaan komen, succes in de strijd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ze weten niet waar ik geweest ben , de lift werd gezegd voor mijn consult aan Nio.

Maar goed dat wilde ik dus absoluut niet, en daarbij zou ik dus nog steeds veel meer geld kwijt zijn geweest.

De operatie zou exclusief kapselverwijdering (volgens verpleegkundige nodig) €6700 zijn want er moesten dan weer anatomische in en daar zou dan nog eens €1600 bij komen voor de kapselverwijdering.

Reken maar uit....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze eerlijk zijn en ze wilden je echt zelf laten betalen voor het herstel, zou het netjes zijn als ze je een financiële compensatie bieden, zeker als het inderdaad gaat om een technische fout zoals ze het zelf omschrijft op haar site.

Hoop niet voor je dat ze gaan zeggen dat ze nu niks meer doen omdat je het op eigen initiatief elders heb laten herstellen.

Als jij met het verhaal van Nio zwart op wit was teruggegaan en dan bood ze nog geen oplossing, had je zeker een zaak. Ik hoop echt voor jou dat ze de eer aan zichzelf gaan houden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige wat ze wilden doen is een tegemoetkoming doen als ik die bovenstaande operatie bij hun loet uitvoeren, niet bij een prothese wissel en de boel fixen, nee meteen een operatie van al met al bijna €8000 dat zou (als ik alles moest betalen) dus betekenen dat ik ruim 12 duizend euro kwijt zou zijn geweest in totaal bij hun om een goede bv te hebben.

Nu de eerste keer bij hun €4600 en bij Nio €3100, is dus €7100 in totaal en een flink verschil.

Maar goed ik verwacht er niks meer van maar wil wel duidelijk maken bij de kliniek wat er gebeurd is en hopelijk kan ik andere vrouwen hier behoeden om dit ook mee te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reactie van Velthuis:

Terecht vraagt u wat u kan verwachten van het gesprek.

Om wederzijds dezelfde verwachting te hebben van het gesprek, ga ik in overleg met de coördinator van de Velthuis kliniek.

U mag begin volgend jaar hierover van mij een berichtje ontvangen.

Ik wens u fijne feestdagen.

Met vriendelijke groet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo en weer een update voor degene die de shout niet hebben gelezen..

Wonderbaarlijk en vreemd genoeg is de site waarop dr Moojen aangeeft dat het draaien van een anatomische prothese een technische fout is aangepast..

En dat een paar uur nadat ik de bovenstaande mail heb ontvangen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik al 5 week!! Time fly's !!!

Alles goed Jane?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna 4 wkn po, wat gaat dat hard en owww wat ben ik verliefd op de dames :D

Kan niet wachten tot ik mag shoppen.. Nog 2 weken geduld :)

Ze gaan echt super goed Jane komen mooi naar voor, dat worden (en zijn) flinke meiden!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Hallo Jane Doe!

Ik ben nieuw hier, en ben ook bij Nio geweest voor borstvergroting! Maar twjfel zo over 800cc of 925cc?? Wordt er zo zenuwachtig van...Wat is de maat bij jouw geworden? Heb je misschien foto's dat ik een beetje een idee krijg? Ben zooo bang dat ik de verkeerde keuze maak! Hoor herl graag van je! Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...
Op ‎16‎-‎2‎-‎2015 om 16:55, Loola zei:

Hallo Jane Doe!

Ik ben nieuw hier, en ben ook bij Nio geweest voor borstvergroting! Maar twjfel zo over 800cc of 925cc?? Wordt er zo zenuwachtig van...Wat is de maat bij jouw geworden? Heb je misschien foto's dat ik een beetje een idee krijg? Ben zooo bang dat ik de verkeerde keuze maak! Hoor herl graag van je! Groetjes

 

Hi Loola ik probeerde je een berichtje te sturen maar dat lukt niet.

Ik ben nieuw op dit forum en zie toevallig je opmerking staan over dokter Nio, dat je twijfelde tussen 800 en 925 cc.

Mag ik vragen wat het bij jou geworden is en of je tevreden bent?

Ik ben twee weken geleden bij Nio geweest op consult en hij heeft mij voorgesteld 800 cc Eurosilicone of 925 Motiva.. Ik zit zo in dubio dus hoop wat andere ervaringen te mogen lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.