Ga naar inhoud

Jane_Doe: 4 december 2014 : Dr. Nio : SLAZ : 925 cc ehp


Aanbevolen berichten

Jeej, kan hier een onderwerp aan gaan maken :D

Zoals sommige van jullie weten heb ik in september 2009 een bv ondergaan in de Velthuis Kliniek te Hilversum.

Deze is gedaan door dokter Zaal-Moojen.

Helaas nooit tevreden geweest en na diverse bezoeken aan de kliniek geen stap verder gekomen, "niks aan de hand mevrouw" werd mij mede gedeeld.

Jaja en daarom heb ik pijn, kan ik geen bh meer aan en moet ik pijnstillers slikken...

Anyway, vandaag consult bij DE Nio gehad.

Die constateerde binnen 5 minuten een gedraaide linker prothese (de platte kant boven en de bolling in mijn borstholte).

Duidelijk verhaal dus..

Daarna passen en meten, eerst de 800cc, maar die vond ik toch net iets te klein.

Hij deed daarna de 925 cc erin, en ja dat wordt hem :)

Ik blij, man twijfelde of het niet te groot zou worden, "wat is uw mening" vraagt man aan Nio.

Nio: "ik heb geen mening, behalve dat ik het advies geef om de vrouwen hun zin te geven anders komen ze weer terug".

Haha nou duidelijk dus.

In eerste instantie datum gezet op 4 februari ivm werk (en centjes dacht ik).

Toen we wegliepen even emotioneel moment, man zei ik zei toch dat het goed zou komen, en met de centjes is het al geregeld, had zelfs volgende week al wel gekund.

Waarop man zei, waarom eigenlijk niet volgende week, je zit toch nog ziek thuis.

Dus wij direct terug naar Nio (stonden nog in de wachtruimte) en man vroeg of het niet eerder kon.

Ja dat kon in principe wel, de 4e alleen moest hij nog bevestiging krijgen dat de protheses op tijd er kunnen zijn.

Daar kreeg hij vlot bericht over dat dat geen probleem zou zijn.

Nu alleen nog horen of het qua ok ruimte kan.

Verwacht morgen een telefoontje met of de bevestiging voor de 4e en anders wordt het de 11e.

Het wordt 925cc van Motiva extra high profile duel plane geplaatst en teven zal hij de huidige pockets dicht maken.

Op naar mooie nieuwe pijnloze boobs :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

:43::43: :43: :43: :43: :43: :43:

Wow, dat is hélemaal super!! De kwaliteit haal je er zo tussenuit he! Hij zag het binnen vijf minuten, maar je moet ook nogal scheel zijn om er langs te kijken. Dat wordt een dikke vette klacht tegen Velthuis.. Wil Nio iets voor je op papier zetten? Want als second opinion, kun je daar wel wat mee in je klacht :)

En nu op naar je :1big_boobs:

Gaat nu helemaal goed komen!!! En wat super!! Gewoon de 4de of de 11de december al!!

Wat een super kerstcadeau!!! Ben zo blij voor je!!! :53:

Heel veel succes met pootjes uittrekken bij Velthuiskliniek en.. nu aftellen!!!! :101:

Als je je datum hebt, verwacht ik wel een echte ticker he!!! Dat iedereen mee kan aftellen hihi

Oh ja, en stuur me ff pb als je titel aangepast moet worden, als je je datum weet :) Dan komt dat goed :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.