Ga naar inhoud

Jane_Doe: 4 december 2014 : Dr. Nio : SLAZ : 925 cc ehp


Aanbevolen berichten

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ja idd... Maar toch , dag in dag uit tieten .. Ben benieuwd wat z'n voorkeur is , echt of nep..

Überhaupt , zou een pc zijn eigen vrouw /kind silliconen geven??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd... Maar toch , dag in dag uit tieten .. Ben benieuwd wat z'n voorkeur is , echt of nep..

Überhaupt , zou een pc zijn eigen vrouw /kind silliconen geven??

Ik weet niet of ze dat bij eigen familie doen...

Ik ken een plastisch chirurg die vooral bekend staat om zijn gezichts en hand-chirurgie. Enorm goed in zijn vak!

Zijn nichtje (kindje van een schoonzus) had een ooievaarsbeet op haar voorhoofd. Hij waagde zich daar niet aan, veel te bang dat het deze ene keer mis zou gaan... Hij heeft een collega gevraagd, waar hij het werk van kende...

Weet niet of ze allemaal zo denken, maar kan me wel voorstellen dat ze dit soort dingen 'uitbesteden' ......

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh shit!! Dat had dus zomaar gekund!!! :45: :45:

Alert ben jij!!! :45:

Denk het wel... Die dragen allemaal een Toc!

Hahahha.. Wie moet er binnenkort bij Nio langs? Als je "plok" hoort, dan weet je iig dat hij nog warm wordt van boobs, want dan heeft hij een kopstootje gegeven :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo controle is weer achter de rug.

Hij was zeer tevreden, zowel over mijn herstel als de borsten zelf.

Van hem mogen ze nog iets zakken zodat de tepels wat meer omhoog komen, en moeten de borsten onder in de cup ruimte krijgen.

Wil ik ze zo houden dan gewoon strak in cup.

Van hem mocht ik alle bh's aan die ik wil...

Ik wacht daar maar even mee.

Verder heeft hij de prothese in de linkerborst inderdaad op zijn kop gedraaid aangetroffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat hij tevreden was over het resultaat meid. Dat je nu al alles mag dragen is wel snel zeg!

Ik zou er niet aan moeten denk om na ruim 1,5 week al weer gewone bh's te dragen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat hij tevreden was over het resultaat meid. Dat je nu al alles mag dragen is wel snel zeg!

Ik zou er niet aan moeten denk om na ruim 1,5 week al weer gewone bh's te dragen ;)

Nee ik ook niet. Hou het de komende weken echt nog lekker op de sport bh 24 uur per dag...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar aanleiding van Nio zijn bevindingen tijdens de operatie een mail gestuurd naar de Velthuis kliniek.

Heb duidelijk maar netjes vermeld wat mijn gedachte zijn en de bevindingen van Nio.

Dr Zaal heeft tegen mij gezegd dat draaien van de prothese geen complicatie is en een bijhorend "risico" is van anatomische protheses, terwijl ze op haar eigen site zegt dat draaien een technische fout van de chirurg is...

Dat even geciteerd uiteraard.

Zojuist mail ontvangen van Velthuis, van de manager die met mij en Zaal in gesprek wil...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook benieuwd, verwacht er zo langzamerhand weinig meer van, wil het gesprek absoluut wel aangaan, maar vrees een beetje voor wat man zegt "zonde van de benzine kosten"...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan me voorstellen dat je er geen vertrouwen in hebt, en er weinig van verwacht, maar als hun echt de "goede naam "van de kliniek hoog willen houden zijn ze eigenlijk toch wel verplicht om jou op de 1 of andere manier tegemoet te komen

ik ga voor je duimen dat een gesprek duidelijkheid gaat bieden, en dat het geen onnodige benzine kosten zullen zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan me voorstellen dat je er geen vertrouwen in hebt, en er weinig van verwacht, maar als hun echt de "goede naam "van de kliniek hoog willen houden zijn ze eigenlijk toch wel verplicht om jou op de 1 of andere manier tegemoet te komen

ik ga voor je duimen dat een gesprek duidelijkheid gaat bieden, en dat het geen onnodige benzine kosten zullen zijn

De laatste keer had ik duidelijke foto's bij me en ze kon er niets van maken, je zag zowel op de foto's als in het echt een misvormde borst, haar reactie was een overgevoelige huid...

Dus hun goede naam zijn ze imo toch al kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is idd een heftig verhaal en overduidelijk op de foto's te zien dat er iets absoluut niet zat, en dat deze pc je dus met een kluitje in het riet stuurde, omdat ze kennelijk haar fout niet wil toegeven.

Maar omdat ze nu weten dat jij het er niet bij laat zitten en er met alleen de pc niet uit gaat komen, proberen ze het op deze manier,

je kan idd even terug mailen wat je van het gesprek kan en mag verwachten, en hopelijk nemen ze je nu eindelijk serieus, ik bedoel , je hebt de bevindingen van Nio, dan kunnen ze toch niet zeggen "een overgevoelige huid ??"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat zou je verwachten.

Ik ga in ieder geval vanmiddag een mail terug sturen met eventueel een foto en dat ik wil weten wat ik kan verwachten van het gesprek aangezien ik al een aantal maal voor niks bij ze terug ben geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.