Ga naar inhoud

Na 4 jaar ontevreden, bewegende prothese


Jane_Doe

Aanbevolen berichten

Hallo,

Op 07-09-2009 ben ik geopereerd in een goede kliniek die hoog scoort.

Ik heb 445 cc mentor anatomisch op spier geplaatst gekregen.

Eigenlijk al vrij snel merkte ik dat links anders aanvoelde als rechts (randje) maar niet echt heel opvallend.

Verder was ik ook erg tevreden.

Maar ik merk nu steeds vaker dat de linker prothese kan bewegen, ik heb ook het gevoel dat hij kan draaien.

Ook als ik een beetje mijn borst masseer voel ik de linker prothese "kreukelen".

Ook is de borst gevoelig, niet echt pijnlijk meer een vervelend gevoel, ik voel de prothese ook zitten als ik er niet aankom.

Helaas moet ik zeggen dat ik mijn borsten ook niet echt mooi meer vind, 1 van de redenen dat ik geopereerd ben is omdat ze zo hingen.. tsja dat doen ze nu dus weer :(

Aankomende dinsdag heb ik een gesprek bij de arts die mij geopereerd heeft.

Ik vraag mij af of dit onder "garantie"valt of dat ik een prothese wissel moet gaan betalen?

En ik heb wel het 1 en ander gelezen over dat de verzekering in sommige gevallen de operatie vergoed, in welke gevallen is dat?\Hebben jullie nog tips/advies voor mij voor bij de afspraak?

Groetjes een verdrietige (en angstige) Jane

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik denk dat als je een nieuwe operatie wil ondergaan dual plane de geschikte zal zijn, verder is het mogelijk dat protheses draaien bij voor de spier inderdaad. Rimpelingen horen daar ook gewoon bij.

Soms doet de chirurg een her-operatie uit de goedheid van hem zelf, maar vaak niet omdat het moet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat als je een nieuwe operatie wil ondergaan dual plane de geschikte zal zijn, verder is het mogelijk dat protheses draaien bij voor de spier inderdaad. Rimpelingen horen daar ook gewoon bij.

Soms doet de chirurg een her-operatie uit de goedheid van hem zelf, maar vaak niet omdat het moet.

Onzin.

Een prothese kan ook draaien wanneer hij dual plane geplaatst wordt (lees maar eens de verhalen van bij van Onselen en bijvoorbeeld het verhaal van Andrea28)

Een heroperatie als een prothese kan draaien, lijkt mij dat dat onder de garantie valt! Een prothese mag niet gaan draaien, dan is namelijk de pocket te groot gemaakt in eerste instantie!!

JaneDo.

Het allerbeste is terug gaan naar je pc en hem het probleem voorleggen :) Hij moet je kunnen helpen, nazorg is ook de verantwoordelijkheid van de pc :)

Mag ik vragen bij wie je geopereerd bent? Op dit forum mag dat allemaal gezegd worden en zo zijn anderen ook op de hoogte :)

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geopereerd door dr Zaal bij Velthuis kliniek.

Gelukkig kan ik al snel terecht, ik heb gisteren gebeld.

Ik ben er echt niet blij mee hoe het er nu uit ziet, ik schaam mij zo langzamerhand voor mijn borsten in plaats van dat ik er blij mee kan zijn.

Daar baal ik echt van, en links doet af en toe ook pijn :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit was voor en na.

Was echt heel mooi resultaat.

Helaas nu even geen recente foto.

Foto is gemaakt van de website heb zelf de foto"s helaas niet.

Zal morgen even foto maken hoe het nu is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik denk dat het lastig is om tips en adviezen te geven zonder een recente foto.. Je hebt al een afspraak staan met je pc om te kijken wat je opties zijn..

Ik denk dat je dit eerst af moet wachten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

jeetje dat is idd wel een heel groot verschil met 4 jaar geleden.. Ik kan me voorstellen dat je hier helemaal niet tevreden mee bent!!

Ik snap dat de zwaartekracht zijn werk doet, maar toch niet al binnen 4 jaar!!

Ik ben heel benieuwd wat je pc hiervan gaat zeggen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt mij een veel te groot verschil.

Maar ik ben heel benieuwd wat ze gaat zeggen.

Uiteraard houd ik jullie op de hoogte en hopelijk kan ik snel een topic aanmaken onder operatieverslagen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat is inderdaad wel een heel groot verschil zeg!

Ik snap heel goed dat je hier niet te vrede over bent. Natuurlijk zal de zwaarte kracht ook zijn werk doen, maar dit wel veel verschil. Ben benieuwd hoe het straks gaat bij je gesprek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pc's die echt heel goed bekend op het forum staan zijn Nio en de Meyere. Natuurlijk zijn er wel meer goede, maar deze namen zie je vaak zeer positief naar voren komen. Ik weet niet waar je vandaan komt en wat evt voor jou handig is.

Ik kom zelf uit Noord-Holland, maar ben voor mijn operatie naar de Meyere geweest en dat was voor mij ruim 2,5 uur rijden, maar had het er zeker voor over.

Nio werkt in het SLAZ in Amsterdam en in het Parkkliniek in Rotterdam

de Meyere zit in Gent (Belgie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

echt zonde! wat een verschil :(

maar mss eerst eens bij je chirurg teruggaan en kijken of die wat kan doen?

ik ben zelf idd ook tevreden over Demeyere ...

hopelijk weet je snel meer en kan je snel geholpen worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

SLAZ is uit mijn hoofd 3100.- en Parkkliniek ligt zo'n 700,- hoger. Er zijn ook veel die voor Nio kiezen dan ook naar Amsterdam gaan ;)

de Meyere is 3000,- incl alles dus ook bh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is heel fijn dat je man dat zo ziet, maar het is toch vaak juist voor jezelf zo belangrijk.

Mijn man vond het ook prima hoe het was, maar ik voelde me er toch niet heel fijn bij. Zeker met bepaalde kleding vond ik het verschrikkelijk. Gelukkig bestaan er geweldige bh's tegenwoordig, maar dat is niet wat je wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is lastig inderdaad, maar ik zou hem wel echt duidelijk maken hoe jij je er bij voelt het wat het met jou doet.

Blijft voor mannen natuurlijk lastig om zich dat voor te stellen hoe dat is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou morgen is het zover.

Ben zo benieuwd wat ze gaat zeggen, en of ze überhaupt bereid zijn om iets te doen.

Heb eens op Google gezocht maar ik kan niks vinden over hun "service".

Heb iig een goed gesprek met man gehad en hij staat nu 100% achter mij en we gaan sowieso geld apart leggen voor een nieuwe vergroting/lift.

Alhoewel ik echt wel tegen een lift op zie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.