Ga naar inhoud

Looontje : 23 april 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Gast looontje

Aanbevolen berichten

Gast looontje

Hallo dames,

Lees al enige tijd mee op het borstenforum en heb dankzij jullie al een hoop opgestoken.

Ik word zelf 23 april geopereerd door Linda Visser in de Wellness Kliniek in Genk. Allereerst ga ik 20 april op consult... Het is zo spannend allemaal, weet bijgod niet wat me te wachten staat. Wie heeft er ervaringen met haar?

Ik ben voorheen al op consult geweest bij Luc Damen en zou 16 april door hem geopereerd worden. Niet dat ik denk dat hij geen goede chirurg is, maar heb dit omgezet naar Linda Visser omdat ik van haar gewoon heel veel positieve verhalen heb gehoord.

Ik heb zelf een a-cupje en wil graag een goeie c-cup. Dr. Damen heeft mij 320cc geadviseerd tot max 380cc. achter de borstspier. 320cc leek mij wat klein, dus heb voor 380cc gekozen. Dit was zo moeilijk te meten met die kipfiletjes is je bh! Hij kon mij ook niet zeggen met hoeveel cc ik een goeie c-cup zou krijgen. Zij werken schijnbaar niet met cup maten omdat elke borst anders is. Ben dus nu benieuwd wat Dr. Visser mij gaat aanraden. Wie is er van een a-cupje naar een goeie c-cup gegaan en met hoeveel cc?

Daarbij vraag ik mij ook af hoelang ik gemiddeld niet mag tillen. Ik heb nl een zoontje van 18 maanden die zeer aanhankelijk is naar zijn mama, en dus ook graag getild word... Kan ik hem dan echt weken niet in en uit bad/bed doen/halen? Mijn moeder komt mijn dan wel helpen en mijn vriend is er natuurlijk ook, maar oooh wat wordt dat moeilijk zeg! Ik zal het contact met mijn zoontje zo erg missen. En het erge is dat hij er natuurlijk niets van snapt waarom mama hem niet meer tilt en verzorgd ed... Wie heeft hier ervaring mee en van hoelang moet il gemiddeld uitgaan?

Als ik hier aan denk zou ik er zo van af zien, maar denk dat er altijd wel een reden te vinden is om het niet te doen, maar nu ga ik er echt voor! Ben nl 31 en vanaf mijn 17de al 3 keer op consult geweest voor een bv en uiteindelijk vanaf zag omdat ik niet durfde. Nu ben ik de 4de keer geweest, ben een grote meid ;) en heb al een kindje, dus moet er nu ook echt voor gaan om me ook eens eindelijk echt een vrouw te gaan voelen!

Nou lieve borstenmeisjes, eindeijk mijn verhaal!

Liefs Ilona

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

alvast heel veel succes!

Zal snel gaan hé. de 20e op consultatie en de 23e lig je al op de tafel! haha

Ik ben met 308cc van kleine A naar een volle C gegaan. Als je naar mijn voorfoto's kijkt zie je dat er toch heel wat moest opgevuld worden hé.

Die cc's vallen bij ieder anders uit vind ik. En dat is ook normaal hé.

Hopelijk herstel je even snel als ik. Heb 3 à 4 dagen écht pijn gehad en daarna enkel écht pijn bij het rechtop komen. Nu merk ik wel dat ik nog niet mijn volle kracht weer heb hoor. ik doe het kalmpjes aan. Niks forceren.

Met de kindjes is dat nog vlot gegaan. Het voordeel is nu dat ze het gewoon geworden zijn dat papa ook eens iets kan doen voor hen! haha Mijn dochter, is er bijna 6, is wild van mama haar nieuwe borstjes! En de kleinste, bijna3, zegt nog steeds konstant 'mama pijn'.

Zal even doorbijten zijn met een kleintje van 1,5j in huis!

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mvr theezakjes

hoi ilona,

ik ben 17 maart geopereerd aan een bv door dr damen in de wellness kliniek.

het ziet er heel mooi uit ben zo te vreden en voel me weer een vrouw. :43:

ik heb een kleine van 15 maanden die heb ik 2 weken laten verzorgen door me schoon moeder omdat je van de kleine pijn nix kunt doen en omdat ik best de eerste 4 dagen pijn heb kan je gegil en dat eigenwijze gedoen van me kleine niet verdragen :102:

ik heb er wel elke dag gezien sinds eer gisteren heb ik haar een x op getilt ben heel voorzichtig ermee tenslotte is het nog maar 2 weken geleden dus je weet niet wat er nog foutt kan gaan. :140:

ik raad aan om je kleine zker dde eerst ander halve week niet op te tillen.

ik had een cup b met 330cc achter de spier hi profile een cup e gekregen maar dat kan nog wel een cup d worden omdat het misschien nog moet slinken. :103:

het litteken is ook super mooi een klein dun streepje kan me niet mooier voorstellen als je fotos wilt zien moet je even je mail adres geven dan kan ik ze daar heen sturen.

als je verder nog vragen heb kan je altijd mailen.

suc6 met je operatie in april.

groetjes cynthia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Algemeen wordt aangeraden dat je 6 weken niet zwaar mag tillen , dwz 10 kg+ .

Gedurende die tijd kapselen en dalen je protheses in en het is belangrijk dat dat proces op ze'n best gebeurd om latere complicatie's (zoals kapselcontractie) te vermijden .

De eerste week komt het zowiezo niet in je hoofd op om te tillen (reiken of bukken) , neem dat gerust aan . Daarna stilletjesaan wat opbouwen , je zal wel voelen wanneer je 'erover' bent gegaan hoor .

Ben ook benieuwd wat Dr Visser gaat adviseren dus blijf zeker meelezen hier :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

@ Poes,

Thanks voor je reactie en je ww!

Je poopjes zijn echt super mooi geworden en ik hoop net als jij binnen een week van de ergste pijn af te zijn! Zal idd anders uitvallen de cc bij mij denk ik. Jij had nl voorheen al heel wat en moest nu alleen nog maar opgevuld worden... Ik ga van amper wat na een volle c... Ben zo benieuwd!!!

Heb jij trouwens ook veel goeds over Dr. Visser gehoord?

Wat leuk he dat de kleine meid van jou zo dol is op mama's nieuwe borstjes! Daar is die kleine man van mij net wat te klein voor... haha... Wordt idd doorbijten voor mij, hoop dat mijn spetter het begrijpt...

Ps: wel mijn petje voor je af! Zoooooo veel afgevallen!!! Knap meissie, echt knap! Je zal in de zomer wel stralen tot en met met je maatje 36 en dikke boobies!!

Groetjes...

@ Cynthia,

Fijn dat je tevreden bent en dat het erg mooi is geworden! Ook dat de littekens er goed uitzien is natuurlijk erg belangrijk!

Wat goed van je dat je je kindje zo uit handen hebt gegeven! Of was je schoonmoeder bij jullie in huis? Je zal die kleine meid wel erg gemist hebben door haar niet te kunnen tillen en verzorgen he? Mijn moeder komt ook bij ons thuis en neemt mijn taken betreft de kleine over...Hoop dat hij het begrijpt, want hij wilt alsmaar door mij worden opgetild...

Hoop dat het bij mij ook zo snel zal gaan...

Wil zeker je foto's zien! Je mag ze me sturen naar: looontje@hotmail.com

Geniet lekker van je boobies!

Groetjes...

@ B-cupje,

Thanks voor je tips! Zal er zeker aan denken na de bv...

Heb je ook foto's?

Groetjes Ilona

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi Loontje wat spannend zeg!!

Ik ga ook 20 april op consult bij dr. visser en heb zojuist al even gebeld om te informeren wanneer ik eventueel geopereerd zou kunnen worden en dat zou dan 14 mei worden.

Het liefst word ik wat eerder geopereerd (eind april/begin mei omdat mijn zoon dan 2 weken vakantie heeft van school en ik dan dus lekker binnen. kan blijven).

Mij is geadviseerd om nog even geduld te hebben tot dinsdag en dan na het consult bij de receptie een afspraak te maken.

Oh wat hoop ik dat er iemand afbeld zodat ik alsnog eerder kan! hihi

Mijn vorige consult was bij dr damen van Linea Aesthetica maar daar heb ik niet zoveel over kunnen vinden (alleen dr damen van WK, zou het over dezelfde arts gaan??)

Zijn advies is: 300cc voor de spier, ruwe ronde protheses (om mijn theezakjes om te toveren in een c cup)

Bij dr damen zou ik daarentegen wel wat eerder geopereerd kunnen worden, mijn vriendin wordt volgende week al geholpen maar naast het feit dat ik van hem niet zo veel heb kunnen lezen en van dr visser wel kost het daar ook 800 euro duurder wat opzich geen enkel probleem is als het goed gedaan wordt maar of ik dat in zo'n korte tijd extra erbij kan hebben weet ik nog niet voor 100% zeker.

pfff moeilijk moeilijk, ik ga in iedergeval a.s. dinsdag op consult en zal dan een definitief besissen.

Optie 1: dr. visser, 14 mei opereren en hulp regelen voor de kinderen. Ik heb nu namelijk tot 16 mei wel mijn moeder die kan helpen en dat zijn maar 2 dagen

Optie 2: dr. damen, eerder opereren, hulp is geregeld, zoon heeft lekker vakantie, 800 euro extra regelen

Optie 3: dr. visser of dr. damen, wachten tot de volgende vakantie dat is in juli volgens mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees trouwens ook veel over dr parys.

Iemand misschien toevallig recent geholpen door hem?

Ik zie hem trouwens ook niet op de site van het WK (?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey miss nina,

Een moeilijke keuze hé.

Ik denk wel dat je over dezelfde dokter damen spreekt hoor. Hij werkt in verschillende klinieken oa hair & beauty en welness. Is een grote forse kale man.

En 800 Euro is toch al de moeite om eens goed over na te denken, vind ik toch.

Veel succes!

Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Loontje,

ik ben maandag 12 april door Linda Visser geopereerd en ik denk dat je met een gerust hart je door haar kan opereren. Je hebt een kleine van 18 maanden las ik, dat kan echt moeilijk worden. Ik heb zelf een zoon van bijna 8 en ik hoef hem gelukkig niet te tillen, maar dat hij mij niet kan knuffelen en niet bij me in bed kan (schopgevaar hahah) vind hij heel erg moeilijk....Toen ik mijn eerste BV deed was mijn zoon ook 18 maanden en ik heb toen het tillen helaas niet lang kunnen vermijden....en dat wordt echt afgeraden, ik hoop dat je genoeg hulp hebt en dan niet alleen in de eerste week, maar ook in de weken daarna.

Groetjes en ga voor je droom!

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Hallo allemaal, heeft ff geduurd, maar daar ben ik weer!

Ben vandaag op consult geweest bij Linda Visser en moet zeggen dat het een super consult was! Een hele lieve vrouw, wat luistert, alles goed uitlegt, de tijd neemt en eerlijk is. Wat een verschil met mijn eerste consult bij Dr Damen. Hij is vast en zeker een bekwaam chirurg, maar ik ging met vraagtekens naar buiten en dus ook een onzeker gevoel. Ik heb naar mijn gevoel dus de juiste keuze gemaakt en ga ervoor! Heb zelfs geen zenuwen en (op het moment) ook geen vragen. Vrijdag morgen wordt ik om half 7 verwacht en ik heb er echt zin in!!!! Ze gaat 380cc plaatsen achter de borstspier.

Mijn moeder komt ons ontlasten dus dat geeft een fijn gevoel, ook ivm de kleine man. We gaan zelfs morgen zijn bedje al ombouwen in een juniorbedje zodat mama lekker met haar kleine man aan de bedrand kan knuffelen als hij naar bedje gaat hihihi...

En Miss_nina, zoals je bij mij leest ben ik op mijn gevoel afgegaan en heb gekozen voor Dr Visser. Ik sta hier voor 100% achter, dus hoop dat jij voor jouw gevoel ook de juiste keuze maakt. Daarbij Is Dr. Visser niet duurder dan Dr. Damen in de Wellness Kliniek... Als Dr. Damen mij had geopereerd was dat vorige week al gebeurd... Dus ff wachten kan geen kwaad, toch? Heel veel su6 met jouw keuze!

Liefs Ilona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Petietje..

Hallowa Looontje...

Goed Van je Boobies :D Gefeliciteerd..

Ben erg benieuwd.. Had ook al een pb gestuurd :)

Had jij dat ook rare dromen over Boobies omdat je er zoveel mee bezig was..

Af en toe word ik wakker en denk ik pliezzz hou op.. Dromen over inplantaten die er

spontaan uitvallen tijdens me werk.. of dat ik van de operatie terug kom en me Boobs te zwaar zijn voor mijn lijf.. Pfff misschien moet ik toch maar even iets zoeken om mijn gedachten er een beetje vanaf te houden haha

Liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik heb eindelijk mijn boobies!!! Alles is uitstekend gegaan!!!

Stuur me een berichtje als je mijn ww wilt...

Liefs...

Ik ga binnen 4 weken naar de kliniek met dokter visser.... zou graag jouw verhalje horen hoor!

en mss ook fotos kunnen zien

Dank u

Zaneth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Hallo allemaal,

Ik zal even een kort verslagje uitbrengen van mijn operatie van afgelopen vrijdag (23 april) in de Wellness Kliniek in Genk Door Dr. Visser.

Waar ik bij mezelf van stond te kijken is dat ik de week van te voren en zelfs de avond ervoor en die zelfde ochtend totaal geen zenuwen had. Heb die nacht ook heerlijk geslapen. Ik had van mezelf het tegenovergestelde verwacht, dus dat is me al reuze meegevallen. Ik ben dus positief en zonder angst de operatie ingegaan en voordat ik angst of zenuwen kon gaan krijgen was mijn grootste droom al uitgekomen! Dit had ik allemaal te danken aan het hele fijne consult van Dr. Visser waar alles heel erg goed werd uitgelegd, bekeken en gemeten... Ook nam zij de tijd voor mijn vragen foto's die ik had meegenomen als voorbeeld hoe ik ze graag wou hebben...

Ik werd op 'de' dag om 06:00 uur verwacht. Wij waren netjes om 05:50 uur daar en werden vriendelijk ontvangen en gevraagd om in de wachtkamer plaats te nemen. Na een kwartiertje kwam de vriendelijke receptioniste mij halen om de betaling in af te ronden. Ik heb meteen een sportbeha daar gekocht zodat ik zeker wist dat ik de juiste maat en de juiste bh had. Deze koste 48 euro.Na de afhandeling mochten mijn vriend en ik weer plaats nemen in de wachtkamer.

Na 5 min werden weer opgehaald door ook weer een vriendelijke verpleegster en we mochten mee naar boven... Mijn vriend mocht plaats nemen in de wachtkamer daar en ik ging mee voor foto's te maken. Foto's maken is niets beangstigt, maar wel wat er toen gebeurde... 'ik vertelde dat ik al 2 dagen kriebelhoest had en vroeg of dat kwaad kon' De verpleegster was hier niet zo blij mee en was bang dat Dr. Visser mij daardoor niet wilde opereren... Ze vroeg het meteen aan de assistentie in de ok (die naast dat kamertje lag) en ook zij waren er bang voor... Je kunt je wel voorstellen hoe ik me toen voelde. Dit moest dus echt aan Dr. Visser worden over gelaten en de verpleging hoopte het beste voor me...

We gingen terug om mijn vriend op te halen en werden naar mijn kamer gebracht... Op mijn bed lag een groen schort, een slipje, een hoofddoekje, pantoffeltjes en een ochtendjas klaar die ik toch alvast moest aan doen... Het enige wat we nu nog konden doen was wachten op Dr. Visser en hopen dat zij mij toch wilde opereren... Gelukkig hebben wij niet lang hoeven wachten want zij was er binnen 10 min... Ze vroeg verontrustend naar mijn verkoudheid en wilde mijn longen beluisteren om te beoordelen of ze me ging opereren of niet. Achter hoorde ze helemaal niets, alleen rechts voor een beetje slijm. Ik vertelde dat ik een droge hoest had zonder slijm waardoor ze me toch wilde opereren... Had ik slijm moeten ophoesten had ze me die dag niet geopereerd ivm stikkingsgevaar omdat ik het zelf niet onder controle heb tijdens de operatie. Ze kunnen het dan wel altijd met een slang afzuigen maar dat is simpelweg niet zo verstandig om dat risico te nemen tijdens een schoonheidsoperatie...

Ik mocht godzijdank geopereerd worden van en door Dr. visser en mijn grootste droom viel die dag dus niet in duigen! Ik moest een zetpil nemen (diclofenac 100) en werd opgehaald door een hele leuke Brabantse anesthesist. Ik nam afscheid van mijn mannetje en liep met gezonde vreugde spanningen met haar mee naar de ok.

Daar gearriveerd mocht ik op de operatietafel gaan liggen, werd ontbloot, infuus ingebracht en mijn hartslag werd gemeten. Dit allemaal onder een gezellig kletsje met de meiden links en rechts van mij... Het enige nadelige wat ik op dat moment ervoer was dat ik het enorm koud had en dus aan het razelen was als een klein kind... Ik vroeg nog aan die leuke Brabantse wanneer ik ging slapen... 'Als je gaat slapen zal ik het je zeggen meid'.

Na een tijdje vroeg ik weer wanneer ik ging slapen... Ze vertelde mij dat ze me weer naar mijn kamer en vriend bracht en dat ik al klaar was en dat ik hele mooie nieuwe borsten had! Oooooooohw wat was ik blij!!

Bij mijn mannetje aangekomen heb ik alleen maar wartaal uitgesproken en hem alles wel 8 keer gevraagd hahah... Hij heeft wel ff lol met me gehad tot dat ik weer bij zinnen was... Il keek naar mijn borsten, maar zag alles wazig en dacht dat ze veel te klein waren... Hij zei: 'je bent gek schatje, ik zal wat foto's maken'. Zelfs die kon ik niet bekijken want zag nog altijd alles wazig... Toen dit na een tijdje was weggetrokken heb ik ze nog een goed bekeken en zag dat ze perfect waren voor mij. Ik kijk natuurlijk ook van boven op en dan lijkt het weinig omdat je borsten enorm plat worden gedrukt door de sportbeha. Maar in de spiegel ziet het er heel anders uit als ik de hele borst kan zien hahaha...

Il heb niets geslapen en werd steeds opgewekter, ik wilde al vrij snel naar huis! De 2 vrendelijke verpleegsters stonden hier echt van te kijken en brachten mij al snel snel 2 beschuitjes met jam en een glaasje cola. Na dat ik dit lekker had gegeten en gedronken werd mijn bloeddruk gemeten en na een berg informatie mocht ik naar huis. Ze heeft me geholpen met aankleden want ik was stijf en natuurlijk ook nog wat wankel.

We zijn naar beneden gegaan om een controle afspraak te maken en hebben daar zelfs met de verpleegsters en de receptionistes wat gelachen en verteld... We hebben afscheid genomen en zijn lekker naar huis gegaan! In de auto had mijn vriend een broodje met kaas liggen die hij die ochtend vers voor mij had gekocht en ook die heb ik lekker opgesmikkeld. In de auto had ik nergens last van en heb meteen iedereen een leuk smsje gestuurd.

Thuis aangekomen hadden mijn moeder en schoonmoeder de verse broodjes klaarstaan... En ja hoor, heb ook daar nog 2 van gegeten met een kopje koffie! hahaha... Die dag ging als gewenst, bij geen last en nog leuke bezoekjes ontvangen...

De nacht was moeilijker... Ik heb elk uur gezien omdat ik lichte pijn had maar vooral stijf was rondom mijn borstkas... De dag erna was het zelfde, maar moet zeggen dat ik me met de diclofenac en paracetamol goed kan helpen... De dag erna ging weer wat beter en de dag daarna (maandag de 3de dag) ging heel goed! Heb mijn haar gewassen, opgemaakt, leuk aangedaan en ben met mijn moeder boodschappen gaan halen en even op mijn werk op bezoek geweest... Die dag heb ik meteen even mijn sportbeha afgedaan om ff te spieken en mijn bovenlijf ff lekker te kunnen wassen... Oooooooooooohw wat was dat spannend en ooooooooohw wat was ik blij! Heb meeteen een paar fototjes gemaakt en daarna boobies snel weer ingepakt voor de stevigheid die ze nog wel een aantal weekjes nodig hebben.

Nou, dit was mijn 'kort'(heel lang)verslagje hahaha. En zoals jullie kunnen lezen in bij mij alles zeer voorspoedig verlopen en ik hoop dat dit zo blijft! Het enige wat wat minder is is dat ik een dikke buik heb van het vocht. Dit schijnt bij de meeste vrouwen voor te komen had ik al gelezen. Merk vandaag dat dat al minder wordt... Ik drink heel veel water, dus moet ook heel veel plassen wat natuurlijk alleen maar goed is.

Ik voel me nu 1 van de gelukkigste vrouwen op aarde met mijn lieve mannetje en zoontje, en natuurlijk met mijn nieuwe boobies!!

En dit te danken aan een lieve bekwame arts 'Dr. Visser'!

Liefs Ilona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé loontje,

in de 4e week na m'n bv heb ik 3 bh's gekocht met die actie van Hunkemöller.

Vorige vrijdag heb ik dan enkele Saphh's en één Marlies dekkers gekocht.

Aj, m'n bankrekening!

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Haha ja idd Poes! Die arme bankrekening van mijn zal erg rood worden dankzij mijn nieuwe vriendinnetjes...

Zal dan nog maar fftjes wachten he! Zou zonde zijn als ik nu ga gokken en het past straks niet. Ik kan ze de eerste weken toch nog niet aan.

Kan me wel helemaal voorstellen hoe je je voelde toen je ging shoppen voor je meisjes!

Liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ilona,

Denk dat ik pas na een week of 3 m'n eerste nieuwe bh's heb gekocht, en ik pas ze nog steeds, maar je bent nu nog geen week po, dus zou nog wel een beetje wachten als ik jou was, misschien verandert de maat nog wel, gebeurt toch bij velen, zowel dat ze kleiner of dat ze groter worden. Als je echt niet meer kunt wachten zou ik iets goedkoops aanschaffen, is dan geen ramp als het later niet meer zou passen, maar je kunt ze toch pas na 6 weken aandoen, dus misschien toch nog wat geduld oefenen.

Was leuk je uitgebreide verslagje te lezen, gelukkig maar dat het niet is afgeblazen vanwege je hoestje!

Ben benieuwd naar je foto's hoor, zal je effe een pbke sturen.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Eefje je hebt ook gelijk, zal gewoon nog ff geduld moeten hebben... Kan ze toch niet aan nu... Heb ik strakjes ook weer een verrassing he! Maar ik wil weer alles tegelijk hahah...

Tja, wilde een kort verslagje schrijven en voor ik het wist had ik bijna een hele pagina vol gekrabbelt haha...

En dat hoestje, ja, die kon ik op dat moment wel schieten!

Wat vond je van de pics? Kun je nog niet veel van zeggen he?

Ohw ja, stomme vraag miss. Maar wat betekend ''po''?

Liefs van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eefje je hebt ook gelijk, zal gewoon nog ff geduld moeten hebben... Kan ze toch niet aan nu... Heb ik strakjes ook weer een verrassing he! Maar alles tegelijk hahah...

Tja, wilde een kort verslagje schrijven en voor ik het wist had ik bijna een hele pagina vol gekrabbelt haha...

En dat hoestje, ja, die kon ik op dat moment wel schieten!

Wat vond je van de pics? Kun je nog niet veel van zeggen he?

Ohw ja, stomme vraag miss. Maar wat betekend ''po''?

Liefs van mij

Was heel leuk om te lezen hoor, hahaha, ja dat hoestje kon je wel missen, gelukkig heeft het geen roet in 't eten gestrooid.

Je picjes? tja, heb nog steeds je ww niet!

Po betekent post operatief, dus 'na de operatie' en stomme vragen bestaan niet hoor! :106: Als je iets niet begrijpt, gewoon vragen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

@ Moontje,

Ja echt heel leuk, thanks! Maar als ik strakjes bankroet ben kom ik bij jou voor luiers ok? Want jij hebt me op het idee gebracht van die site! ;) hahah Moet toch iemand de schuld geven als mijn vriend straks vraagt waar al ons geld is hahaha

Dus Moontje, bereid je maar voor! ;)

Liefs...

@ Eefje,

Ik had je toch een persoonlijk bericht gestuurd he??!?!?? Sorry, dan zal er iets mis zijn gegaan. Ga hem je meteen sturen...

Fijn dat je het leuk vond om te lezen...

Dacht al dat po zoiets was... Dat begreep ik uit jullie verhalen. Wist alleen niet waar de afkorting van was... Thanks meid! Heb je weer een blondje slimmer gemaakt! :6:

Liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.