Ga naar inhoud

Looontje : 23 april 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Gast looontje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast looontje

Deal Moontje! Breng ik jou de kleine, ga ik shoppen! ;-)

Zal je mijn ww in pb sturen...

Neem me niet kwalijk als ik het ww niet erbij zet, is me pas een paar keer gebeurd! hahahha Vraag maar aan Eefje... He Eefje? Heb je ze nu gezien? ;)

Liefs van de Shopper

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, nu is 't gelukt! :127: Met ww en al! Dus ben gelijk gaan spieken en ze zijn inderdaad nog heel strak en gespannen, maar ja, je bent dan ook nog maar 4 dagen po, dus eenmaal de zwelling begint weg te trekken en ze gaan indalen komt het helemaal goed! Ze worden vast prachtig, en ze zullen ook mooi bij je lichaam passen, goed ingeschat van Dr. Visser, maar had ook niet anders verwacht van haar! Mooie sportbh ook, lijkt me wel handig met die voorsluiting en die brede schouderbandjes, zit vast wel comfortabel?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Goed van mij he!!! Hahahha...

Ben blij dat je ff beaamd dat het goed komt... Geloof het ook wel maar soms twijfel je toch... En ik had ook hele kleine borstjes, dus dan is 380 cc niet niks he! Hoop dat ze net te klein worden en dat ik toch wel een volle c over hou hoor...

Die sportbeha heb k in de wellness gekocht. Ik wist dan zeker dat ik de juiste maat had omdat zij hem meteen aanmeten naar de operatie... De bandjes zijn idd makkelijk (ff omlaag klappen en spieken hihi) Maar sexy is anders hahaha... Maar goed, die tijd gaat nog komen! ;)

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar sexy is anders hahaha... Maar goed, die tijd gaat nog komen! ;)

:53:

Zeker weten!!! Eens die 6 weken voorbij zijn, en geloof me, dat gaat best snel al kun je het je nu misschien niet voorstellen, dan komen de leuke tijden, sexy setjes, topjes, kleedjes, enz. Dat word echt genieten!!! Droom er maar vast van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Zal ik zeker doen! :6: Zo, ga eens lekker bankhangen en hopen dat ik vanavond ook lekker droom en slaap, want dat is er de afgelopen dagen bij in geschoten...

Fijne avond nog!

Liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Looontje

ik heb gekeken,want datkon,want ww stond erbij vermeld :152:

ze zijn echt nog strak,maar dit gaat wel echt mooi worden,je zal een mooie maat eraan overhouden,de eerste 2weken zien ze er eigenaardig uit hoor,vooral achter de spier en dual plane geplaats,maar echt,dit gaat mooi worden,maar ff geduld ervoor opbrengen.

liefs moontje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Nou das fijn te horen Moontje, lief van je! Hoop het ook zooooooooooo erg!

Ga nu echt bankhangen want begin last van mijn rug te krijgen...

Jij ook een fijne avond!

Liefs :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Sow ey, kom net uit de douche en mijn buik, billen en benen zijn zo gezwollen, kon wel zwanger zijn hahaha... Dacht dat het minder werd maar niet dus! Hoelang zou dat gaan duren? Hoop geen weken!!! Wll ik met dit weer wat lekkers aan doen zit alles te strak of afgetekend pffff... Dikke tieten, weg slank zijn!

Wanneer zou ik trouwens weer mijn haar in een hoge of lage staart kunnen doen? Word er gek van dat losse haar! En mijn vriend bakt er niets van hoe lief het ook is dat ie me helpt maar dan loop ik echt voor paal! hahah... Of kan ik die houding gewoon maken? Is toch strekken he?

Liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Hallo meiden,

Heb sinds gisteravond een enorme druk op mijn borsten... Alsof mijn borstspieren slapen... Herkent iemand dat gevoel? Het is net alsof de spanning erger is dan de dagen ervoor... Ook krijg ik wat steekjes in mijn tepels die stijf blijven en helemaal worden platgedrukt.... Is dit normaal?

Mijn 6 dagen diclofenac zijn op en heb nieuwe besteld... Zou ik gewoon als het nodig is 1 mogen pakken?

Liefs Ilona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Loontje,

Ja, die vervelden pijntjes achteraf hé. Een mens maakt zich daar enorm druk in.

Die 'slapende borstspieren' heb ik niet gehad.

Stekelig gevoel in de tepels wel hoor. ik had eerst géén gevoel in de tepels . Nadien die stekels en nu is alles weer normaal! Is gewoon een fase waar je door moet geloof ik. ik liep ook de hele dag met stijve tepels, écht vervelend. Gewoon supergevoelig en dat irriteerd na een tijdje.

Heb je anders nog veel pijn?

Die diclofenac heb ik uitgenomen en geen extra's meer. Weet dus niet of het mag. anders een belletje naar de kliniek hé.

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Hey Poes,

Nee op zich valt de pijn wel mee op die dingetjes na... Ben dan ook bang dat ik toch teveel heb gedaan... Maar ja wat is teveel?

Heb van het begin voorzichtig een wasje gedaan of de vaatwasser in en uitgeruimd. Probeerde mijn haar te wassen of op te steken (niet dat dat lukte hahah). Maar heb bv niets zwaar getild???

Hoop dat het normaal is want eigenlijk heb ik niets te klagen gehad en is me alles reuze mee gevallen...

Maar ja, bij iedereen is de pijngrens anders dus dat maakt me toch wel onzeker... Ben blij als die 6 weken om zijn en ik weer alles mag... Ook mijn kleine man weer optillen omdat ik dat mis en mijn haartjes fohnen omdat ze er niet uitzien...

Lieve Poes zou je ook op mijn post hierboven kunnen reageren als miss een antwoord hebt over mijn gezwollenheid en haren...

Ik ben erg he...???

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy

Ik ben nog niet geholpen, dus kan je verder niet helpen. maar het lijkt me toch dat je wel pijnstillers mag blijven gebruiken :unsure:

Zou wat zijn, als je pijn hebt en je zou niks meer mogen innemen?

Lijkt me niet schadelijk :huh:

Maar idd misschien ff een belletje naar je pc of huisarts kan geen kwaad bij twijfel :)

Liefssss Sunny :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Heb sinds gisteravond een enorme druk op mijn borsten... Alsof mijn borstspieren slapen... Herkent iemand dat gevoel? Het is net alsof de spanning erger is dan de dagen ervoor... Ook krijg ik wat steekjes in mijn tepels die stijf blijven en helemaal worden platgedrukt.... Is dit normaal?

Mijn 6 dagen diclofenac zijn op en heb nieuwe besteld... Zou ik gewoon als het nodig is 1 mogen pakken?

Liefs Ilona

Hooi,

Ik heb gisteren precies hetzelfde gehad!!

Een zeurend gevoel, heel erg vervelend.

Ik heb maandag mijn BV gehad dus dat is iets korter geleden dan jij.

(is dat een goede zin?? :wacko: )

Gelukkig heb ik er vandaag geen last meer van.

Ik dacht dat het bij mij kwam omdat ik te veel bewegingen heb gemaakt, teveel gedaan omdat het eigenlijk geen pijn deed.

Heb ook geprobeert om mijn haar te wassen en dat ging indd ook van geen meter.

Over je tepels heb ik geen idee, die van mij zijn redelijk normaal behalve dan dat ik in de rechter totaal geen gevoel heb.

Ik kan trouwens mijn haar gewoon in een staart doen hoor, met je hoofd vooroverhangen :P moet je eens proberen, hahhaha.

Het kan toch denk ik geen kwaad als je nog een extra diclofenac neemt.

Anders moet je de hele tijd met pijn rondlopen, das ook niets.

Groetjess Kim -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Heyy

Ik ben nog niet geholpen, dus kan je verder niet helpen. maar het lijkt me toch dat je wel pijnstillers mag blijven gebruiken :unsure:

Zou wat zijn, als je pijn hebt en je zou niks meer mogen innemen?

Lijkt me niet schadelijk :huh:

Maar idd misschien ff een belletje naar je pc of huisarts kan geen kwaad bij twijfel :)

Liefssss Sunny :116:

Das lief van je... En maak jij je maar geen zorgen, want verder gaat alles goed hoor dus je kunt met een gerust hartje gaan!!!

Liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Hooi,

Ik heb gisteren precies hetzelfde gehad!!

Een zeurend gevoel, heel erg vervelend.

Ik heb maandag mijn BV gehad dus dat is iets korter geleden dan jij.

(is dat een goede zin?? :wacko: )

Gelukkig heb ik er vandaag geen last meer van.

Ik dacht dat het bij mij kwam omdat ik te veel bewegingen heb gemaakt, teveel gedaan omdat het eigenlijk geen pijn deed.

Heb ook geprobeert om mijn haar te wassen en dat ging indd ook van geen meter.

Over je tepels heb ik geen idee, die van mij zijn redelijk normaal behalve dan dat ik in de rechter totaal geen gevoel heb.

Ik kan trouwens mijn haar gewoon in een staart doen hoor, met je hoofd vooroverhangen :P moet je eens proberen, hahhaha.

Het kan toch denk ik geen kwaad als je nog een extra diclofenac neemt.

Anders moet je de hele tijd met pijn rondlopen, das ook niets.

Groetjess Kim -_-

Hey meisie,

Ja denk ook wel dat die pijntjes normaal zijn... Daarbij ervaart, voelt en heeft iedereen het anders...

Hahah dat het bij jou lukt met die staart maken... Als ik dat doe heb ik hem helemaal bij mijn pony zitten en dat ziet echt niet uit hahah... Wat een problemen he!!! hahah Eerst zjn de borsten te klein en vervolgens zit ons haar niet!!! hahah Wanneer zijn we nou tevreden? :6:

Heb jij ook zo'n gezwollen buik?

En voel je je verder goed?

Liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meisie,

Ja denk ook wel dat die pijntjes normaal zijn... Daarbij ervaart, voelt en heeft iedereen het anders...

Hahah dat het bij jou lukt met die staart maken... Als ik dat doe heb ik hem helemaal bij mijn pony zitten en dat ziet echt niet uit hahah... Wat een problemen he!!! hahah Eerst zjn de borsten te klein en vervolgens zit ons haar niet!!! hahah Wanneer zijn we nou tevreden? :6:

Heb jij ook zo'n gezwollen buik?

En voel je je verder goed?

Liefs...

Whahahhaha zie het al helemaal voor me, zo een vreselijke palmboom boven op je hoofd!! :152:

Ik kan het lekker wel :46: hahaha

Ik heb ook niet zo heel lang haar dat scheelt misschien.

Eerste hebben we een borstencomplex en nouw zien we er niet uit door dat rare haar. Het valt dus gewoon weer eens niet mee om een vrouw te zijn!! :145:

Ik vin ut ook zo vervelend dat ik niet gewoon lekker uitgebreid kan douchen, egt vreselijk!!!! en laten we niet beginnen over haren wassen... (Weer die haren he)

We zijn toch niet heel veeleisend, wel? :36:

Ik heb geen opgezwolle buik, gisteren en dinsdag wel wat last gehad van mijn buik maar ben er nu achter dat dat kwam omdat ik ongesteld moest worden.

nu gaat alles prima, alleen nog wat pijn aan de zijkanten en soms bij de hechtingen maar verder helemaal niet meer.

XXX Kim -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Hahaha vrouwen tevreden??? Nee, denk dat als we dt achter de rug hebben wij super tevreden zijn, niet?

Ja lach me maar uit met mijn palmboom op mijn kop! Maar je hebt wel gelijk hahaha...

Ben maar blij dat je niet gezwollen bent, ik lijk wel zwanger hhaha...

Laat mijn haar maar bengelen en mijn buikje dik zijn en in mijn achterhoofd wetend (hopend) dat het over gaat...

Ik had ook alleen de zijkanten en de onderkant wat erg gevoelig was, alleen vandaag dan die spanning, maar het is al iets minder dan vanmorgen!

Wacht maar eens als wij genezen verklaard zijn en mooie topjes aan en onze haartjes weer mooi kunnen maken! ;-) En de tijd komt snel genoeg!!!!

Liefs :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Hi lieve Moontje...

Thanks voor je interesse!! Denkt aan iedereen jij he! :116:

Heb nog altijd heel weinig geslapen en mijn buikje en benen zijn nog altijd gezwollen... Krijg mijn skinny's niet aan...

Heb vannacht geprobeerd (voor het eerst na een week) boven te slapen, maar dat ging echt niet! Ben snel weer op de bank gaan liggen... Heb zo'n last van mijn rug en mijn armen met slapen, alsof in mijn linkerarm een zenuw wordt afgeklemd... Zal wel door mijn onnatuurlijke houding komen nu...

Buiten dat het eigenlijk best goed met me gaat merk ik wel dat ik dan toch nog de diclofenac nodig heb...

En het goede nieuws! Zie vandaag mijn borsten voor het eerst pas echt mooi worden... Nu weet ik zeker dat het tijd nodig heeft en het mooi wordt... Was er eerst toch nog wel een beetje onzeker over... Maar ze worden ronder, ze zakken zelfs al en het lijkt alsof ze groter worden!!! jippie!!!!

Voel trouwens aan mijn linkerborst aan de linkerkant een knobbeltje... evenals voel ik dit aan mijn rechterborst bovenop... Wat zou dat kunnen zijn?

Hoe gaat tie met jou nu meis??!! Voel jij je goed nu? En nog altijd heppie de peppie?

Liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee wat leuk dat je al zo snel reageert :)

en nog fijner te lezen dat je ze al ziet veranderen,ja dat heeft echt tijd nodig,en je zal merken,je bent er nog niet hoor,ze gaan nog veel meer vernaderen hoor,in de goede zin,ze worden enkel maar mooier :3:

ooh wat vervelend dat je benen en buikkie nog wat gezwollen zijn,veel vocht drinken he,vooral veel water,en als je dat wat minder lekker vind,thee,en of water met een smaakje,wat siroop erdoorheen of wat citroensap.

en dat je nog steeds aan de diclofenac zit,maakt toch niks uit,we hebben allemaal een ander herstel,en ik had de eerste keer ook erg lang last en heftige pijn gehad,en het is niet voor niets uitgevonden de pijnstillers,dus lekker nemen ja als je behoefte hebt.

hopenlijk kan je gauw een beetje lekkerder slapen,want je zal merken dat je dan sneller opknapt ook,komt vast goed,even nog wat tijd gunnen.

lekker proberen afentoe je spieren wat los te gooien hoor,anders ben je zo stijf als een plank in no time :o

met mij,gaat het momenteel goed,ben super happy met me boobs,op maatje na dan,wat bekend is,maar buiteom dat,helemaal trots,worden ook echt al zacht,vind ze zelfs al zachter dan de eerste keer dual plane,wat een verschil,heb nog geen seconde spijt gehad van me 2de zet bv. ^_^

tot spreeks weer Looontje :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Looontje,

ik zit ook nog met redelijk wat vocht op mijn buik hoor, inderdaad veel water drinken. En die pijnen in rug en armen ken ik ook, komt denk ik inderdaad van die onnatuurlijke houding.

Dat knobbeltje, zou dat geen luchtbel kunnen zijn? Meestal trekt dat na een aantal dagen, weken vanzelf weg?

Liefs Morgan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Moontjuuuuuuuuuuh goedemorgen!

Ben blij dat je heel erg blij bent met je boobies!!! Tja, en dat maatje, je hebt echt prachtige borsten meid!!! En fijn dat ze al zachter zijn, wees maar trots! Hoe vind je mannetje ze?

Drink idd heel veel water, heb ik altijd al gedaan... Drink ook veel groene thee en doe zelf vitamine c bruis in mijn water, moet er ook veel van plassen... Dus zal hopelijk weer snel slank zijn met dikke boobies hahaha...

Tja dat slapen gaat wel steeds beter, maar slaap nog net door en in bed is toch nog te vlak, ook met veel kussens onder mijn hoofd...

Dinsdag terug naar Dr. Visser voor de hechtingen!!! Jippieeeeeeeeeee!!! Ben benieuwd wat ze zegt... Kan ik meteen vragen wat die bobbeltjes zijn...

Liefs...

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Hey Looontje,

ik zit ook nog met redelijk wat vocht op mijn buik hoor, inderdaad veel water drinken. En die pijnen in rug en armen ken ik ook, komt denk ik inderdaad van die onnatuurlijke houding.

Dat knobbeltje, zou dat geen luchtbel kunnen zijn? Meestal trekt dat na een aantal dagen, weken vanzelf weg?

Liefs Morgan

Goedemorgen meissie,

Ben blij dat ik niet de enige ben en jij mijn kwaaltjes erkend... Ook minder voor jou natuurlijk, maar zo zie je dat we niet de enige zijn... hoop dat we snel van het vocht af zijn en die last van de rug en armen... Komt goed meid, we weten waar we het voor doen he!!! :1big_boobs:

Tja en die knobbeltjes... Je zou best gelijk kunnen hebben, maar de meeste luchtbellen zijn al weg, dit voet toch anders... Maar moet dinsdag op controle voor de hechtingen en dan vraag ik het haar wel... Hoop geen kapselvorming...

Wanneer moet jij terug?

Liefs...

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.