Ga naar inhoud

Looontje : 23 april 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Gast looontje

Aanbevolen berichten

Kapselvorming zou al wat snel zijn denk, ik had bij mijn vorige prothese ook zo'n bobbeltje dat je kon verschuiven, heeft er eigenlijk altijd gezeten maar ook nooit last van gehad eigenlijk. Ben wel es benieuwd wat Dr Vissers ervan zegt?

Ik moet pas terug op 10 mei.

Greetz Morgan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast looontje

Kapselvorming zou al wat snel zijn denk, ik had bij mijn vorige prothese ook zo'n bobbeltje dat je kon verschuiven, heeft er eigenlijk altijd gezeten maar ook nooit last van gehad eigenlijk. Ben wel es benieuwd wat Dr Vissers ervan zegt?

Ik moet pas terug op 10 mei.

Greetz Morgan

Morgen Morgan

Owh ok... Zal ook wel niets voorstellen dan... Voor mij is het zo nieuw en ben zo gefocust op mijn borsten dat je je om alles zorgen maakt hahah...

Dus voor jou nog een weekje! Spannend he!

Breng morgen wel een verslagje uit...

Liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Wat is eigenlijk het verschil tussen de verschillende kleuren envelopjes (of wat het ook zijn) voor de topics?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoooi,

hoe is het er nu mee? heb je al wat meer bewegingsvrijheid???

moet jij ook dinsdag je hechtingen laten verwijderen,

ik ook. Ik ga gewoon naar mijn huisars daarvoor.

Hoe zien jouw hechtingen eruit???

Volgens mij ma zijn die bij mij nog niet helemaal dicht

en zij denkt dat mijn hechtingen er nog niet uit mogen.

Heb jij enig idee???

heb je fotos bekeken, ziet er egt netjes uit!!

XXX Kim -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Hey Kim,

Ik moet ook morgen voor mijn hechtingen... Ik ga gewoon naar de kliniek, ben over een halfuurtje daar. Bij de dokter kan natuurlijk ook.

Zou niet weten hoe mijn hechtingen eruit zien. Heb alles laten zitten omdat ik geen wondvocht had....

Spannend he!

Verder kan ik steeds meer bewegen, maar ben wel nog erg voorzichtig. Zal ff vragen morgen wat nu wel en wat nu niet....

Veel suc6 morgen bij de dokter!

We houden contact!

Liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Hey meisie,

Dank je wel, lief van je!

Ben benieuwd, vind het echt spannend!!

Hoop dat ze zegt dat alles goed is en er al netjes uit ziet...

Breng morgen wel een verslagje uit...

Liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Looontje,ik wou je een bericht sturen maar ging niet,dus ik denk dat je inbox legen een hele goede zet is hahahaha

dus bij deze ff het berichtje wat ik je schreef

Hi Ilona,

las net ergens bij polls dat je gedoneerd hebt.stuur voor de zekerheid even een mailtje naar admin zelf,zodat ze dit kan nakijken en kan beatwoorden,want ik denk niet dat ze in poll,s topic leest

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid,

Hoe was het bij de dokter??

Die hechtingen verwijderen stelt indd helemaal niets voor.

De assistent heeft ze verwijderd en gelukkig zijn ze heel mooi geheelt.

Al moest ze soms wel een beetje hard trekken, whahaha. Maar heb der niets van gevoelt.

Wat heeft ze gezegt over het bewegen?? Daar ben ik wel Heel benieuwd naar.

XXX Kim -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

@ Moooontjuuuuuuuuuuuuh,

Thanks voor de tip, zal haar ff mailen...

Heb meteen mijn inbox geleegd... wil je me nog eens jouw ww sturen? Kan ik ff naar je boobies en nieuwe beha kijken!!!

Liefs...

@ Kimmy,

Viel mee he meissie? Blij dat je het bij de dokter kon doen en dat het mooi geheeld is!

Bij mij heeft ze eigenlijk niet hoeven trekken, was wel ff gevoelig... Zag er ook goed uit zei ze... Had alleen nog wat zwellingen maar dat was normaal, dat kan tot 6 weken duren... Moet zeggen dat mijn littekens nu wel gevoeliger zijn...

Hier nog wat dingen wat ze zei. Voor jou miss fijn te weten omdat we de zelfde datum en dezelfde dokter hadden en jij niet meer bij haar bent geweest...

:1bouncingboobs: 3 weken (dus nog 1,5 week) dag en nacht de sportbeha dragen, en de laatste 3 weken alleen 's nachts... Ga dus als ik op 3 weken zit (volgende week vrijdag) flink shoppen!!! Dan mag ik ook mijn beha's aan en is de zwelling hopelijk al minder...

:1bouncingboobs: Mag vanaf nu autorijden maar nog niet langer dan 2 uur achter elkaar...

:1bouncingboobs: Mag licht huishoudelijk werk doen en met stofzuigen uitkijken nog ff omdat je toch je borstspier gebruikt.... Dus nog helemaal geen vloerbedekking...

:1bouncingboobs: Haren wassen en föhnen geen probleem

:1bouncingboobs: Mag best al wat met je armen bewegen als je maar niet je armen op zijn hoogst naar boven strekt omj te rijken... Maar beweging kan geen kwaad...

:1bouncingboobs: Tot de derde week een paar minuutjes douchen zonder zeep. En vanaf de derde week mag je ook al ff in bad met zeep.

:1bouncingboobs: borsten hoeven niet gemasseerd te worden. Wel 2 maal daags met olie de littekens (MET SCHONE HANDEN)zachtjes inmasseren.

:1bouncingboobs: verder hoef je zonder complicaties of vragen niet meer terug.

Denk dat ik alles heb wat ze tegen me heeft gezegd!

Hoop dat je er wat aan hebt!

Mag ik jouw ww ook nog eens?

Liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meske,

egt beter dat nu die hechtingen eruit zijn!!

En heel erg fijn dat alles er bij jouw ook goed uitziet, dat lucht egt wel op vindt je niet?

:1bouncingboobs: 3 weken (dus nog 1,5 week) dag en nacht de sportbeha dragen, en de laatste 3 weken alleen 's nachts... Ga dus als ik op 3 weken zit (volgende week vrijdag) flink shoppen!!! Dan mag ik ook mijn beha's aan en is de zwelling hopelijk al minder...

Joepie!!!! bij mij zijn ze zelfs al aan het zakken, hahaha. Eerst rechts en nu werd ik vanmorgen wakker en was links ook een stukkie gezakt. Oehhhh leuk leuk leuk!!!

:1bouncingboobs: Haren wassen en föhnen geen probleem

hehehe, das belangrijk he

:1bouncingboobs: Tot de derde week een paar minuutjes douchen zonder zeep. En vanaf de derde week mag je ook al ff in bad met zeep.

:20: Ik sta egt wel een ruimte tijd onder de douche en zonder zeep word je niet schoon!! STOUTE IKKUH :92: (heb nergens last van dus ga ervan uit dat er niets fout is, oepsie)

Dank je voor de info! Heb mijn inlogcodes naar je toegestuurd.

Morgen zet ik er nieuwe fotos op denk ik.

Liefs XXX

Kim -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Looontje,

Wat leuk om alle verhalen te volgen...

En voor veel van mn vragen kan ik t antwoord hier vinden..

Zelf ben ik 14 mei aan de beurt bij dr Visser.. dus SPANNEND.

Maar lees alleen maar goede berichten... heb er zin in!

Veel succes nog met je verdere herstel...

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Hallo, daar ben ik weer...

Heb al een tijdje niet meer kunnen reageren omdat hier bij mij alles ziek was... Mijn zoontje is vorige week zaterdag begonnen met de buikgriep, en mijn vriend en ik hebben trouw in de loop van de week gevolgd... Mijn moeder die mij in huis en met de kleine sinds de borstvergroting helpt wilde natuurlijk niet achter blijven... Dus je kan het je voorstellen... Het was een ramp de afgelopen dagen... Een borstvergroting waar niet alles kan en mag, 3 grote mensen de hele dag op de pot en een klein mannetje van 19 maanden de doodziek is en alleen maar afviel door het niet eten... Gelukkig gaat het vandaag met met, mijn vriend, en mijn zoontje weer beter, maar je hebt het idee dat dit nooit ophoud... Mijn kleine mannetje is sinds vandaag echt een vreetzak!!! hahaha (Godzijdank)

Met mijn boobies gaat het goed, ze worden alsmaar mooier!!! Moet snel nieuwe fototjes erop zetten... Heb alleen vreselijke last van geïrriteerde tepels... Tja, en zolang die sportbeha aanblijft worden die tepels niet beter... Wat zou ik hier aan kunnen doen?

Mijn hechtingen zijn er ook uit gelukkig! Alleen is het litteken, er omheen nog gevoeliger... Is dat normaal?

Ik zal helaas minder aanwezig zijn nu omdat ik maandag weer begin met werken en heb sowieso best een druk leventje... Zal het borstenforum zeker niet in de vergeten hoek duwen en zodra ik een beetje tijd heb voor mezelf zal ik zeker nog zo nu en dan eens kijken hoe het met jullie gaat... Ik wil dus ook nog geen afscheid nemen, maar wil toch bij deze Moontje, B-cupke, Poes, Elfje, Eefje, Kimmy, Sunnygirl, Morgan, Kelliebellie, Prinsesje, Patries, en andere lieverds die ik vergeten ben en miss wat minder contact mee had bedanken voor de lieve reacties, tips, interesses en raad... Vond het echt heel gezellig en heb er veel aan gehad... Hoop snel weer eens een babbeltje met jullie te maken... Wens jullie wel alvast heel veel plezier en geluk met jullie nieuwe boobies waar de zomer mee onveilig wordt gemaakt!!! En natuurlijk een voorspoedig herstel gewenst! (dit voor het geval ik sommige van jullie niet meer spreek) Dames, geniet ervan! Ga ik ook doen! :116:

Zal foto's blijven plaatsen voor de nieuwsgierige! Gewoon ff een pb, en zodra ik hier ben stuur ik je mijn ww...

@ Kimmy,

Zien er goed uit die boobies van jou he meis?! Hoe gaat het nu met je nu de hechtingen eruit zijn?

@ Debby,

Wat leuk dat je ook door Dr. Visser wordt geopereerd de 14de! Je kan met een gerust hart gaan hoor meid... Ik, en meerdere met mij zijn helemaal tevreden over haar en de kliniek!! Wens je veel succes en zal zeker een bij je komen neuzen hoe het gaat!! Nog veel leesplezier hier...

Voor iedereen heel veel liefs en een dikke :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Loontje,

Nou das nogal wat geweest hé, allemaal buikgriep, kan het me al voorstellen :wacko: gelukkig zijn jullie allemaal weer beter! :147:

Voor je geïrriteerde tepels kun je misschien watteschijfjes in je sportbh doen, misschien helpt het wel ertegen.

Het gewone leven herneemt zich weer hé, maar blijf zeker nog regelmatig langskomen hoor, en je album ook regelmatig blijven updaten hé, we willen wel je evolutie blijven volgen hoor!!! :125: Ze zullen de komende weken vast nog veel gaan veranderen. Nog een goed herstel verder en nog rustig aan doen hoor, je bent nog maar 2 weken po!

Veel liefs en een dikke knuff, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Hey Loontje,

Nou das nogal wat geweest hé, allemaal buikgriep, kan het me al voorstellen :wacko: gelukkig zijn jullie allemaal weer beter! :147:

Voor je geïrriteerde tepels kun je misschien watteschijfjes in je sportbh doen, misschien helpt het wel ertegen.

Het gewone leven herneemt zich weer hé, maar blijf zeker nog regelmatig langskomen hoor, en je album ook regelmatig blijven updaten hé, we willen wel je evolutie blijven volgen hoor!!! :125: Ze zullen de komende weken vast nog veel gaan veranderen. Nog een goed herstel verder en nog rustig aan doen hoor, je bent nog maar 2 weken po!

Veel liefs en een dikke knuff, :116:

Dank je lieve, zal zeker nog af en toe langskomen hier en doe het ook zeker nog rustig aan!... :119::53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ilooontjeeee

meid we begrijpen het natuurlijk wel,je hebt nu eenmaal,gelukkig ook maar,een eigen leventje buitenom het forum.

we zijn stik blij dat je de nodige tips en info hier hebt kunnen vinden en hebt mogen delen met ons ook. :6:

doe het lekker rustig aan,en ik ben ervan overtuigt dat ik je zeker nog eens spreek,dus oficieel afscheid nemen doe ik lekker nog niet :P

oohjee,ik heb toen hier ook enorme drama gehad,wij hebben het Norovirrus gehad hier,een drama was het,andere woorden heb ik er niet voor zeg!

hoop dat het gauw betert meid,en dat jullie gezond en wel gelukkig mogen zijn.veel geluk toegewenst vanuit hier :116:

p.s als je nieuwe foto,s hebt,let me now please.... :125:

liefsss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Hi Ilooontjeeee

meid we begrijpen het natuurlijk wel,je hebt nu eenmaal,gelukkig ook maar,een eigen leventje buitenom het forum.

we zijn stik blij dat je de nodige tips en info hier hebt kunnen vinden en hebt mogen delen met ons ook. :6:

doe het lekker rustig aan,en ik ben ervan overtuigt dat ik je zeker nog eens spreek,dus oficieel afscheid nemen doe ik lekker nog niet :P

oohjee,ik heb toen hier ook enorme drama gehad,wij hebben het Norovirrus gehad hier,een drama was het,andere woorden heb ik er niet voor zeg!

hoop dat het gauw betert meid,en dat jullie gezond en wel gelukkig mogen zijn.veel geluk toegewenst vanuit hier :116:

p.s als je nieuwe foto,s hebt,let me now please.... :125:

liefsss moontje

Moooooontjuuuuuuuuuuuuuuh!!!

Nee lieve, ha ga zeker geen afscheid nemen, vond het veel te gezellig!!! Want ondanks dat ik je niet ken vind ik je echt een tof lief wijf! :116: Wil me alleen niet meer verplichte omdat ik weet dat ik het toch niet altijd meer ga redden... En wil niet zo aso zijn om niets meer te laten horen of niet terug te reageren...

En voor ik me te zeer aan jullie hecht, kan ik beter afstand nemen hahahah... En mocht je me missen hier en je staat op hyves, daar ben ik ook te vinden... :6: (info pb)

En thanks voor de lieve beterschapjes! Gelukkig is mijn mannetje weer op de been, is monter en vreet zich kapot! hahaha... Met ons gaat het ook weer langzaam beter... Je weet dus over wat voor drama ik praat!

Lieve, voor jou ook alle goeds en een hele fijne moederdag!!!

Ps: let me now als je voor de 800 gaat! :152:

Dikke :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Looontje, veel succes morgen tijdens je eerste werkdag, ik start ook morgen terug, 2 daagjes en dan ben ik de rest van de week weer vrij, ik mocht van dr Damen al snel weer terug aan 't werk en ben er ook wel klaar voor denk ik.

En amai, jij hebt al een bewogen week achter de rug lees ik net maar gelukkig is iedereen weer beter!

Tot hoors en zeker foto'tjes blijven nemen en plaatsen,

liefs Morgan

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.