Ga naar inhoud

Hert : 28 november 2014 : drs Blecourt : Vlietland zh : Schiedam


Aanbevolen berichten

Lieve hert

Ik heb weer even bijgelezen en begrijp dat je nu weet wat er in je borsten zit, je schrijft heel leuk vind ik.

Ik ben zelf afgelopen di geholpen aan buik+ borsten(zal later even verslag doen) en inmiddels sinds vrijdag thuis en elke dag een beetje vooruit. Alleen veeeeeeeel vocht.

Probeer vanaf nu weer met je mee te lezen

Fijne zondag

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste Reactie

Dag lieve mensen,

Ik ben normaal gesproken een bikkel en niet snel van m'n stuk te brengen. Maar vanochtend maakte ik mij toch een beetje zorgen.
Vannacht heb ik geen oog dicht gedaan. Mijn borsten werden steeds pijnlijker. En dat terwijl ik nu flinke pijnstilling voor m'n onderstel erbij gekregen heb.
Bij elke keer inademen felle steken in mijn borsten en ze branden. het voelt alsof m'n linker borst tegen m'n borstkas duwt. Ik heb 's ochtends de assistent gebeld, ze overlegde direct met mijn pc en hij wilde dat ik gelijk langs kwam.
Mijn man verzuchtte: "kan het nou nooit eens normaal gaan bij jou, gister het avontuur met je doos en nu je borsten weer?" Tsja, sorry schat..
De kindjes waren op school en bij de gastouder, dus hop in de auto naar Schiedam.. ! 50min rijden, maar ik wilde graag zekerheid.

Eenmaal op de poli kwam de assistent naar mij toe dat hij net even een broodje aan het halen was..

De humorist in mij werd wakker en ik heb mijn man verveelt met de grapjes van "broodje bal tot broodje rosbief"

Even later kwam hij met z'n dienblad aangelopen en riep mij direct binnen.
Hij heeft er even flink in geknepen (m'n man achteraf nog geplaagd dat hij de eerste man was die met blote handen erin had geknepen), maar het voelde allemaal goed aan volgens m'n pc.
De prothese zit nog heel hoog en moet nog zakken de komende weken. Vandaar dat het boven in hard is en onderin zacht. Daardoor is de vorm nog niet perfect, maar hij verzekerde mij dat dat echt bij trekt.
M'n borst en de prothese zelf gaan nog soepeler aanvoelen. En de heftige pijn komt nu doordat mijn zenuwen allemaal weer goed hun werk gaan doen. Dat zorgt nu voor extra pijn en drukgevoel op de borst.
Hij zei: "oooh nee dit voelt helemaal normaal! Niets om je zorgen over te maken. Je hebt een hele heftige ingreep gehad he! Dus je lichaam heeft echt goed de tijd nodig om te herstellen! Via de telefoon is het lastig oordelen, vandaar dat ik je graag persoonlijk wilde zien. Liever het zekere voor het onzekere nemen. Ben je nu een beetje gerustgesteld?"

Nou dat ben ik zeker!! Ik heb hem heel erg bedankt dat hij mijn telefoontje serieus nam en mijn zorgen direct weg heeft genomen. Ik voelde mij zo'n aansteller nadat alles goed bleek te zijn. Maar dat vond hij niet terecht.
Pfoe ben zo blij met deze chirurg, wat een lieve en kundige man. Heb er weer 100% vertrouwen in dat het goed komt.

Thanx voor het lieve mee leven hier.. Toch gek dat het prettig is dat onbekenden met je meeleven!

Mijn vriendin opperde gelijk dat ik weer een nieuw hoofdstuk heb voor m'n boek hahhaha.. Ze wilt graag ook een rol in mijn script.. Een "vetrol" :45:

Mevrouw wijdbeens is bijna thuis en gaat braaf haar bedje weer in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve hert

Ik heb weer even bijgelezen en begrijp dat je nu weet wat er in je borsten zit, je schrijft heel leuk vind ik.

Ik ben zelf afgelopen di geholpen aan buik+ borsten(zal later even verslag doen) en inmiddels sinds vrijdag thuis en elke dag een beetje vooruit. Alleen veeeeeeeel vocht.

Probeer vanaf nu weer met je mee te lezen

Fijne zondag

En lieve ommekeer, ik ga jou ook volgen hoor!! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ben je toch een grapjas hahaha

Maar wel heel goed dat je pc je serieus nam en je meteen langs kon komen!!

Toch gerust gesteld, en fijn dat je nu met een geruster gevoel weer kunt herstellen :35:

Dus toch de prothese die nog wat moet zakken :) Fijn!! :35:

Ga lekker in je bed liggen, met die heerlijke vetgazen... ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid omdat je je zorgen maakt ben je geen aansteller hoor. Je kunt beter 1x te veel bellen dan 1x te weinig.

Het is toch heerlijk dat je nu weer gerustgesteld bent. Kun je je energie gebruiken om te herstellen ipv te piekeren of alles wel goed gaat ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff gelukkig hert! Nu rusten.

Je klinkt idd als een gezellig persoon!!

Leuk.

Enne. Een man die jong, sportief en gespierd is, klinkt best heeeeeel fijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ben je toch een grapjas hahaha

Maar wel heel goed dat je pc je serieus nam en je meteen langs kon komen!!

Toch gerust gesteld, en fijn dat je nu met een geruster gevoel weer kunt herstellen :35:

Dus toch de prothese die nog wat moet zakken :) Fijn!! :35:

Ga lekker in je bed liggen, met die heerlijke vetgazen... ;)

xxx BB

Gelukkig dat alles goed is.

Lekker rusten nu en bijkomen van al je draadjes.

"vet relaxt" dat ik de touwtjes weer in handen heb.. het lost allemaal vanzelf op :45:

Ik lig weer in bed met mijn lappie, want heb weer genoeg ondernomen voor vandaag! Nu lekker mijn foute serie (once upon a time) verder kijken en het forum spammen hihi.. Elke nadeel heeft zijn voordeel.

Thanx voor de lieve berichtjes, liefs Hert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff gelukkig hert! Nu rusten.

Je klinkt idd als een gezellig persoon!!

Leuk.

Enne. Een man die jong, sportief en gespierd is, klinkt best heeeeeel fijn ;)

Klinkt niet alleen fijn hoor :3:

Wacht maar tot je zijn vrouwtje van de zomer over het strand ziet paraderen, dan mag hij wel een neon zwembroek aantrekken om nog een beetje op te kunnen vallen :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt niet alleen fijn hoor :3:

Wacht maar tot je zijn vrouwtje van de zomer over het strand ziet paraderen, dan mag hij wel een neon zwembroek aantrekken om nog een beetje op te kunnen vallen :45:

Hahah nou, ik zie graag een foto tegemoet... ;):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.