Ga naar inhoud

Hert : 28 november 2014 : drs Blecourt : Vlietland zh : Schiedam


Aanbevolen berichten

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste Reactie

hahaha Esmiralda en Best-Boobie nu lig ik in een deuk..

Er zijn genoeg manieren om aan zijn nummer te komen.. zou wat wezen als ik daar terug kom op de poli en naar hem vraag :68:


hij weet in ieder geval wat voor vlees hij in de kuip heeft hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaa idd, maar hoeft idd niet uit te maken ;)

Het kan je relatie ook verrijkenn :45:

Precies, maar dan moet manlief er natuurlijk wel mee instemmen anders is het geen verrijking ben ik bang haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk verslagje!

Dat is wel een nadeel van een ziekenhuis, je hebt er allerhand patiënten..

Eigenlijk zou er een aparte afdeling moeten zijn voor plastische chirurgie!

Liefs Linny Xxx

Inderdaad, ze hadden ook 1 persoonskamers welke 's ochtends nog leeg waren, hier had ik graag willen liggen

Dat is zo, maar dat is te vragen natuurlijk he haha ;)

Nee heb en ja kun je krijgen natuurlijk :36:

Ik heb het er nog niet over gehad.. Z'n ogen rolden al van verbazing uit z'n hoofd toen ik vertelde dat de verpleger mijn korsetje open had gehaakt, mij op het toilet had geholpen en mij na het douchen had afgedroogd..

Toen ik vervolgens vertelde dat mijn beste vriendin in het ziekenhuis ook even had gekeken zei hij verontwaardigd: "hebben zij nou gewoon allemaal jouw borsten eerder gezien dan ik????"

Ja sorry schat! Maar ik heb toch een fotootje geapptt? Hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, heel leuk verslag, en wat een nacht heb je meegemaakt zeg! ik had die morfine pomp voor dr kop geknald denk ik ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, heel leuk verslag, en wat een nacht heb je meegemaakt zeg! ik had die morfine pomp voor dr kop geknald denk ik ...

Haha ja normaal gesproken had ik dat ook zeker gedaan, alleen was ik nu helaas slapjes door de morfine. Ik keek er scheel van en was heel slaperig. Dus ik lag er als een slap vaaddoekje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow wat irritant! Als je achter een laptop zit kun je ook Wordpad oid gebruiken om in te typen, en dan in dit venster plakken. Tip misschien. Ik had het met mijn telefoon wel vaak, dat die gewoon vastliep in dit forum. Ben je ook je tekst kwijt :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag controle gehad. borsten zagen er netjes uit, mooie littekens.

Mijn buik ziet er ook netjes uit, hij dacht alleen wat vocht te voelen en ging dat met een enorme lange holle naald weg trekken. Ik gaf aan dat ik spontaan begon te zweten en dat ik het doodeng vond dus hij heeft mij heel fijn begeleid en uitgelegd wat hij precies ging doen. Via mijn operatie wond prikte hij onder mijn huid, maar uiteindelijk bleek er nauwelijks vocht te zitten. Het viel reuze mee en was gelukkig niet pijnlijk!

Het was heel druk op de poli en de consulten liepen al een uur uit dus hij ging verder. Maar vlak voor vertrek bedacht ik mij ineens dat ik wilde weten welke protheses ik had gekregen en hoeveel cc.

Hij zei: uit mijn hoofd 325cc voor de spier, ik zal je bij je volgende controle de gegevens mee naar huis geven.

Ik heb mijn vervolg consult ingepland en dat is pas 17 februari. Dat duurt nog zooo lang! Dus eenmaal thuis heb ik zijn assistent gebeld met de vraag of ze voor mij kon kijken in het systeem. Het was inderdaad 325cc van eurosilicone. Ze ging direct de papieren inscannen voor het dossier en de originelen naar mij toe zenden per post. Heel fijn! Morgen of overmorgen weet ik dan toch de details.

Omdat de focus voor mij eigenlijk altijd bij mijn buik is geweest vind ik het achteraf dom van mijzelf dat ik nauwelijks vragen heb gesteld over mijn borstvergroting. Ik heb nooit gevraagd hoe hij ze zou plaatsen en waarom en welke protheses het exact gingen worden. Ik lees hier nu medium, high en extra high profile. Projecties, breedtes, cohessieve vulling, noem maar op.. Ik heb ineens een soort van Boobie-Blues ontwikkeld.

Het resultaat is prachtig geworden, ik heb hem van te voren precies uitgelegd hoe ik het weer wilde hebben en heb hem volledig op zijn inzicht, kunde en resultaten vertrouwd. Dus dat is het niet, ik vind het gewoon gek dat ik mijzelf er niet in heb verdiept.

Mijn man vindt het onzin, want hij zegt: Je hebt prachtige borsten, ze zijn qua grootte precies zoals je wilde, wat maakt het dan uit hoeveel cc je hebt, hoe het geplaatst is en welk merk of type het is geworden??

Tsja.. dit vrouwen brein MOET het ineens weten hahaha..

Vraagje voor de kenners hier op het forum: Waarom wordt een prothese voor de spier geplaatst? En wat zijn de voor of nadelen hiervan? Ik vind het zo sullig om hiervoor de pc weer te gaan bellen.. Hij zei dat ik hem ten alle tijde mag bellen met vragen, maar ik vind dit nou niet bepaald een dringende vraag waar ik hem mee lastig kan vallen, want het resultaat is gewoon goed!

Nou deze keer heb ik mijn tekst bewaard.. liefs Hert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes, het is gelukt! haha

Eindelijk de lap tekst kunnen plaatsen! :)

Fijn dat je zo een goede controle gehad hebt en dat hij en jij ook heel tevreden zijn! Jak, met zo een naald, maar gelukkig voelde je het haast niet.. En gelukkig ook geen vocht :35:

Allemaal goed dus!!

325 cc van eurosilicone.. Ik denk dat je dan de medium profile gekregen hebt (sowieso omdat dr. Blecourt niet gauw high plaatst, daarmee zeg ik niet dat hij het nooit plaatst ;) ) maar ook in verband met de breedte.. Deze prothese is in medium profile 12,7 cm breed en heeft een projectie van 4 cm.. Om weer van een C naar een E te gaan, zul je aan die 4 cm genoeg hebben. (nogmaals, ik weet dat natuurlijk niet zeker, maar zit te beredeneren hihi)

Uhm, waarom voor de spier? Nou, omdat je genoeg weefsel of huiddikte had om de randen van de prothese te bedekken :) Als je een dunne huid hebt, of weinig eigen weefsel (je kunt ook een dunne huid hebben en toch veel weefsel, het gaat dan om de huiddikte aan de bovenrand van je prothese) dan wordt vaak besloten om achter de spier (dual plane) te plaatsen :)

Voordelen: alles haha. Het valt natuurlijker opzij als je ligt, je spieren zijn niet los gemaakt, geen last van eventueel krachtverlies, je herstel is iets sneller. Je moet uiteraard opletten met ellebogen boven schouders, dat is niet goed. En natuurlijk met de repeterende bewegingen, zoals stofzuigen, strijken enz. Tillen mag je eigenlijk wel direct na de bv als je ze voor de spier hebt. Wel rustig aan uiteraard, maar al eens een kind tillen of zo, dat is niet zo erg :) (uhm geen idee hoe oud je kinderen zijn, zou geen kind van 13 gaan tillen)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaaah super bedankt Best-Boobie, ik hoopte al dat jij als "boobie-calculator" zou reageren ;-) Dat stelt mij weer gerust!

Ik kan dus gewoon op en top tevreden zijn met hoe hij ze geplaatst heeft!!! Einde "Boobie-Blues" voor mij dus.. Morgen of over morgen weet ik of het medium of high profile is. Dan is voor mij het plaatje weer compleet en kan ik het naast mij neer leggen.

Ik heb nu nog een heel klein beetje te veel bolling boven in en hoop dat ik ietsie pietsie meer volume onderin krijg. Het is maar een klein detail gelukkig. Verder ben ik echt meer dan tevreden. Mijn hoofd is nog steeds aan het wennen, als ik in de spiegel kijk denk ik steeds weer "woooow jemig die zijn van mij joh :123:

Persoonlijk vind ik dr. Blécourt een hele prettige en kundige man, hij werkt zo precies en ik vind hem heel vriendelijk en charmant. Op sommige dames komt hij anders over begreep ik, maar ik ben fan!

Mijn dochtertje is trouwens 6 en mijn zoontjes net 3 en net 2, maar aangezien mijn man tot 5 januari thuis kan zijn, hoef ik niet te tillen. Ik beperk mij voorlopig tot de knuffel, kroel en voor lees sessies.

Ik zal straks en anders morgen nog wat nieuwe foto's plaatsen, liefs Hert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.