Ga naar inhoud

Hert : 28 november 2014 : drs Blecourt : Vlietland zh : Schiedam


Aanbevolen berichten

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste Reactie

Super meid dat alles er zo goed uitzag en dat de controle zo goed is verlopen.

Bij het idee dat er zo'n naald in me zou prikken daarvan zou bij mij ook even het zweet uitbreken brrr. Gelukkig viel het allemaal wel weer mee en maken we het weer erger van te voren in ons hoofd.

Ik kan me voorstellen dat je toch wel precies wilt weten wat er nou in je borsten is gestopt. Zal misschien wel een vrouwen dingetje zijn, maar toch ;)

Wat ontzettend fijn dat je vent zo lang thuis kan zijn zeg! Dat scheelt een hoop voor jou. Zo kun je echt goed herstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dat operatieverslag, ik heb er hardop om moeten lachen, zag het helemaal voor me!

Levensgevaarlijk zo'n mens in je kamer joh!

Gelukkig goed afgelopen.

Op naar een goed herstel!

Liefs Livje

Ja achteraf is het ook ontzettend grappig! Inmiddels zijn mijn vriendinnen er van overtuigd dat ik zulk soort dingen op mij af roep om hun vrolijk te houden..

Gister na mijn ziekenhuis bezoek ging ik heel eventjes bij mijn beste vriendin langs, want ze had de sleutel van haar eerste eigen huisje gekregen. Ik zwaai mijn deur open, roep "joehoeeee liefjeeee" wil uitstappen en stap zo midden in een hondendrol welke verstopt lag onder bladeren :9: Dus ik riep: "neeee toch, KAK ik sta in de kak!"

Mijn vriendin en man kwamen niet meer bij en riepen in koor.. ja hoor, je bent weer lekker bezig Hertje!!!

Vandaag kom ik mijn bed niet uit haha.. dan kan er een stuk minder mis gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super meid dat alles er zo goed uitzag en dat de controle zo goed is verlopen.

Bij het idee dat er zo'n naald in me zou prikken daarvan zou bij mij ook even het zweet uitbreken brrr. Gelukkig viel het allemaal wel weer mee en maken we het weer erger van te voren in ons hoofd.

Ik kan me voorstellen dat je toch wel precies wilt weten wat er nou in je borsten is gestopt. Zal misschien wel een vrouwen dingetje zijn, maar toch ;)

Wat ontzettend fijn dat je vent zo lang thuis kan zijn zeg! Dat scheelt een hoop voor jou. Zo kun je echt goed herstellen.

Je ziet die naald en in je hoofd gaan er gelijk allerlei alarmbellen rinkelen! Maar je verwacht niet dat het met zo'n naald toch pijnloos kan zijn, gelukkig maar en gelukkig weet mijn pc heel goed wat hij doet.

En dat mijn man thuis is, is inderdaad een uitkomst! Maar ik heb het stiekem ook wel een beetje verdiend vind ik.. hij is dit jaar meer weg geweest dan thuis.. Krijg je met een man bij defensie ;) Nu kan hij gelukkig voor onze ondernemende kindjes zorgen en kan ik rustig herstellen en mijn batterijen weer opladen. Want op de planning staan veel oefeningen en twee uitzendingen waaronder Mali. Dus het wordt een pittig jaar.

In de buurt en op school dachten ze dat ik een gescheiden vrouw ben, omdat ik alles alleen doe.. maar ik heb toch echt een man hoor! Het went vanzelf.. ik ben een doorzetter en het scheelt dat ik lieve ouders heb die regelmatig willen oppassen. Dan kan ik met mijn vriendinnen stappen en er op uit!

Zo en nu maar weer lekker lui netflixen.. ik heb weer een serie gevonden die errug leuk is.

liefs Hert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, dat lijkt me drie keer niks, als je man uitgezonden wordt. Maar goed, dat wist je natuurlijk al op het moment dat je voor hem koos, dan is dat natuurlijk ook weer anders.

Veel alleen ben je dan wel ja... Maar zoals nu, is het dan weer extra fijn om samen te zijn!

Geniet van de tijd die jullie nu samen hebben, en super dat je nu optimaal kunt herstellen :35:

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach het is in ieder geval nooit saai met jou! whaha

Nee dat zeker niet!! Ben echt een enthousiast gezelschapsmens. Kruip regelmatig lekker bij mijn vriendinnetjes op de bank en samen hebben wij zo veel lol.

Kan me inderdaad voorstellen dat het soms pittig is als je man weg is.

Gaat hij dan voor hele lange tijd weg?

Ik heb altijd geroepen:"voor mij NOOIT een militair of een vent die van voetbal houdt" Want dan zijn ze veel weg of ze kijken alleen maar voetbal. En ik heb dus een combi aan de haak geslagen hahaha.

Zijn oefeningen duren meestal 1 tot 3 weken. De Amerika oefening duurt 6 weken. En Mali duurt 4 tot 6 maanden, dat ligt er aan hoe het daar gaat verlopen.

De oefeningen vliegen meestal voorbij. Maar Afghanistan duurde wel erg lang, daar was hij 6,5 maand. Vooral de kinderen hebben het zwaar en die reageren het op mij af. Dus dat wil mij wel eens op breken.. En de spanning wanneer er veel gebeurt in het gebied waar hij is kan mij veel stress geven. Maar nu de kindjes wat zelfstandiger worden hou ik meer tijd voor mij zelf over ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, dat lijkt me drie keer niks, als je man uitgezonden wordt. Maar goed, dat wist je natuurlijk al op het moment dat je voor hem koos, dan is dat natuurlijk ook weer anders.

Veel alleen ben je dan wel ja... Maar zoals nu, is het dan weer extra fijn om samen te zijn!

Geniet van de tijd die jullie nu samen hebben, en super dat je nu optimaal kunt herstellen :35:

Xxx

Toen wij een relatie kregen wist ik niet dat hij ambities bij defensie had.. Ik wilde absoluut geen militair als vriend.. En toen ik eenmaal smoorverliefd was en een paar maanden met hem ging startte hij met de opleiding. Tsja.. ik was er ingestonken haha.

Een voordeel is wel dat ik een heerlijk sportieve en gespierde vent heb :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies, hij wist het wel uit te kienen.. Hij loog in het begin ook over zijn leeftijd. Ik was 24 en hij zei dat hij 21 was. Met dat leeftijdsverschil kon ik nog wel leven.. Maar na een paar weken kwam ik er achter dat hij 19 was. De smiecht, hij dacht dat ik anders niet met hem wilde daten. Hij wilde heel graag een vriendin die ouder is dan hij, omdat hij op vrouwelijke vormen valt :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje dat is nog best wel lang soms.

Ja als je eenmaal voor iemand gevallen bent en van die gene gaat houden dan zet je hem ook niet zo even aan de kant vanwege het geen wat hij graag wil doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

precies Esmiralda, en ondanks dat het een smiecht is Best-Boobie ben ik nog bij hem hij heeft het te doen met mij hoor, dus dat scheelt. Er liggen al heeel veel cadeautjes voor mij onder de boom hahaha.

haha, super toch!!

Het gaat om het gelukkig zijn he!! Dat is het allerbelangrijkste :) Smiecht of geen smiecht ;)

Hij wilde je gewoon heeeeeel graag, t was een leugentje om bestwil :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh ladies ik zit lichtelijk in de stress..

Ik ben vandaag 15dgn po en m'n borsten gaan ineens heel erg zakken en lijken nu over de prothese heen te zakken. M'n borst voelt bovenin nog hard en gespannen en vanaf m'n tepel tot aan m'n litteken is de huid zacht en hangt over de prothese heen.

Trekt dit nog bij? Ik vond ze eerst zo mooi van vorm en nu ineens word ik er onzeker en verdrietig van als ik er naar kijk :-(

Misschien zijn mijn zorgen wel niet nodig, ik hoop heel erg dat de prothese nog mooi gaat zakken.

Maar als dat niet het geval gaat zijn, dan zijn ze bovenin super stevig en bol en hangt onder slappe huid :-( Voor m'n gevoel had er dan veel meer cc ingekund dan die 325 (waarvan ik nog steeds het kaartje niet heb ontvangen.. Komt met de post zeiden ze dinsdag) of meer projectie..

Wat denken jullie? Ik heb foto's in m'n album 11dgn po gezet..

Liefs Hert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou we gaan het zien.. ik ga maandag sowieso even bellen als het dan nog zo is, want anders blijft het maar door mijn hoofd spoken. Dan kan ik gelijk vragen of hij via de mail de situatie wilt bekijken.

Als ik de zachte huid omhoogduw, dan blijft het gedeelte boven mijn tepel stijf staan.. Ik kan alleen het onderste gedeelte wat nu soepel is bewegen. Dus ik probeer het positief te zien en hoop dat het verandert wanneer het bovenste gedeelte ook soepel wordt en mee zakt.

Maar toch, omdat het een lieve duit gekost heeft, hoop ik dat het er naar verwachting uit gaat zien. Ik heb geen rechtopstaande borsten gevraagd, ik had inderdaad al hang van te voren. Dus zo realistisch ben ik wel hoor.. maar ze moeten niet erover heen zakken.

liefs Hert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel begrijpelijk meid, en je moet ook zeker ff contact opnemen met je pc. Altijd beter dat hij op de hoogte is van wat er gebeurt.

Echter, je prothese zelf is nu nog harder, dus kan niet gelijk-zacht zijn als je eigen weefsel.. Het zou kunnen dat je eigen weefsel al op zn plek weer zit, en dat je prothese nog komt.. Ik hoop het voor je, want zoals het nu zit, is het nog niet zoals het hoort idd. Echter!! Je bent ook pas 2 weken po :) En geloof me.. Die eerste weken gebeurt er vanalles! :)

Het kan dus echt gewoon nog zomaar goed gaan komen :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor het geruststellen Best-Boobie!

Dat wordt dan duimen op een goed verloop! En ik hou jullie wel op de hoogte van mijn telefoongesprek van a.s. maandag. Ik kan er nu inderdaad toch niets mee. Maar mocht het niet goed komen, dan hoop ik dat mijn pc er wel wat mee doet en dat ik niet zelf moet betalen. Want na een paar flinke financiële tegenvallers zijn mijn spaarcentjes nu even op..

liefs Hert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.