Ga naar inhoud

hoe weet je nu wat je wilt??


lizz1808

Aanbevolen berichten

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste Reactie

Hydrogel, super zacht bewegen mee en vallen opzij

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Hoi dames,

Ben even,een maandje ofzo,niet echt actief geweest hier.

Na mijn laatste consult in januari bij plovier heb ik alles even laten bezinken, niet echt meer mee bezig geweest. Maar nu sinds 2 weken geleden voelde ik mij weer rotslecht aan het worden.

En dit zal altijd zo blijven, zeker met de zomer in aantocht...

Dus het geld heb ik deze maand volledig bij mekaar, dus word het tijd dat ik mijn droom ga waarmaken.

Morgen ga ik mijn afspraak vr de operatie dus vastleggen!

Graag wil ik het in september plannen, in de zomermaanden wil ik mij niet laten opereren, warmte,meer kans op ontstekingen, en dan valt het ook zowiezo op met die band als je topjes draagt enz, dat wil ik niet.

Nu zie ik hier zoveel mooie borsten passeren van verdonck, dat ik weer begon te twijfelen, mr de welnesskliniek ligt mij gewoon niet.

Dus ik hou het bij plovier, hopende dat hij mijn borsten kan namaken zoals op de fotos die ik voor ogen heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Hey meiden

Vandaag 8 dagen PO, de pijn is natuurlijk al een enorm verschil met de eerste 3/4 dagen, ze zeggen tgaat elke dag beteren..

Maar nu blijf ik precies staan en is elke dag hetzelfde :(

Smorges heb ik schrik vr mijn ogen open te doen, nog altijd die enorme druk, ook bij het rechtstaan.

Na een halfuurtje mindert dit, en door de dag voel ik niets van druk.

Word ook nog altijd snachts, tegen de vroege ochten 5.30 wakker vd pijn

Savonds begint het ook ambetanter te worden.

Het enigste wanneer ik niets voel is gwn door de dag.

Maar bij het minste dat ik doe ben ik buiten adem.

Heb ook zo een enorme rugpijn nog altijd, volges mij echt van die borstband

Wanneer word dit allemaal beter :( :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meid.

Ik zelf ben vandaag 6 dagen PO.

En heb ook nog veel pijn.

Ik had drains en die heb ik gister uit gekregen . En nu is de pijn iets minder.

Rugpijn heb ik ook, en die druk ook.

Ik denk dat we nog even gedult moeten hebben.

Maar ik lees met je mee hier.

Groetjes en nog een goed herstel! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben pas 1 dag PO maar voel alleen druk en geen pijn, hoop dat het zo blijft? Met die druk kan ik wel leven!

Wel balen dat je zo vroeg wakker bent zeg! Had je gelijk die borstband gekregen? Ik krijg hem pas over 2 weken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben pas 1 dag PO maar voel alleen druk en geen pijn, hoop dat het zo blijft? Met die druk kan ik wel leven!

Wel balen dat je zo vroeg wakker bent zeg! Had je gelijk die borstband gekregen? Ik krijg hem pas over 2 weken

Euhm...heb jij voor de spier of dual plane?? :0

Ja ik had direct die borstband om...

Hoop voor jou dat het zo blijft dan, haha ongelooflijk, geen pijn seg :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar hoor , ik ben nu 6 weken po en heb het nog steeds met opstaan , wat bij mij helpt is om niet helemaal plat te liggen maar met een paar kussens in me rug een soort van half lig half zit .

Succes met je herstel .

Waattt?! Zelfs na 6 weken nog :P had toch gehoopt dat dit in week 3 zou weg zijn.

Vanwaar blijft die druk eigelijk komen?

Ja kussens haha daar zal het niet aan liggen, zetel is verbouwd tot een kamp vol kussens :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meid.

Ik zelf ben vandaag 6 dagen PO.

En heb ook nog veel pijn.

Ik had drains en die heb ik gister uit gekregen . En nu is de pijn iets minder.

Rugpijn heb ik ook, en die druk ook.

Ik denk dat we nog even gedult moeten hebben.

Maar ik lees met je mee hier.

Groetjes en nog een goed herstel! Xx

Oke ja moet er soms ff aan herinnerd worden dat dit voor iedereen zo is en hetzelfde is ondergaan van pijn...maar als ik dan lees dat sommige na een week of vroeger al met pijnstilling stoppen of lekker het stad al ingaan, dan denk ik huh :s ...ik wil dat ook :(:D

Achja ooit ..ooit..stopt mijn pijn ook :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg een tip van iemand anders. Een voedingskussen in bed.

Idiaal ook minder pijn aan rug xx

I have it all :P , er tegenaan slapen gaat niet, bolletjes zijn te hard is nogthans van een goed merk, mijn mama heeft een babyspeciaalzaak :P

Maar voor te slapen kan ik er mijn draai niet mee vinden.

Voor rechtop te zitten wel, want het geeft idd wel goede steun :)

Leg er ook mijn benen op, is ook wel comfortabel als de benen ietsje hoger liggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euhm...heb jij voor de spier of dual plane?? :0

Ja ik had direct die borstband om...

Hoop voor jou dat het zo blijft dan, haha ongelooflijk, geen pijn seg :P

Heb dual plane, 425cc en had cup aa... Snap er zelf ook niks van hoor! Ben heel kleinzerig maar voel me prima!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier precies 1 week po en ook idd de pijn is draagbaar en overdag voel ik me best goed maar de nachten zijn een hell.. ik kan er ook gewoon nie van slapen.. heb net de kliniek gebelt voor slaapmedicatie.

ze gaan overleggen en dan hopeliji krijg ik wat want ik word echt gek zo..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier precies 1 week po en ook idd de pijn is draagbaar en overdag voel ik me best goed maar de nachten zijn een hell.. ik kan er ook gewoon nie van slapen.. heb net de kliniek gebelt voor slaapmedicatie.

ze gaan overleggen en dan hopeliji krijg ik wat want ik word echt gek zo..

Ooohh oke net zoals bij mij dus :)

Toch blij dat dit forum er is :D. Heb hier al veel steun en mijn moed terug gevonden

Ja en de eerste dagen verwacht je het dat je niet kan slapen maar na een week denk je " oohh nee wnn gaat dit stoppen" en dan begin je te denken dat je als enigste dit voor hebt, maar niet dus :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.