Ga naar inhoud

hoe weet je nu wat je wilt??


lizz1808

Aanbevolen berichten

ik zag op youtube dat je hem niet recht horizontaal moet dragen maar meer schuin. domme vraag maar draag je hem wel goed schuin? hoog bovenop de borst en laag op je rug? misschien glipt die in de loop van de dag steeds meer naar boven op de rug ? heel raar dat je schouders er krom van staan en de pijn die je hebt.. succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste Reactie

Pff kweni in het begin had ik ook eens gebeld, maar dan kom je uit bij een secretaresse die aan het onthaal zitten en dan krijg je als antwoord " ja mevrouw dat is allemaal normaal" of " je kan eerst een t-shirt aandoen en dan der bovenop"

En dan denk ik ik geraak nog ni in een t-shirt! En ja ik draag eerst al een topje en dan de band erboven op en da helpt allemaal geen **** :P

Ik ga gwn terug aan de paracetamol denk ik

Dat kan je ook doen ja paracetemol nemen

Maar nog een vraag draag je u borstband vanachter langer dan van voor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa heb vanaf dag 1 al bestudeerd hoe je hem correct draagt, Piepke heeft in de tijd hier een filmpje van geplaatst.

De band komt achteraan gelijk met mijn onderste bh rand, en ja hij kruipt omhoog, zit er regelmatig aan te trekken...maar waar de band ook zit dat neemt het feir vh drukkend gevoel niet weg hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook rugpijn toen. Ik ging s nachts ook met m'n benen over de rand van't bed zitten en dan naar voor en achter bewegen tegen de pijn. Heel vervelend die periode.

Ik deed hem ook ooit ff los als ik las, omdat ik het gewoon niet kon uithouden.

Ik sliep op den duur, half op m'n zij, met een kussen tegen m'n borsten gedrukt lukte dat wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zag op youtube dat je hem niet recht horizontaal moet dragen maar meer schuin. domme vraag maar draag je hem wel goed schuin? hoog bovenop de borst en laag op je rug? misschien glipt die in de loop van de dag steeds meer naar boven op de rug ? heel raar dat je schouders er krom van staan en de pijn die je hebt.. succes!

Ik loop krom vanwege de druk in mijn rug en de band die snijd/trekt in mijn oksels, je begint ernaar te lopen, en de borsten trekken ook heel fel als je je rechtop zet of kaarsrecht wil lopen, dus ga je vanzelf een beetje krom om dat gevoel tg te gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe kan je masseren als je pas geopereerd bent? IK moet owv mijn gezondheid elke week naar de kinesist..Ik vroeg mij af hoe je kan behandeld worden aan je rug aasje niet op je buik mag...

Ik zat op een kruk, mijn hoofd op e hoge massage tafel. Dus niet liggemd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook rugpijn toen. Ik ging s nachts ook met m'n benen over de rand van't bed zitten en dan naar voor en achter bewegen tegen de pijn. Heel vervelend die periode.

Ik deed hem ook ooit ff los als ik las, omdat ik het gewoon niet kon uithouden.

Ik sliep op den duur, half op m'n zij, met een kussen tegen m'n borsten gedrukt lukte dat wel.

Haha ja die schommelende bewegingen, ik ken ze :D

Idd heel vervelende periode!

Op mijn zij liggen is nu nog niet aan de orde, maar wat verlang ik er naar!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien moet ik dit niet zeggen omdat mijn chirurg zei dat ik 'm echt om moest doen... Maar ik heb die ontzettend vervelende band maar één week gedragen. Vreselijk ding! Kon ook amper kleren aan waarbij je die band niet zag. Ik heb geen enkel probleem gehad met het zakken van de prothesen. Alles is perfect gegaan. Echter kan ik begrijpen dat dat niet bij iedereen werkt. Het is ook zo dat niet elke chirurg ter wereld dit adviseert. Er wordt gezegd dat je een band alleen hoeft te gebruiken als (een van) de prothesen niet goed zakken. Maar hoe weet je dat ze niet goed zakken? Bij mij zaten ze ook super hoog in het begin.. Is allemaal natuurlijk gezakt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè meid.

Wat vervelend dat je zo veel last hebt van je spieren en je rug. Ik lees het vaker dat meiden er last van hebben. Ik word over 3 weken geopereerd en daarom heb ik alvast een massage kussen van medisana aangeschaft. Ik ben absoluut geen rug slaper en ben ook bang voor rug en spierpijn. Het ziet er uit als de zitting van een auto stoel en je kunt het op een stoel of bank zetten en zo je hele rug en nek laten masseren. Je kunt het ook per zone instellen, alleen onder rug of alleen boven rug. De massage knoppen in de rug kunnen ook verwarmen. Beetje lastig uitleggen... Hopelijk snap je het een beetje.

Sterkte met de pijn!

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien moet ik dit niet zeggen omdat mijn chirurg zei dat ik 'm echt om moest doen... Maar ik heb die ontzettend vervelende band maar één week gedragen. Vreselijk ding! Kon ook amper kleren aan waarbij je die band niet zag. Ik heb geen enkel probleem gehad met het zakken van de prothesen. Alles is perfect gegaan. Echter kan ik begrijpen dat dat niet bij iedereen werkt. Het is ook zo dat niet elke chirurg ter wereld dit adviseert. Er wordt gezegd dat je een band alleen hoeft te gebruiken als (een van) de prothesen niet goed zakken. Maar hoe weet je dat ze niet goed zakken? Bij mij zaten ze ook super hoog in het begin.. Is allemaal natuurlijk gezakt!

Ja idd ik weet ook dat sommige chirurgen het niet direct na de operatie aandoen en dan bij de eerste controle zien of het nodig is, maar bij mij staat in de brief de eerste 4 weken dragen, mijn ene borst zakt goed, de andere blijft nog van boven hangen of staan eig haha :P dus als ik dat zie durf ik hem toch niet uit laten :s

Maar ik kan er geen vrede mee nemen hoor, vooraan vind ik het prettig want als ik hem uitdoe vind ik de boel vooraan maar losjes zitten, maar mijn rug en zijkant vinden het allesbehalve prettig :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè meid.

Wat vervelend dat je zo veel last hebt van je spieren en je rug. Ik lees het vaker dat meiden er last van hebben. Ik word over 3 weken geopereerd en daarom heb ik alvast een massage kussen van medisana aangeschaft. Ik ben absoluut geen rug slaper en ben ook bang voor rug en spierpijn. Het ziet er uit als de zitting van een auto stoel en je kunt het op een stoel of bank zetten en zo je hele rug en nek laten masseren. Je kunt het ook per zone instellen, alleen onder rug of alleen boven rug. De massage knoppen in de rug kunnen ook verwarmen. Beetje lastig uitleggen... Hopelijk snap je het een beetje.

Sterkte met de pijn!

Liefs xxx

Ja ik weet wat je bedoelt heb het al eens gezien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lizze.

Even mijn mening die band doet meer kwaad dan goed,het is ook niet normaal dat je krom loopt van de pijn.

Ik weet ook niet waarom sommige pc kiezen voor een borstband(martelband) en andere pc voor een sportbeha.

Je zou ook Dr.Plovier een email kunnen sturen met je klachten of vraag een consult aan.

Sterkte meis

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lizze.

Even mijn mening die band doet meer kwaad dan goed,het is ook niet normaal dat je krom loopt van de pijn.

Ik weet ook niet waarom sommige pc kiezen voor een borstband(martelband) en andere pc voor een sportbeha.

Je zou ook Dr.Plovier een email kunnen sturen met je klachten of vraag een consult aan.

Sterkte meis

xx Ank

Hallo Lizze.

Even mijn mening die band doet meer kwaad dan goed,het is ook niet normaal dat je krom loopt van de pijn.

Ik weet ook niet waarom sommige pc kiezen voor een borstband(martelband) en andere pc voor een sportbeha.

Je zou ook Dr.Plovier een email kunnen sturen met je klachten of vraag een consult aan.

Sterkte meis

xx Ank

Ja ik zit constant te denken, moet die band echt aanhouden anders gaat het niet zakken, gisterennacht dacht ik hem echt uit te zwieren!! Maar ik dacht nee er is een reden voor die band en stel dat die ene borst niet wil zakken wat dan, dus gwn aanhouden :P

Een sportbh draag ik ook natuurlijk, heb alleen bang dat het nutteloos is om contact op te nemen met de kliniek want die gn toch zeggen dat het normaal is en dat ik een shirtje moet aandoen met daarboven de band op :/ helpt niets hoor ma goed..

Ben ik ng geen stap mee verder mr heb geen zin om na 4 weken met een naar de kl*te geholpen rug te zitten, maar mijn borsten wil ik er dan ook weer niet vr op het spel zetten, oohh jonges toch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zit constant te denken, moet die band echt aanhouden anders gaat het niet zakken, gisterennacht dacht ik hem echt uit te zwieren!! Maar ik dacht nee er is een reden voor die band en stel dat die ene borst niet wil zakken wat dan, dus gwn aanhouden :P

Een sportbh draag ik ook natuurlijk, heb alleen bang dat het nutteloos is om contact op te nemen met de kliniek want die gn toch zeggen dat het normaal is en dat ik een shirtje moet aandoen met daarboven de band op :/ helpt niets hoor ma goed..

Ben ik ng geen stap mee verder mr heb geen zin om na 4 weken met een naar de kl*te geholpen rug te zitten, maar mijn borsten wil ik er dan ook weer niet vr op het spel zetten, oohh jonges toch

Moeilijk meis

Ik weet van een bericht hier van een dame(dit ging niet over de borstband)maar rechter borst wou niet zakken.

De pc dr.Nio adviseerde toen om het beha bandje losser te stellen, zodat de borst meer ruimte krijgt om de natuurlijke hang te krijgen.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeilijk meis

Ik weet van een bericht hier van een dame(dit ging niet over de borstband)maar rechter borst wou niet zakken.

De pc dr.Nio adviseerde toen om het beha bandje losser te stellen, zodat de borst meer ruimte krijgt om de natuurlijke hang te krijgen.

xx Ank

Thx vr de tip want met mijn sportbh zat ik ook al een tijdje in twijfel want de onderste rand kwam niet volledig onder de borst maar een stukje erop, heb nu mijn schouderbandjes op het grootste gehaakt en nu komt de rand mooi en volledig onder de borst, want in de week stonden mijn borsten echt op die rand dat ze zelfs niet konden hangen, maar weet ik veel heb nooit iets van borsten gehad dus weet niet hoe alles moet aanvoelen of zitten :D

En ik dacht toen ook, hoe kunnen die in godsnaam zakken??

Bovenaan draag ik een band die ze moet laat zakken en onderaan worden ze terug omhoog geduwd door de sportbh :P

Maar denk dat hij nu wel goed zit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx vr de tip want met mijn sportbh zat ik ook al een tijdje in twijfel want de onderste rand kwam niet volledig onder de borst maar een stukje erop, heb nu mijn schouderbandjes op het grootste gehaakt en nu komt de rand mooi en volledig onder de borst, want in de week stonden mijn borsten echt op die rand dat ze zelfs niet konden hangen, maar weet ik veel heb nooit iets van borsten gehad dus weet niet hoe alles moet aanvoelen of zitten :D

En ik dacht toen ook, hoe kunnen die in godsnaam zakken??

Bovenaan draag ik een band die ze moet laat zakken en onderaan worden ze terug omhoog geduwd door de sportbh :P

Maar denk dat hij nu wel goed zit!

Wat je nog zo kunnen doen is bandje van je beha, waar de borst nog te hoog zit iets losser te doen.

Dit oude bericht heb ik gevonden http://www.borstenforum.com/topic/353-borstband/

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je nog zo kunnen doen is bandje van je beha, waar de borst nog te hoog zit iets losser te doen.

Dit oude bericht heb ik gevonden http://www.borstenforum.com/topic/353-borstband/

xx Ank

Dank je wel Ank voor deze link in het archief ;)

Het is idd van belang dat ik hem echt aan hou, nu ben ik terug gestart met de paracetamol om de rugpijn onder controle te houden en dit gaat goed.

De sportbh staat inmiddels al op het grootste gehaakt op men schouders ;)

Mijn borsten zijn al mooi gezakt dus dat geeft mij toch weer moed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Ank voor deze link in het archief ;)

Het is idd van belang dat ik hem echt aan hou, nu ben ik terug gestart met de paracetamol om de rugpijn onder controle te houden en dit gaat goed.

De sportbh staat inmiddels al op het grootste gehaakt op men schouders ;)

Mijn borsten zijn al mooi gezakt dus dat geeft mij toch weer moed :)

Fijn te dat het iets beter met je gaat,nog 9 dagen voor jou :119:

xxAnk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.