Ga naar inhoud

hoe weet je nu wat je wilt??


lizz1808

Aanbevolen berichten

Doe je niet stiekem teveel door de dag? ;)

Ik krijg ook zere boobies als ik te fanatiek ben geweest (keuken schoonmaken ed). Dan moet ik heel bewust me op de bank leggen en even ontspannen tv kijken. Even geen druk op m'n borstspieren. Dan zakt het weer snel weg.

's Ochtends doe ik oefeningen voordat ik opsta (in bed dus). M'n handen bij m'n oren en rustig m'n ellebogen opzij laten zakken. Een beetje stretchen van de spieren. En bij mij hielp wrijven over m'n boobies ook tegen de spanning erin. Niet te hard, alsof je over een verzwikte enkel wrijft.

En het zal idd beter gaan :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste Reactie

Doe je niet stiekem teveel door de dag? ;)

Ik krijg ook zere boobies als ik te fanatiek ben geweest (keuken schoonmaken ed). Dan moet ik heel bewust me op de bank leggen en even ontspannen tv kijken. Even geen druk op m'n borstspieren. Dan zakt het weer snel weg.

's Ochtends doe ik oefeningen voordat ik opsta (in bed dus). M'n handen bij m'n oren en rustig m'n ellebogen opzij laten zakken. Een beetje stretchen van de spieren. En bij mij hielp wrijven over m'n boobies ook tegen de spanning erin. Niet te hard, alsof je over een verzwikte enkel wrijft.

En het zal idd beter gaan :53:

Nee doe zeker ni teveel, bijna niks, van een beetje door het huis wandelen of tegen iemand praten ben ik al buiten adem.

Ik lig vrij veel, en sta alleen recht vr het toilet,drinken,en dat is het.

Zet mij ook regelmatig in een andere houding..

Smorges is het gwn de druk van de borsten zelf, erover wrijven voel ik amper want ze zijn steenhard, bij het rechtstaan hou ik ze wel vast lichtjes..

Achja ook weeral een fase zeker :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden

Vandaag 8 dagen PO, de pijn is natuurlijk al een enorm verschil met de eerste 3/4 dagen, ze zeggen tgaat elke dag beteren..

Maar nu blijf ik precies staan en is elke dag hetzelfde :(

Smorges heb ik schrik vr mijn ogen open te doen, nog altijd die enorme druk, ook bij het rechtstaan.

Na een halfuurtje mindert dit, en door de dag voel ik niets van druk.

Word ook nog altijd snachts, tegen de vroege ochten 5.30 wakker vd pijn

Savonds begint het ook ambetanter te worden.

Het enigste wanneer ik niets voel is gwn door de dag.

Maar bij het minste dat ik doe ben ik buiten adem.

Heb ook zo een enorme rugpijn nog altijd, volges mij echt van die borstband

Wanneer word dit allemaal beter :( :(

Het lijkt wel of ik dit geschreven heb haha, ik ervaar het precies hetzelfde. Alleen ik ben pas 5 dagen P.O.

Overdag nergens geen last van maar 's avonds merk ik het als ik op de bank lig/zit en vooral als ik naar bed ga. Ik vind het ook vooral pijnlijk als ik ga liggen, zelfs met kussens in mijn rug. Heel vervelend. Wat ik me kan herinneren van de vorige keer (heb een wissel gehad) blijft dat ook nog wel een paar weken, maar van mij mag het snel genezen want ik kijk enorm tegen de nachten op terwijl ik me overdag een hele pief voel. En inderdaad veel pijn aan de rug en nek als ik 's ochtend vééélste vroeg wakker word

Heel veel succes en hopelijk ben je snel verlost van ongemakken!

Groetjes, Supernova!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt wel of ik dit geschreven heb haha, ik ervaar het precies hetzelfde. Alleen ik ben pas 5 dagen P.O.

Overdag nergens geen last van maar 's avonds merk ik het als ik op de bank lig/zit en vooral als ik naar bed ga. Ik vind het ook vooral pijnlijk als ik ga liggen, zelfs met kussens in mijn rug. Heel vervelend. Wat ik me kan herinneren van de vorige keer (heb een wissel gehad) blijft dat ook nog wel een paar weken, maar van mij mag het snel genezen want ik kijk enorm tegen de nachten op terwijl ik me overdag een hele pief voel. En inderdaad veel pijn aan de rug en nek als ik 's ochtend vééélste vroeg wakker word

Heel veel succes en hopelijk ben je snel verlost van ongemakken!

Groetjes, Supernova!

Hihi grappig :P , ik ga zelfs niet meer in bed liggen, kan niet hoog genoeg gezet worden, en de matras is een beetje te mals dat ik er de diep in lig eig..

Mijn kussens zijn nu helemaal opgebouwd in de zetel :D

Ik kijk er nu al naar uit om terug zalig op mijn manier in bed te kunnen liggen, en mij terug op te maken, voel mij net het monster van loch ness :(

Mijn haren zijn niet om aan te zien! Mijn nagels zijn niet in orde omdat dit er voor de operatie af moest, loop hele dag in supersized kleding , soooo not me!!!

Ik tel de dagen naar beterschap af nu!

Jij ook nog veel succ hoor! Uiteindelijk komt het allemaal wel goed ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey

Ik voel mij nu al een beetje dom terwijl ik dit typ ..

Maar ik had na de operatie een sportbh small aan, ik heb nu dezelfde besteld in maat medium.

En die past mij ook heel goed, zit hier nu verschil in op de cupmaat ook? Of is het alleen de omtrek?

Kan er gwn ni aan uit waar het verschil zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey

Gisteren was ik 14 dagen PO maar het blijft toch nog steeds lastig voor mij.

Mijn hele bioritme is om zeep, smorges vroeg wakker, in namiddag mijn klopje waardoor ik regelmatig voor enkele uurtjes in slaap val en tegen de avond ben ik klaarwakker waardoor ik weer laat in slaap val.

Ik word ALTIJD tegen de vroege morgend wakker vd rugpijn en soms geraak ik er echt niet meer van in slaap, mijn rug speelt de grootste parten van pijn.

In mijn borsten voel ik weinig, soms voel ik ze wel "werken" maar niet dat dit pijn doet.

Bij het opstaan was de druk afgelopen week zo goed als weg, die begint nu terug te komen en dan ook vooral op het borstbeen en rondom rond.

Door die borstband loop ik ook al krom en hou ik al onbewust mijn schouders nr voor omdat die alles zo hard aanspant bij mij, dat ik ernaar ga lopen.

Nu alles spant dus ook mijn sportbh, nu weet ik dat hij steun moet geven maar mijn borsten staan echt op die onderste rand die kunnen echt geen mm naar beneden , moeilijk uit te leggen eig.. maar mijn borsten moeten zakken maar die rand houd mijn borsten precies te stevig omhoog :S

Dus al bij al...ik zit nog niet goed in mijn vel :(

Dank om dit geklaag te lezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meid!

Wat vervelend!

Ik ben morgen ook 14 dagen po en ik herken het.

Borsten gaan wel steeds minder pijn doen.

Maar rug pijn van het slapen heb ik ook.

En word ook elke morgen vroeg wakker.

En kan ook smiddags slapen gaan..

Het hoort er allemaal bij!

We hebben/krijgen wel mooie boobs hihi!

Maar het is wel echt balen als je andere hoort die maar 2 dagen last ervan hebben.. Maja dat hebben wij helaas niet.

Een meid op het forum zei me dat een voedingskussen beter licht in bed.

En ik moet zeggen het is echt zalig!

Je hebt dan ook wat meer steun in je rug.

Dus miss is dat ook wat voor jou?

Succes nog!

Komt allemaal goed

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach meid, ik snap het hoor! is gewoon vervelend die eerste weken. Na ongeveer 2 weken inderdaad brak het met ook op weet ik nog. Het moe zijn, pijn in je borsten en in je lichaam. Je ritme helemaal anders, slecht slapen. Maar hoe cliché het ook weer klinkt, je moet er even doorheen. achteraf denk je; nou het viel best wel mee! Dan heb je mooie borsten en dan is het 't helemaal waard geweest.

Ik wens je nog veel beterschap xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga achteraf echt niet denken het viel best wel mee..no way!! :P

Die helse pijn de eerste nacht ben ik ook nog niet vergeten hoor!! :D

Maar nu blijf ik zo precies staan in de vooruitgang...:(

En als ik dan zo een rugpijn krijg wil ik mij zo graag op mijn zij leggen, zoals ik altijd slaap..en dat gaat dan niet pff..

Het is toch echt wel iets van lange duur hoor..voor mij in ieder geval dan toch.

En dan lees ik dat sommige die korter PO zijn van nerges ng last hebben :s , maajt mij een beetje moedeloos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word gek,gek,gek!

Mijn nachten zijn nog altijd niet optimaal en na 4 uurtjes slaap weer wakker geworden vd rugpijn :( , de druk :( en de jeuk!!! :(

Ik had gisteren mijn sportbh's uitgewassen en terug even de maat kleiner aangedaan, door de dag viel dit mee, mr snachts was het serieus aan het knellen en jeuken, voelde met mijn hand dat de onderste rand gwn in mijn huid stond!

Dus even gewisseld nr de medium terug, was al vele beter :D

Heb ik nog 1.5u wakker gezeten, en terug in slaap gevallen.

Wat een ellende seg! Had niet gedacht dat het zo slepend was, dacht na 2 weken ga je af en toe nog is een steekje voelen en een klein pijntje :/

Pfff ELLENDE! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik leef zo met je mee.

mij eerste 2 weken gingen goed.

ben nu 3 en halve week.moest weer aan het werk.ben van ellende na huis gegaan.

pijn van het staan.

steken in me rug.. ben nog gewoon zo stijf :(

ben benieuwd wanneee Dit minder word.

veel sterkte lizz xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik leef zo met je mee.

mij eerste 2 weken gingen goed.

ben nu 3 en halve week.moest weer aan het werk.ben van ellende na huis gegaan.

pijn van het staan.

steken in me rug.. ben nog gewoon zo stijf :(

ben benieuwd wanneee Dit minder word.

veel sterkte lizz xxx

Ojee en ik moet na 3.5 week ook aan het werk, heb er nu al schrik voor :(

Mag je eig niets innemen tg de spierpijn?

Ik ga met hetzelfde probleem zitten, draag jij die borstband nog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super vervelend, kan je niet, hoe zwaar het ook is je middag slaap overslaan en even rustig boek lezen tv kijken of iets zodat je avonds goed in slaap valt en ochtends later opstaat...?? misschien kamille thee avonds slaap je ook rustig en diep van.. hoop dat je snel opknapt! liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoefde geen band haha áls ik die zou hebben dan zou ik (net als jou) ook als een oma lopen hihi..

doe ik nu al een beetje maar nog niet zo erg dat het zo opvalt. het is niet zo dat ik de pijn niet trek.het zeurt meer.

anders kan je altijd paracetamol innemen :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames

Ik hoop dat iemand mij tips en raad kan geven voor mijn aanslepende spierpijnen en dan voornamelijk de pijn in mijn rug..

Snachts word ik er telkens nog wakker van en dan zit ik een uur rechtop, kan dan wel janken van ellende want je bent moe,wil slapen, en je kan maar op 1 manier gaan liggen en dat is op die rug die zoveel pijn doet!

Ik wijd het echt aan die borstband want het is echt op dat punt dat het pijn en beknellend voelt..als ik hem dan even losmaak is dit zo een verlichting en voel ik alles wegtrekken

Maar ben nog maar 2.5 week PO dus kan hem nog niet uit laten en losser doen is dan ook weer heen optie want dan geeft hij geen druk meer op mijn borsten.

Hij trekt mijn schouders ook krom dus die slechte houdingen breken mij na 2 weken wel zuur op :/

De pijn en ongemakken in mijn borsten zijn te doen, het is vooral die spierpijn die mij belemmert!!

Aub gouden tips zijn zeer welkom hiervoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben naar de fysiotherapeut gegaan en ben daar zittend gemasseerd. Dit heeft mij heel erg geholpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe kan je masseren als je pas geopereerd bent? IK moet owv mijn gezondheid elke week naar de kinesist..Ik vroeg mij af hoe je kan behandeld worden aan je rug aasje niet op je buik mag...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je die borstband meschien niet te vast zitten ze mogen wat losser zitten hoor

Dat is het hem juist vooraan heb ik er geen last van en kan ik het verdragen, hij mag gwn niet zo hard rond mijn rug en zijkanten spannen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anders moet je eens op u pc bellen die kunnen u meschien meer uitleg geven wat je moeten doen

Pff kweni in het begin had ik ook eens gebeld, maar dan kom je uit bij een secretaresse die aan het onthaal zitten en dan krijg je als antwoord " ja mevrouw dat is allemaal normaal" of " je kan eerst een t-shirt aandoen en dan der bovenop"

En dan denk ik ik geraak nog ni in een t-shirt! En ja ik draag eerst al een topje en dan de band erboven op en da helpt allemaal geen **** :P

Ik ga gwn terug aan de paracetamol denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.