Ga naar inhoud

LTdeJ : 1 april 2009 : Dr. Van Drunen : Rijnland Ziekenhuis


Gast LTdeJ

Aanbevolen berichten

Gast niiietje

jaaaaaaaaaaaaaaa mooi hoor!! mooi formaat ook.

bij de tepel was dat nou je zwakke plek zeg maar???

jij was toch met de sleutelgat of nou juist wer niet.... :wacko:

wat jij daar bij je tepel heb heb ik zo ongeveer onder de borst op het 3 landenpunt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Mijn zwakke plekken zitten inderdaad net onder mn tepels dat klopt. Ik ben geholpen met sleutelgat methode ja..

Ik heb nu bh aan met maat 80C en dat was altijd G..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn zwakke plekken zitten inderdaad net onder mn tepels dat klopt. Ik ben geholpen met sleutelgat methode ja..

Ik heb nu bh aan met maat 80C en dat was altijd G..

Bij mij is dat ook een zwak plekje , net als het drielandenpunt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

nou de korst zit er nog op ,maar ben nog wel voorzichtig hoor.

maandag is het 8 weken geleden dus geestelijk ben ik er helemaal klaar mee!!!!!!!!!!!!!! :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja kan het me voorstellen, ik ben nog maar op de helft en wil gewoonw eer van alles. Hoe bedoel je ongeduldig.

Wel fijn dat de korsten er nu op zitten. Niet aan peuteren he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na vannacht voel ik me weer veeel fitter!! Manlief is naar de voetbal, seniorentoernooi dus ik heb lekker het huis voor mij alleen. Even afwachten in welke staat hij vanavond thuis komt, ik verwacht niet veel goeds.. maar dat zien we dan wel weer!!

Volgend weekend zitten we lekker in Brussel&Antwerpen, daar gaan we van 21 tm 25 heen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig he.

ik ben in juni jarig en dan wilik kadocard en/of -bonnen vragen van kleding- en lingerie zaken.

Misschien iets te laat voor mijn zomercollectie want die wil ik voor die tijd al aangevuld hebben, maar voor het najaar en de winter kan ik ook nog aardig wat gebruiken (echt alles is te groot, maar ja was dan sinds december ook al weer wat kilo's agevallen).

Jippie, en lales past fatsoenlijk. Geen bloesen meer die kilometers te groot zijn om mijnmiddel, of kilometers te klein om mijn borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ja heerlijk zo'n vooruitzicht......... :125:

maar toch weer even over jou naam LTdeJ was dat nou lysanne of liselotte :106: ..........want op .nl was er ook een lilo en die heette ook zoiets toch????horen we ook niks meer van :wacko: .....jammer..............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Hoihoi!

Goed te lezen dat het na 8 weken goed met je gaat, die korstjes, ik kan wel goed begrijpen dat het moeilijk is om er vanaf te blijven, ik wil altijd maar overal aan peuteren maar dat lijkt me ook wel erg moeilijk hoor! Geduld is een schone zaak, het gaat vanzelf allemaal weg...

Ben je inmiddels al onder de zonnebank geweest? Lijkt me ook wel eng, ik ben sowieso niet iemand die snel onder de zonnebank gaat, maar ik zou het ook niet al te snel na de operatie doen..

Veel plezier in Brussel!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee allemaal,

Mijn naam is Lysanne.. (voor de braintraining Annita!!)

Ben van de week onder de zonnebank geweest maar met doekje over mn borsten, durfde toch niet zo goed open en bloot!

Verder draag ik nu nieuwe bh, die zit heerlijk! Erg blij!! Ik had dezelfde voor de bvk maar nu 3 maten kleiner!!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt super!!! Heb ook bh bewaard als je dat verschil ziet... Zul jij straks ook wel hebben met je sport bh!

Heb je die al of ga je die nog aanschaffen binnenkort?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Ik heb net mijn ondergoedla leeggeruimd: alle bh's en bikini's gaan naar het goede doel. Bewaar 1 oude bh, zodat ik over een tijdje ook nog weet hoe groot het ook al weer was!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi LTdeJ,

Ik heb je foto's gezien en ze zien er super uit.

Moet zeggen dat je voor die tijd ook mooie (.)(.)

Maar wat kleiner is natuurlijk super!

Weet je wat ik me nu afvraag. Jouw tepels zitten wel gelijk hoger, ( heel mooi trouwens)terwijl je ook met de sleutelgatmethode bent geopereerd. Terwijl Dr Laban ze wat lager plaatst omdat je borsten nog in moeten zakken.

Waarom zou daar nou zoveel verschil per Pc in zitten?

Moet jij nog naar je PC wil jij dit eens vragen hoe dat nou kan?

Dan ga ik dat zodra ik nog een consult heb ook vragen waarom daar per Pc zoveel verschil in zit?

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marianne(en anderen)

Ik ben wel al zes weken verder, dus mijn borsten zijn al flink gezakt..

Omdat ik al zes weken verder ben heb ik dus ook geen afspraak meer, ik kan wel altijd bellen, zal ik dat anders van de week even doen? Weet ook niet waarom er zo veel verschil in zit.

Mijn borsten waren opzich wel mooi ja, ik had alleen vaak last van m'n nek dus ben blij dat dit gewicht stukken minder is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb twee bh's bewaard!! De mooiste..

Wel had ik laatst nog 2 oude bh's liggen, die waren cup E, dus ik kijken of die nu beetje overeen kwamen met m'n borsten van nu, maar dat is veeeeeel te groot! Erg fijn deze bevestiging want ik zat laatst al te kijken dat ik toch behoorlijk boezem overhield in sommige shirts..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi lysanne,

Ja inderdaad je bent al zes weken verder.

Maar zaten je tepels in het begin wel lager dan?

je hoeft voor mij niet persé te bellen hoor. :blush: Alleen als je het niet vervelend vind.

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87
Ja echt super!!! Heb ook bh bewaard als je dat verschil ziet... Zul jij straks ook wel hebben met je sport bh!

Heb je die al of ga je die nog aanschaffen binnenkort?

Moet ik nog doen, ga ik binnenkort eens voor kijken! Oeeeeh spannneeeend!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.