Ga naar inhoud

LTdeJ : 1 april 2009 : Dr. Van Drunen : Rijnland Ziekenhuis


Gast LTdeJ

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Mijn naam is Lysanne, 21 jaar oud en ik wordt over een kleine week geopereerd. Ik ga van een 75G naar 75C

Begin nu al wel zenuwachtig te worden!

Hopelijk hebben jullie tips?

Groetjes,

Lysanne

't zit erop!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hallo allemaal,

Al jaren loop ik te tobben met mijn borsten, ze zijn vooral de laatste jaren nog erg gegroeid. Al meerdere keren hebben mijn ouders gezegd, ga naar de huisarts en vraag hem om advies. Ik heb namelijk vaak hoofdpijn en dat komt 9 van de 10 keer uit mijn nek. Fysio, mensendiek, spierverslappers al een hele hoop geprobeerd, niks hielp voor langere tijd. Mijn moeder heeft toen ze 18 was ook haar borsten laten verkleinen met de reden dat ze niet meer actief haar favoriete sport kon uitoefenen, de operatie is voor haar een hele fijne beslissing geweest vandaar dat ze mij daar dus ook in steunt. Toch de stap gezet om naar die huisarts gegaan en wat was ik blij..

Half november naar de huisarts gegaan voor een verwijzing, wat was ik daar zenuwachtig voor, maar hij verklaarde me niet voor gek, hij begreep het goed. Zijn exacte woorden waren:'als je nu een B cup had, had ik je doorverwezen naar een psych maar ik begrijp je vraag geheel'. Volgens hem was afspraak 1 bij PC geen probleem, zo geregeld, maar ik kon pas 15-01-09, even een tegenvaller.

Eenmaal zover helemaal in spanning in de wachtkamer half 4 was ik aan de beurt. Zijn spreekuur liep nogal uit, driekwartier later was ik dan echt aan de beurt! Hele aardige (knappe) man!! Samen met mijn vriend gingen we naar binnen, aantal vragen, daarna bovenkleding uit en onderzoek. Rode vlekken van de zenuwen in mn nek, schaamde me kapot en niet eens omdat ik in mn nakie stond..

Arts gaf akkoord, en gaf aan dat de verzekering dit ook zou vergoeden, desondanks zouden ze de aanvraag insturen. Van een G naar een C cup zullen we gaan!

Vrijdag 13 februari(ongeluksdag voor mij geluk) kreeg ik brief van verzekering, de ingreep wordt inderdaad vergoed!! :125:

Vrijdag 20 februari wist ik dan eindelijk dat 1 april DE dag zou worden.. Ik heb wat met gekke getallen!!

Dinsdag 10 april naar anethesist geweest, paar dagen ervoor bloed laten prikken, onderzoek was prima!

1 april om 7:45 moest ik in het ziekenhuis zijn, alles is geregeld. Om half 10 werd ik geroepen, omgekleed en wel werd ik naar verkoever gereden. Daar kreeg ik een infuus en moest ik nog even wachten. Door de arts werd alles afgetekend en daar gingen we dan.

Hele aardige anethesist en voor ik het wist was ik al weg en weer wakker. Voelde me erg beroerd en moest naar toilet..

Niet misselijk geweest, heel aardig geholpen door alle verpleegkundigen..

Inmiddels rustig aan, aan het herstellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

In ieder geval zul je de datum niet meer vergeten!

En de grapjes zullen dus niet te vermijden zijn.

Ach, als je borsten maar goed zitten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Wat spannend zo snel al!

Heb je bewust voor het Rijnland Ziekenhuis gekozen? Mijn dokter heeft me namelijk ook in eerste instantie naar het Rijnland ziekenhuis verwezen, maar door wat tegenstrijdige berichten over een arts daar (niet de jouwe) heb ik besloten om ergens anders heen te gaan.

Ben benieuwd hoe het afloopt!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Setteh,

Ik heb eigenlijk niet bewust gekozen, mijn huisarts gaf aan dat hij deze arts het erg mooi vond doen en ik heb wel een prima band met mijn huisarts dus ik vertrouwde erg meteen op.

Later hoorde ik dat vriendinnen/kennissen ook bij hem zijn geweest en dat zij er tevreden over zijn. En ook mijn zorgverzekeraar vergoedt het bij het Rijnland ziekenhuis, dus vond het eigenlijk allemaal wel fijn.

:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anique,

Moet alleen a.s. dinsdag nog een keer bloed laten prikken voor zogenaamd kruisbloed en dan bellen om te horen hoe laat ik aan de beurt ben woensdag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel! Echt super fijn die reacties, ik zat al even te twijfelen of ik niet ergens m'n verhaal wilde neerzetten en nu ik dat gisteren gedaan heb ben ik erg blij met de leuke reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Dat is wel erg relaxed dat je positieve verhalen over je chirurg hebt gehoord! Dan ga je vast een stuk zekerder de operatie in :). Succes alvast! Nog maar een paar dagen!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast anique88

haha ja he?

Dat vond ik ook haha.

Zo dan wens ik je alvast heel veel succes!!!!

Laat alles maar over je heen komen,

En dan wordt je wakker met mooie borsten...

Heel veel succes! :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een berichtje van mij, ben erg brak, maar het is me allemaal meegevallen, niet misselijk geweest.

Fijn om weer thuis te zijn. Gisteravond meteen mijn bed ingedoken dus 10 uur geslapen achter elkaar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast anique88

heej,

zo je hebt het achter dr rug,

logisch dat je nu zo brak bent,

Die narcose breekt...

Gelukkig ben je niet misselijk geweest, dat scheelt weer..

Een goed herstel gewenst!!

Veel liefs;

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.