Ga naar inhoud

LTdeJ : 1 april 2009 : Dr. Van Drunen : Rijnland Ziekenhuis


Gast LTdeJ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hee Anique,

Het gaat wel goed, beetje moeite met niet kunnen douchen en slapen, lekker liggen.

Wat valt m'n buik in ene op! Daar moet ik maar aan gaan werken over een tijdje.. hihi..

Pijn eigenlijk niet, af en toe beetje steken/gevoelig..

Mn vriend helpt een heleboel, broek aantrekken, sokken en het huishouden.

Veel lieve kaarten gehad van collega's dus dat voelt goed :).

Donderdag terug naar PC, dan hechtingen eruit en weer lekker douchen!

Het jeukt trouwens wel onwijs.. iemand daarmee bekend?

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Fijn dat alles zo goed is gegaan! En jeuk is idd goed hahah, dan geneest het sneller.

Ben benieuwd wat de pc donderdag zegt.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoop dat het erg goed met je gaat!!!! :rolleyes:

en dat natuurlijk het herstel goed gaat!

maar bovenal.....dat je blij bent met je nieuwe borstjes...haha :123:

groetjes en beterschap

annita

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hechtingen gaan er pas donderdag uit, maar zijn er maar een paar, veelal oplosbare hechtingen..

Heb nu gaasjes tussen mn sportbeha maar merk wel dat het wel wat wondvocht lekt... gaasjes zitten vastgeplakt, met weken eraf halen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Annita,

Het gaat wel oke.. heb de laatste dagen zoveel vocht uit mn wonden.. daar baal ik er van. Gaasjes die eraan vast plakken..

Gelukkig heb ik donderdag afspraak bij de pc om de hechtingen eruit te laten halen kan hij het meteen zien..

Ik heb het idee dat ik beter kan laten drogen aan de lucht maar je hebt natuurlijk die beha aan.

Verder heb ik nergens last van, wat sneller moe van nasleep narcose denk ik.. Tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hooii

ik had na een week ook het 3 landenpunt onder mijn linkerborst wat open, terwijl het eerst dicht was.

heb toen gebeld en gavraagt wat te doen. nou in ieder geval geen gaasjes want die houden het open doordat je het er weer aftrekt.

en als er veel rommel uitkwam, de douchekop over de borst laten lopen en zo een beetje schoonspoelen.

nou ging het bij mij al snel weer dicht gelukkig, ik kan je wel zeggen dat ik nou niet weer volledig gedouched heb.

en bij mij is het ruim 3 weken terug dat ik geholpen ben...........

het is mooi dicht en droog en zo nu en dan vallen er korstjes af. wel komt er een beetje bruinachtig/gelig vocht een beetje bij de 3 landenpunten soms uit.

dat zie ik dan op de bh zitten, maar dat is de moeite niet.

ik heb wel de bh wat lager zitten dan normaal, dus niet strak onder mijn borsten,anders drukt dat zo op de wond onderlangs, en het schuurt er dan ook niet zo bij langs. dus het gaat ook niet open.

doe vooral wel heeeeeeeel kalm aan hoor,doe ik nu ook nog.

vooral wat betreft zwaar tillen en rekken en strekken enzo, ze zeggen niet voor niks dat je 6 weken rustig aan moet doen.

volgende week maar weer eens auto rijden........word de wereld weer wat groter hahaha

ik hoop dat het goed met je gaat en hou me op de hoogte hoor, ben heel nieuwsgierig hoe het anderen vergaat......

groetjes :53: annita

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi lysanne

volgens mij zitten er weer heel veel op borstenforum .nl want het is hier heel rustig. <_<

zit jij daar ook wel eens op?

ik zit op beide dus ik heb het razend druk hahaha :125:

groetjes annita

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet je wat ik wel grappig vind??

als je onder de mensen bent , bv familie, en die zijn op de hoogte van je bvk, dat ze eigenlijk direct de ogen daar op richten?? :blush:

achja voordat ik geopereerd was deed ik dat onbewust eigenlijk ook.....zo van ..mmmm dat is wel een mooie maat :wacko:

hoe is het nu met je trouwens ...waardeloos dat NL. er WEER afligt. althans net ging het er weer af.... :107::139:

groetjes annita

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Annita,

Heb me er gisteravond ook maar even op aangemeld :)

Verder heb ik me nog niet echt onder de mensen bevonden.. ja vrienden en kennissen die langs komen op ziekenbezoek, maar die komen ook om te kijken hoe het met me is.. hihi..

Wat ik je nog wilde vragen, jij had dus gewoon die beha aan zonder gaasjes.. misschien moet ik dat ook maar eens proberen indd.. maar plakt je beha dan niet vast?

Volgens de arts mocht ik nu zonder beha slapen maar kan me dat niet echt voorstellen terwijl het nog vochtig is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik moest mijn bh 6 weken DAG EN NACHT dragen. en als het nog vochtig is zou ik dat zeker weten doen.

wat ik ook wel doe , er van die zoogcompressen(bij borstvoeding worden gebruikt voor het lekken) op de tepel onder de bh

is ook een beetje een stootkussentje zeg maar. kun je zo een doos vol voor een paar euro kopen bij het kruidvat.

voelt gewoon lekker zacht en het plakt niet net als gaasjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Vandaag op laatste controle geweest, we zijn nu kleine zes weken verder. Alles is prima, wonden zijn dicht, zit nog wel korstje op.

Ik mag weer mooie bh's aan en mag ook alweer topless zonnen(banken) als ik maar goed insmeer. Eigenlijk mag ik alles weer doen.

Ben er erg blij mee, zaterdag maar naar de stad voor nieuwe bh's!! Ben eind vd maand jarig dus dan kan ik lekker veel lingeriebonnen vragen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik was even benieuwd hoe je operatie was verlopen en hoe je borsten zijn geworden.

Ik word namelijk ook geholpen door Dr van Drunen..Heb je een positieve ervaring gehad?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

nou dat klinkt allemaal geweldig zeg....zo en ook alweer zonnebanken.nou daar ben ik ook wel aan toe hoor........... :blush:

maar wacht eerst 20 mei af en dan vraag ik mijn pc.... :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm mij is het toch echt afgeraden dat zonnen en zonnebanken. Maf he dat dat zo verschillend kan zijn.

Littekens verbranden heel snel, ik zou het dan eigenlijk voorlopig gewoon niet doen.

Maar als je het wel doet, kijk dan wel uit he. Zou zonde zijn als je hierdoor weer problemen krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Nina32

Ook mij is verteld om het eerste jaar de littekens uit de zon te houden! Als ik nu onder de zonnebank ga plak ik er 2 reepjes aluminiumfolie op voor de zekerheid (tip op .nl gelezen). Verder mochten ze bij mij meteen al zon hoor, alleen de littekens niet. Ik zou dan in ieder geval wel factor 50 ofzo op je littekens smeren!

Veel plezier morgen met shoppen!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, mijn chirurg geeft dit advies aan al zijn patienten, een vriendin van mij is ook door hem geholpen en kreeg hetzelfde advies. Maar ook zeker met goed insmeren. Minimaal factor 20 maar ik verbrand best snel dus ik doe er nog een schepje bovenop.

@Dailly: De operatie is mij goed bevallen! Dr v. Drunen is een goede arts. Heb een goed gevoel bij hem gehad. Waar word je geopereerd? Leiden/Alphen?

Ik kon altijd bellen als ik wilde en nu ik 'klaar' ben kan ik ook altijd bellen. Hij doet dit soort operaties al onwijs lang zei hij dat vond ik wel erg fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard! Ben eind vd maand jarig dus dan zal ik even voor m'n verjaardag 1x zonnenbanken.. maar denk dat ik alles nog wel bedek...

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.