Ga naar inhoud

LTdeJ : 1 april 2009 : Dr. Van Drunen : Rijnland Ziekenhuis


Gast LTdeJ

Aanbevolen berichten

Gast Annemieke

Ik heb vandaag lekker de hele dag in de zon gezeten in de tuin, dus hoef voorlopig niet meer naar de zonnebank :-). Ook prettig! Lekker trouwens dat je eind van de maand jarig bent, ik pas in oktober en tegen die tijd is het 'nieuwe' er wel weer vanaf, dus moet ik toch echt m'n eigen nieuwe bh's betalen :-(. Nou ja, misschien dat ik wat sponsoring van mama ontvang :-). Ga volgende week met haar shoppen (hm, dat moet ik trouwens nog wel even tegen haar zeggen ;-)) dus duimen maar ;-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Annemieke

Haha, ja! Ik mag na 4 weken de speciale bh uit en gewone bh's aan. Worden er nog niet teveel hoor, m'n borsten veranderen nog iedere dag, maar een paar om mee te beginnen, heerlijk :P! We moeten bijna een kalender gaan maken met wie wat wanneer weer mag ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

ja want dat is echt heeeeel verschillend zeg per persoon :wacko:

ik moet soms echt even denken wie ook alweer hoever was hahaha :106:

vind het zo gezellie dit forum..... :43:

niemand kent elkaar maar ik voel een hele leuke verbondenheid met jullie meiden....ondanks het leeftijds verschil........... :38:

word ik ook nog bijna sentimenteel...............hihi :11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jainderdaad wie is hoever en zo. En als ik dan lees dat sommige van jullie met 6 weken ook nog kortsen hebben enzo, dan denk ik wat zeur ik. Ik ben nu 3 weken verder natuurlijk is alles nog niet helemaal dicht enzo. Maar ja het ging zo goed, had niet verwacht ineens weer met gaasjes aan de gang te moeten. Die ahd ik er al ruim een week af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje
Jainderdaad wie is hoever en zo. En als ik dan lees dat sommige van jullie met 6 weken ook nog kortsen hebben enzo, dan denk ik wat zeur ik. Ik ben nu 3 weken verder natuurlijk is alles nog niet helemaal dicht enzo. Maar ja het ging zo goed, had niet verwacht ineens weer met gaasjes aan de gang te moeten. Die ahd ik er al ruim een week af.

ja ik zit ook nog weer met een klein verbandje in mijn bh...so what...het is voor het goede doel, nu is in ieder geval wel alles dicht en dat blijft het zo ook.

en niemand die er wat van ziet............ :106:

slaap s'nachts lekker zonder bh en dat is heeeeerlijk vrij.

de littekens om de tepel zijn nog wel heel erg gevoelig ,maar dat gaat wel weer es over hoop ik.

verder ziet het er super mooi uit, heb het idee dat ze nog steeds iets slinken, of in ieder geval een ander model nog weer krijgen,wat natuurlijker

ben helemaal happy!! :43:

en miep heb geduld meid, niet te snel willen ,bij de een gaat het anders dan bij de ander. en de ankermethode is wat problematischer dan de sleutelgat,dus vergt langer en ander herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, zit nu aan de antibiotica. Een beginnende borstontsteking links.

Het ging zo goed, het is foutgegaan met het insmeren met babyolie. Door het masseren zijn er korstjes losgegaan. Balen, maar nu maar weer geduld hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ik heb een andere nieuwe topic dus please op de goede reageren!!!!!!!!

was mijn wachtwoord kwijt :blush:

zegt het voort zegt het voort

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Oh :84:, dat is niet best. Hoop dat het snel weer dicht is! Voorlopig de spons maar ff links laten liggen dan. Ik kom helemaal niet aan m'n borsten waar de korstjes zitten met douchen en met afdrogen alleen met beleid. Veel te bang dat het open gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou weer gaasjes erop en die trok ik er per ongeluk weer af, dus weer bloed en nu zit ik weer te drogen..

Ah nee, wat balen :S. Hoop dat het wel weer mooi 'opdroogt' nu. Het ging net zo goed bij je....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee girls, thnx voor jullie meeleven!!

Pff nou het gaat weer erg traag, weer van die stomme gazen erop maar ja die trekken de boel weer open..

Ik doe maar weer rustig aan inderdaad, even om de opening heen niet masseren met creme en weer even met de borsten bloot(ipv de billen ;-))

Heb ook weer mn sportbh aan.. minder randjes. Heb morgen dagje vrij genomen dan heb ik echt weer rust!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi,

Wat rot zeg dat je het iedere keer weer open trekt! Goed dat je rustig aan doet.

Ik moet wel zeggen dat ik iedereen (bijna iedereen)hoor (vaste bvk clubje) over korstjes en onstekingen.

Ik ga even wat positieve straling geven aan jullie allemaal :116::71::71::71::71:

Zo :64::64: en nu maar wegwezen de open wondjes en onstekingen!!!!!!!!!!!!

Dikke :147:

Voor jullie allemaal en dat weten jullie wel wie ik allemaal bedoel ;)

Gr. Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Marianne!! hihi!!

Ben maandag over een week jarig dus hoop heeeeeel hard dat ik gewoon lekker los kan gaan met vriendinnen!!!

M'n beste vriendinnetje zei ook al, je hebt nog een week om te herstellen daarna wil ik weer stappen..

Hebben jullie niet dat je al aan je maat gewend bent? Ik las terug en toen dacht ik wat klein :blink: maar nu is dat allang niet meer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm, ik denk dat ik je bij voorbaat al een cadeautje ga geven en dat is: ........

Mooie nieuwe korstjes die nu NIET opengaan hihih.

Ga heel hard voor je duimen dat je volgende week gewoon lekker je verjaardag kan vieren met je vriendinnen!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Net even gekeken: vond de vorm van hoe ze waren al erg wauw, maar nu zijn ze ook mooi van vorm hoor! Prima resultaat. Welke maat heb je overgehouden?

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.