Ga naar inhoud

Dees : 26 april 2010 : Dr. Franken : ATS Kliniek : Vlijmen


Aanbevolen berichten

Hallo..!!

Ik ben Dees en ben bijna 23 jaar!

Net zoals vele hier ben ik er allang over aan het denken om een borstvergroting te nemen omdat helaas het me niet is gegund om borsten te hebben :145: (kleine a)

In mei is het de bedoeling dat het er van gaat komen..! alleen tja wat is de beste kliniek en chirug...Waar voel ik me op me gemak..? Erg veel vragen en erg lastig..

Ik hoop dat ik door deze site wat wijzer word zodat ik een goede keus kan maken !!!

Ik wil in mei een borstvergroting laten doen..!

Ik zit met veel vragen en twijfels.. :105:

Welke kliniek is nu de beste..? Waar voel ik me fijn..?

:6: Gister ben ik bij een consult geweest in Utrecht bij Linea aesthetica.. Was op zich best positief!! Maar op internet lees ik er zulke rare verhalen over dat ik er toch wel over twijfel..

Donderdag heb ik een afspraak in het ziekenhuis in mijn woonplaats,kijken wat ze daar voor me kunnen doen.

Ik zou graag willen weten waar jullie het laten doen zodat ik op de sites een beetje rond kan neuzen..!

Thnxxx alvast!!

Groetjes Dees

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi Dees,welkom

Ik zou zeggen,snuffel en lees veel rond op het forum,als je in topic operatie verslagen borstvergroting kijkt en leest,kom je een hele berg verschillende klinieken tegen.en daar kan je uiteraard ook de ervaringen lezen.

sucses met je zoektocht.....

greettzzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dees

Welkom hier.

Ik was ook op mijn eerste consult bij LineaAestetica geweest,maar mij viel dat eigenlijk wat tegen.

Mijn afspraak 45 min langer uitgelopen (had langer moeten wachten en was zo wie zo een half uur eerder daar-is 2 uur rijden van thuis uit) ...en binnen 10 minuutjes stond ik dan weer buiten,zonder goeie uitleg en vatsoendelijk iets te kunnen passen,kon al een week later geopereerd worden door een chirurg,waar ik totaal geen info over had en op het internet ook niet kon vinden...Nee,was niks voor mij,toen had ik toevallig na een zoektocht voor een goede kliniek op dit forum terecht gekomen...Ben ook erg blij mee!!!Had heel veel nuttige informatie kunnen lezen.Had mijn tweede consult bij BeauCare gehad,daar was bijna zelfde verhaal,na een half uurtje uitgelopende afspraak stond ik weer zo buiten,zonder nog iets te kunnen passen! Terwijl ik daar toch een betere gevoel had dan bij Linea.Had daar een afspraak voor bv gemaakt,maar uiteindelijk nog langer op de forum lezen en snuffelen,kwam ik bij D´Hondt terecht,waar ik ook 3 dagen geleden geopereerd was.

Wat mij in mijn geval belangerijk was,dat ik met de chirurg zelf mijn eerste consult zal krijgen en dat ze ruim tijd voor me nemen (en niet die 10 staandard minuutjes met de tussenpersoon ),voor uitleg en mogelijke complikaties.Uitgebreid had mijn pc mij opgemeten,gekeken wat mij zou beter staan en natuurlijker uitzien.En wat voor mij ook heel belangerijk was ik wilde per se met McGhan protheses geopereerd worden,en daar werken ze ook mee,hoewel het wel een stuk duurder was dan in eerste 2 gevallen,maar dat had ik voor over,ik voelde me daar helemaal op mijn gemaak bij hun prive-kliniek.

Daarom je moet eerst goed informeren en zelf weten wat je wil,welke prothesen,welke plaatsing,welke maat etc en natuurlijk naar je gevoel gaan luisteren,waar je je best op je gemaak zou volen.

En ik heb helemaal niks tegen die twee eerste klinieken waar ik geweest was,want daar had ik ook heel veel positiefs over gelezen en geloof me heeeel moooooie resultaten van hun werk gezien.Maar het is belangerijk dat je naar je gevoel luisterd en dan komt het allemaal goed hoor.

Veel succes met je keuze.

Liefs.Romashka116.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo,

Nou ik heb ook maar besloten een topic aan te maken

Heb veel meegelezen hier op het forum.

Na 3 verschillende klinieken te hebben bezocht ben ik er uit: Het word de ATS kliniek in vlijmen.

17 mei is waarschijnlijk de dag,Krijg deze week te horen of het definitief deze dag word.

Ik krijg ronde protheses achter de spier. Omdat ik klein en vrij tenger ben word het niet te groot..Ik Hoop op een volle B kleine c uit te komen.

Ik krijg binnenkort ook nog een pas afspraak.

Vind het allemaal erg spannend!! Maar ben wel heel erg blij :101:

Groetjes Dees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Ja ik moet nog drie weekjes zonder boobies door het leven.... maar ik ben nogal slecht met wachten en een enorme zenuwpees haha

Maarja, meer dan wachten kunnen we niet he?

Weet je al wanneer je gaat passen? En heb je zelf al een idee van het aantal CC's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee jennifer

Tjaa en wachten duurt lang als je iets graag wilt :blink:

Heb vandaag gehoren dat het zeker 17 mei gaat worden,maar moet nog even bellen voor een pas afspraak.

Hoeveel cc precies weet ik ook nog niet..Vergeten te vragen door de spanningen denk ik haha!

ben wel best bang,ben nog nooit geopereerd!!!

Ik kon gelukkig altijd belle als ik vragen had.

Ik zal je wel in de gate houden hiih ben wek benieuwd allemaal.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik had al eerder een topic aangemaakt..Maar omdat me datum is vervroegd besloot ik om maar even een nieuwe aan te maken.!

Zoals velen hier ben ik allang aan het denken om een BV te nemen.

Nu is dan eindelijk de tijd aangebroken dat het echt gaat gebeuren..

Over iets meer dan 3 weken al!!

eerst zou het 17 mei gaan gebeuren maar nu dus al 26 april!!! :rolleyes:

Ik krijg ronde protheses achter de spier. Omdat ik klein en vrij tenger ben word het niet te groot..Ik Hoop op een volle B kleine c uit te komen.

Volgende week heb ik een pas afspraak

Vind het allemaal erg spannend!! Maar ben wel heel erg blij :101:

Wat hebben jullie voor voorbereidingen getroffen..???? ben erg benieuwd.

Groetjes Dees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dees,

We kunnen samen aftellen........ Ik word ook 26 april geholpen maar dan in het Vlietlandziekenhuis in Schiedam. Ik krijg ook ronde protheses maar dan voor de spier, waarschijnlijk 240 cc. Wellicht kunnen we elkaar nog tot steun zijn tegen die tijd hahaha.

Spannend voor jou nog die pasafspraak!

Groetjes Tine

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Dees,

Hoe staat het inmiddels met je zenuwen? Gek hé om te bedenken dat we het over een week alweer achter de rug hebben, nou ja voor de rug dan eigenlijk hahahahaha. Weet je al hoe laat je maandag aan de beurt bent? Ik krijg vrijdag een telefoontje. Hoop maar dat het lekker vroeg is!

Groetjes Tine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dees,

Hoe staat het inmiddels met je zenuwen? Gek hé om te bedenken dat we het over een week alweer achter de rug hebben, nou ja voor de rug dan eigenlijk hahahahaha. Weet je al hoe laat je maandag aan de beurt bent? Ik krijg vrijdag een telefoontje. Hoop maar dat het lekker vroeg is!

Groetjes Tine

Hee Tine..!

Het gaat op zich wel,Heb ook veel andere dingen aan me hoofd!

Maar ik vind het wel echt steeds spannender worden hoor!!

Droom er ook over..hihi. en jij..?

Ik weet het ook nog niet ik moet morgen zelf bellen..! Ik hoop ook lekker vroeg.

Wel leuk hoor dat je dezelfde dag als mij moet :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dees,

Jee, je bent maandag ook al aan de beurt! Spannend! Weet je al hoeveel cc je krijgt, je pasafspraak zal nu wel al achter de rug zijn vermoed ik.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dees,

Jee, je bent maandag ook al aan de beurt! Spannend! Weet je al hoeveel cc je krijgt, je pasafspraak zal nu wel al achter de rug zijn vermoed ik.

Liefs, :54:

Jaja maandag is de dag!! :109:

Ik krijg ongeveer 260cc,Hij bekijkt tijdens de operatie wat er precies in gaat passen..!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt goed hé?! :35: 260 cc! Ben benieuwd hoor, word vast heel mooi!

Jaa! Nou heb wel al paar x van die rare dromen gehad dat ik het niet mooi vind en dat ik in de narcose blijf hangen.. :blink: :blink:

Maar ja dat zal wel komen door de zenuwen ofso..

Vooral als ik her op het forum aan het rondsnuffelen ben word ik zenuwachtig.

Maar ja we doen het allemaal voor een goed doel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.