Ga naar inhoud

Dees : 26 april 2010 : Dr. Franken : ATS Kliniek : Vlijmen


Aanbevolen berichten

Hey Dees,

Hoe gaat het met je? Hoop dat alles je een beetje is meegevallen, wens je alvast een goed herstel, laat je lekker verwennen. Zie uit naar je verslagje!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Nou mensen hier ben ik dan!

Heb eerder niet de puf gehad om een verslagje te maken. :108:

Het is me toch best tegen gevallen! Heb de eerste 3 dagen echt heel erge pijn gehad en ook vooral van die drains wat een K*T dingen zijn dat zeg!!

Ook heel erg last van me rug gehad en kon me heel erg moeilijk ontspannen en geloof me dat is niet fijn!

Ik moest om half 8 in het ziekenhuis zijn..eigenlijk was ik best rustig ondanks ik maar kort geslapen had.

Heb die morgen nog lekker gedoucht en me haren gewassen en was er klaar voor.

In het ziekenhuis mocht ik het schort aan en werden er nog foto,s gemaakt Wat later kwam de pc al om alles af te tekenen.

Hij vertelde nog dat mijn borstbeen niet helemaal symetrisch is (linkerkant is holler of zoiets) maar dat je daar bijna niks van zou zien.

Om 5 over 8 lag ik al op de OK en om half 11 werd ik wakker in de uit slaapzaal.

Ik moest een nachtje blijven in het ziekenhuis waar ik erg blij mee was.Ik had er niet aan moeten denken om in de auto te stappen en naar huis te rijden.

De eerste dag ging het nog wel.lekker gegeten en bezoek gehad.

Ook de PC is nog even langsgekomen..hij vertelde dat alles goed ging en er 280 cc in heeft gekregen :1bouncingboobs:

Helaas werd de pijn ook steeds erger :20: vooral de nachten waren niet fijn!! Ik had het ook steeds erg benauwd..Nee dat waren geen fijne nachten!

De zusters waren trouwens allemaal erg lief en stelde me gerust want O wat kan ik me eigen druk maken..wat de pijn alleen maar erger maakt.

Gister zijn de drains eruitgehaald en het verband mocht eraf..Wat een opluchting zeg!!

Ik moet zeggen dat ik alles doodeng vind..elke beweging die ik maak.

Durfde ook niet te kijken in de spiegel :blush: Vind echt gek want ik had verwacht dat ik superblij zou zijn dat ik ze had ondanks de pijn maar dat gevoel heb ik nog niet helemaal.. :blink: vind alles maar een beetje eng..!

Hebben meer dames daar op het begin last van gehad..?

Nou het gaat vast met de dag beter en dan zal ik zelf ook vast steeds blijer worden! :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dees,

Welcome back, jammer dat het je zo is tegengevallen qua pijn! Maar goed, denk dat je het ergste nu wel hebt gehad, de eerste dagen zijn het moeilijkst! Zal nu elke dag wel weer een beetje beter gaan! Dan zul je vast heel blij met ze worden, heeft ook tijd nodig misschien om eraan te wennen. Hoop dat je nu verder een voorspoedig herstel mag hebben! Veel rusten en je laten verwennen en alles komt goed!

Veel liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Zoo..was allang niet op me eigen topic geweest :rolleyes:

Nog bedankt voor de berichtjes..

Het gaat ondertussen erg goed met me..Kan al steeds meer al moet ik opletten dat ik nog niet teveel doe!

Maandag is het alweer 4 weken geleden dat ik ben geopereerd..gaat toch best snel eigenlijk!

Maar ben nu al superblij dat ik het heb gedaan ondanks de pijn :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hai Dees :1: ,

Ik ben nog steeds aan het twijfelen over een borstvergroting. Ik ben ook op consult geweest bij Dr. Franken van de ATS kliniek. Ik had er een goed gevoel over en zou graag willen weten of je tevreden bent over de kliniek en de chirurg.

Zou ik misschien ook je foto's mogen zien, want we komen qua maat en advies overeen.

Groetjes

Sunrise

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.