Ga naar inhoud

Dees : 26 april 2010 : Dr. Franken : ATS Kliniek : Vlijmen


Aanbevolen berichten

Jaa! Nou heb wel al paar x van die rare dromen gehad dat ik het niet mooi vind en dat ik in de narcose blijf hangen.. :blink: :blink:

Maar ja dat zal wel komen door de zenuwen ofso..

Vooral als ik her op het forum aan het rondsnuffelen ben word ik zenuwachtig.

Maar ja we doen het allemaal voor een goed doel!!

Hebben we allemaal gehad hoor, van die rare dromen :wacko:, komt inderdaad door de zenuwen en doordat je er zo mee bezig bent steeds, maar zoals je weet dromen zijn bedrog :4:, dus komt allemaal goed! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi Dees,

en al een beetje klaar ervoor?voor je grote dag?

al grote boodschapjes gedaan,huis geboend en alles op handbereik gezet/gelegt?

heerlijk he,de dag komt nu wel erg dichtbij voor je.....nog ff lekker genieten van het buikslapen,of ben je geen buikslaper?

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Mooontje..

Ik ben er zo goed als klaar voor hoor!!

Zondag de laatste spulletjes inpakken omdat ik een nachtje moet blijven.

Ik woon nog bij me moeder en die heeft een week vrij genomen om me te helpen dus dat is heel erg fijnn!!

Mijn droom koomt bijna uit..!

Liefs Dees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dees,

Leuk, snel aan de beurt maandag, dan zit je minder lang in de zenuwen! Wens je nog een fijn laatste weekend zonder boobies! Lekker nog even slapen zoals je wenst! Geniet er nog effe van!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dees,

Wel lekker zeg dat je zo vroeg mag. Super! Hoop ik eigenlijk ook. Kreeg vanmorgen nog een vervelend telefoontje.........ze belde de afspraak voor maandag af!!!!!!! Maar om een lang verhaal kort te maken, het gaat nu weer door. Heb alleen nog geen tijdstip gehoord. Ze had het erover dat ik waarschijnlijk wel als eerste aan de beurt zou zijn maar dan nog zou dat niet heel vroeg in de ochtend zijn, afwachten nog maar.

Groetjes Tine

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ moontje: Jaa is echt fijn,maar heb al wel het huis enzo schoongemaakt voor me moeder..Ik ben namelijk vrij en me moeder werkt hele dagen!!

Dus das wel het minste wat ik voor haar kan doen he :rolleyes:

@Eefje: jaa ik lig altijd alle kanten op en word vaak wakker helemaal gedraaid in me bed haha daar za; ik deze dagen nog even van genieten..!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh wat lief,ja zo kun je samen er zijn voor elkaar toch?

geniet nog maar lekker van het weekend van het prachtige weer :101:

greetzz moontje

Ja juist!

Jaa dit weekend nog lekker genieten van het weer..!

volgende week zit ik binnen helaas..Maar ja wel voor de grotere goede doelen :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Dees!

Ik zie nu jou topic pas! Maandag is al bijna! Echt spannend hea?! Ik ben donderdag aan de beurt! Zal voor je duimen, ik krijg hetzelfde aantal cc als jij alleen jij krijgt ze onder de spier toch? Ik er boven. Heel heel veel succes maandag en ben nu al benieuwd naar je verslagje, kunnen we samen herstellen! Ik heb trouwens ook een topic, dus daar zal ik na donderdag mijn verslagje ook wel opzetten!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dees,

Nog 1 nachtje! Veel succes morgen! Ik ben 1 dag na jou aan de beurt. Moet wel een nachtje blijven. Daarna lees ik je topic hoe het is gegaan!

Dank je!! voor jou ook spannend dan :blush:

Ik moet ook een nachtje blijven..Dus daarna ergens zal ik me verslag wel typen.

Jij ook alvast succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dees,

Veel succes morgen! Hoop dat je nog lekker kunt slapen vannacht!

Liefs, :54:

Hihi jaa hoop ik ook..begin het nu wel echt spannend te vinden..!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dees,slapa vanacht nog lekekr op je buikkie,en hopenlijk rust je goed uit,al die zenuwen enzo eromheen hihi

ik ben benieuwd naar je verslagje als je terug bent,en wil je vanuit hier veel sucses ens terkte toewensen.

voor je het weet,is het achter de rug en heb je het ergste gehad.

Good Luck :71:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dees,slapa vanacht nog lekekr op je buikkie,en hopenlijk rust je goed uit,al die zenuwen enzo eromheen hihi

ik ben benieuwd naar je verslagje als je terug bent,en wil je vanuit hier veel sucses ens terkte toewensen.

voor je het weet,is het achter de rug en heb je het ergste gehad.

Good Luck :71:

greetzz moontje

Dank je wel..!

Ik ben dr klaar voor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dees,

Heel veel suc6 morgen!!!!!!!! Zal aan je denken! Ik moet om 11.15 in het ziekenhuis zijn maar dan heb jij het waarschijnlijk al achter de rug.

Ben benieuwd naar je verhaal en foto's uiteraard.

Groetjes Tine

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi deesje

ik wil je ook nog even het allerbeste toewensen, proberen niet te zenuwachtig te zijn. eindelijk is het zover

succes met alles

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi deesje

ik wil je ook nog even het allerbeste toewensen, proberen niet te zenuwachtig te zijn. eindelijk is het zover

succes met alles

liefs

Kaatje

Dank je Kaat..!

Ik ga morgenvroeg nog even lekker douchen enzo! en dan aanrijden..!

Ik zie dat jij ook in het ziekenhuis in Boxtel bent geweest..Daar ben ik morgen ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dees,

Hoe is het nu met je? Ben zo benieuwd hoe je het hebt ervaren. Ik heb inmiddels mijn verslagje net geplaatst dus als je nieuwsgierig bent......Met mij gaat alles goed, heb gelukkig geen pijn, maar de paracetamol ligt op mijn nachtkastje hahaha!

Jij mag vandaag weer naar huis toe, lekker naar je eigen bedje! Slaapt zal ik nu niet zeggen (in mijn geval dan) maar ligt in ieder geval toch het lekkerst.

Doe lekker rustig aan en laat je lekker door je lieve moeder verwennen!!!!

Groetjes Tine

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.